Rikkaat ovat rikkaita, koska elävät kuin köyhät. Köyhät ovat köyhiä, koska elävät kuin rikkaat.
Hyvää talven jatkoa ja kevään odotusta meille lukijoille ei törkyviestien jakajille tai alottajille eikä molottajille :)
ajakohtainen sutkautus
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä niin, Nivalassa rikkaat ajavat loppuun ajetuilla auton romuilla, köyhät vastaavasti uusilla autoilla. Mitenkäs köyhät ovat saaneet kalliit autot hommattua? Eihän sitä saa edes lainaa jos ei ole takuita, eli pankin autoilla eivät kyllä ajele.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17731595z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
olen köyhä mutta meditointi saa unohtamaan sen
- Anonyymi
ei koske nivalaa tai teksasia tuo sanonta, tääl ei mme olla köyhiä eikä kipuilla. Sinansä mukavasti sanottu sanonta mutta mehän emmä tunnista ittiämmä tuosta
- Anonyymi
Tosi on. Ei kannata pröystäillä jos ei ole varaa ja eletään velaksi. Osamaksulla kaikki ja pikavippejä otetaan. Sitten kun korttitalo rysähtää huudetaan yhteiskuntaa apuun ja syytetään hallitusta, vaikka oma vika. Suu säkkiä myöten niin pärjää pienilläkin tuloilla.
- Anonyymi
olen onnellinen että tyttäreni ei pilaa elämäänsä tekemällä palkkatyötä vaan nauttii elämästään ja vaurastuu sokerideittailulla :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️511889- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608