Olin pentuna jo käynyt isossa sairaalassa. Pentuna olin 34 vee.
Olin saanut opiskelusta kolmosen paperit. Ei häävi paperi ollut, mutta jokaisella opiskelijalla on tietyt tavoitteet.
Oli minullakin, eli psykologia, psykiatria sekä vihamaani anatomia tuotti papereihin vitosen.
Saantopäivä oli koruton. Oma äitini oli kuollut kolme kuukautta aikaisemmin ja olisin kerrankin halunnut näyttää hänelle paperin. Entisiä ammatteja toki oli, mutta ei sellaisia joissa viihtyisin.
Vain kolme kuukautta piti olla naisten toffelin alla ja kärsiä. Pieni vähenny riemusta naisten havaitessa, että minua kiinnostaa enemmän lappilainen etana kesällä kuin viimeisen päälle naiset.
Siinä se aika vain meni. Tapeltiin henkisesti alkuun ja jatkuvasti. Sitten vain sain itselleni oman ihmisen. Vaikeimman!
Älä avaa ovea ilman lupaani kuului peitteen alta. Sinulle on jo eilen illalla annetut lääkkkeet, thats right?
Suksi vittuun, mutta elä koske minun suksia.
Ihmistä kunnioitetaan aina. Niin tein minäkin, ja murrosiästä saamani opit alkoivata tehota, koska silloin olin vaikea junttura kotona ja varsinkin aina jossain.
Lopetan, sillä taivaalla lukee käsky...
Saan ainakin taas kkunnon kuvan Canonilla. Ei ole tehty Kiinassa, ainoa yhden miehen taloudessa.
Sekaisin olen, mutta onnesta. Ehkä joku lukee kirjpittaani kakkkaa ja lopettaa irvistelyt.
Sukupuolielämäni on vieläkin sekaisin ja saa olla, jos joku kertoisi minulle kukista ja mehiläisistä.
Mikäli siulla on isän tai äidin ostama kulkuneuvo, niin pidä suppari pienemmällä. Vain henkisesti köyhät esittäää, normaalit vain ajelee luu ulkona.
Perukan ukkeli
Työasiaa osastolta..
Anonyymi-ap
2
241
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyhän perukan ukkeli siellä laitoksessa ja ota lääkkeesi. Ja anna jokaisen elää elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee. Ei kenelläkään kiinnosta sinun joutava ahdinko. On sitä muillakin murheita, eikä vaan sinulla. Mutta ne ei täällä turhia kirjoittele.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17731657T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875