Onko mahdolista tulla immuuniksi allergialääkkeille? Minusta tuntuu, että joudun joka vuosi hommaamaan eri lääkkeet. Nytkin tuntuu siltä että täytyy mennä hakemaan jotain muuta Xyzalin tilalle joka kyllä viimevuonna auttoi mutta ei enää. Kokemuksia?
Immuuniksi
2
602
Vastaukset
- Molla
Mulla on käynyt ihan samalla tavalla. Olen itse pyytänyt lääkäriä vaihtamaan allergialääkkeen toiseen, kun normaaliannos ei ole riittänyt alkuunkaan ja tupla-annoskaan ei pahimpina aikoina ollut riittävä (mulla oli lääkärin lupa ottaa tarvittaessa kaksi tablettia, vaikka anoostusohjeessa luki yksi). Kyllä se vaan niin on, että elimistö tottuu kaikkeen. Jos vaikka joutuu syömään paljon antibiootteja, niin jossain vaiheessa aiemmin samaan vaivaan tehonnut ei enää autakaan. Täytyy vaan itse olla hiukan aktiivinen, että saa sopivat lääkkeet.
- totta hyvinkin
Mulle on vielä Xyzalista ollut apua. Zyrtecia on mun ihan turha ottaa, siitä tulee väsyneeksi vain.
Kyllä se on totta, et aika ajoin joutuu vaihtamaan allergialääkkeensä. Elimistö todellakin tottuu ajan myötä niihin. Valitettavasti. Harmillinen juttu tuo allergisuus muutenkin. Kesät ei oo niin nautinnollisia kun luonto aiheuttaa ikäviä oireita. Itsekin on tässä allerginen koivulle, lepälle, nurminatalle ja timoteille ainakin (eli nurmikolle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068