Vaihdoin hondan tasapäämeisselille tarkoitetun peräöljytulpan pulttiin. Nyt kuitenkin meni mutterinvääntimellä kierteet öljyntyhjennysreijästä. Miten tuon voisi korjata? Olen kuullut että pieni kumiputki reikään ja sen keskelle ajaa ruuvin. Pitäisiköhän se? Reikä on todella pieni, joten joutuuko sitä poraamaan nyt suuremmaksi jos ei ole ihan pientä letkua?
Honda bf20 peräöljytulppa
7
275
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti oivallettu tuo pultti :D
Jos reikää ei saa umpeen, niin kappale on mennyttä, joten se antaa mahdollisuuden kokeilulle. Minä tekiskin siihen uudet kierteet. - Anonyymi
Fiksu veto kieltämättä.
- Anonyymi
Ja myös jonkun finninaaman provo. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös jonkun finninaaman provo. 😆
Keksi parempi.
- Anonyymi
Pulttikoneita kannattaa välttää kevytmetalliosien kanssa vaikka se ne käteviä ovatkin. Mulla meni koneesta tulpankierteet kun lähti väärälle jengalle ja tyhmyyttäni koneella paukutin sitä. Onneksi ei kokomatkalta mennyt ja kierretyökalulla sai tulpan taas menemään. Puolet kierteestä meni mutta onhan tuo tulppa näkynyt pysyvän.
Minäkin olen ajatellut vaihtaa öljypropun pulttiin, kun sen nyölääntyneen tasapääruuvin vääntely on niin työlästä.- Anonyymi
Saajan niitä ruuveja uusia! Samalla hommaa kunnon ruuvimeisselin. Sen ruuvin ei tarvitse olla kovinkaan tiukalla jos on uusi fiiberi tiiviste.
- Anonyymi
Laita kuusiokolo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605454- 1002861
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.212065- 211858
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911687Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391656Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791596- 251332
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631331Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2161317