Vaihdoin hondan tasapäämeisselille tarkoitetun peräöljytulpan pulttiin. Nyt kuitenkin meni mutterinvääntimellä kierteet öljyntyhjennysreijästä. Miten tuon voisi korjata? Olen kuullut että pieni kumiputki reikään ja sen keskelle ajaa ruuvin. Pitäisiköhän se? Reikä on todella pieni, joten joutuuko sitä poraamaan nyt suuremmaksi jos ei ole ihan pientä letkua?
Honda bf20 peräöljytulppa
7
448
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti oivallettu tuo pultti :D
Jos reikää ei saa umpeen, niin kappale on mennyttä, joten se antaa mahdollisuuden kokeilulle. Minä tekiskin siihen uudet kierteet. - Anonyymi
Fiksu veto kieltämättä.
- Anonyymi
Ja myös jonkun finninaaman provo. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös jonkun finninaaman provo. 😆
Keksi parempi.
- Anonyymi
Pulttikoneita kannattaa välttää kevytmetalliosien kanssa vaikka se ne käteviä ovatkin. Mulla meni koneesta tulpankierteet kun lähti väärälle jengalle ja tyhmyyttäni koneella paukutin sitä. Onneksi ei kokomatkalta mennyt ja kierretyökalulla sai tulpan taas menemään. Puolet kierteestä meni mutta onhan tuo tulppa näkynyt pysyvän.
Minäkin olen ajatellut vaihtaa öljypropun pulttiin, kun sen nyölääntyneen tasapääruuvin vääntely on niin työlästä.- Anonyymi
Saajan niitä ruuveja uusia! Samalla hommaa kunnon ruuvimeisselin. Sen ruuvin ei tarvitse olla kovinkaan tiukalla jos on uusi fiiberi tiiviste.
- Anonyymi
Laita kuusiokolo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922167Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 67956
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910