Satakunnan kansan mukaan on puitteet pelata tahtoareenalla huonot.Eilinen häviön syy liian isot ja prameat puitteet pelata. Kait tarvittais isompi halli ja rahaa kaupngin kassasta.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eiköhän siellä kaupungin kassalla kohta taas käydä kuten aiemminkin on keväisin ollut tapana.
- Anonyymi
Kannattaisi kysyä sponsoriksi lietealan toimijoita,sillä heitillä olisi rahaa ja hallitsevat myös valmennuksen jalon taidon.
Ovat kuulemma lietteen loiske joukkueella voittaneet usiampia pelejä rapakon takana nuarempina. Nyt vanhempien sarjoisa pelatesa voittokulku jatkunut! - Anonyymi
Onko ihan oikeesti tarpeellista tässä maailmantilanteessa? Että kuka voitti mitä ja kuka oli parempi jossain pelissä?
- Anonyymi
Vaikka olis millaiset hallit... ei veronmaksajaa kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olis millaiset hallit... ei veronmaksajaa kiinnosta!
Tämän asian nimenomaan pitäisi kiinnostaa veronmaksajaa, jotka tämänkin lystin omasta pussista maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493