Kyllä nyt kelpaa leukailla bemari, mersu ja audi miehille!! Ostin dacian kun se on paras premium mitä markkinoilla on!!
Ostin parhaan ostin Dacian!
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Mutta onko sinulla? Päivystät 24/7 trollikommentteja suomikaksnelosessa. Ei kauheasti ole varaa toisten vointia epäillä kun itse viettää elämänsä ruudussa kiinni kytäten trolleja.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväinen provo aloitus, ja tuskin omistat minkäänlaista autoa ja tuollainen kirjoittelu ei ole Daciamiestyen tapaista. Me jos ostamme Dacian niin ostamme sen itsellemme eikä naapureitten asiat hetkauttele meitä ajavatkone sitten mopolla vai Bentleyllä !! !
- Anonyymi
Onnittelemme valintanne johdosta!!🎉🎉
- Anonyymi
Syvä kumarrus puoleesi. Ostit hyvän auton. Dacia on hyvä!
- Anonyymi
Dacia on erittäin hyvä ellei täydellinen 😎
- Anonyymi
Itse en kehtaisi ajaa munanjatkeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854