Jees näköjään 9€ alkaen pitsat tällä hetkellä joten taitaa sama olla kotipitsassa käydä kun samoissa hinnoissa rupeaa olemaan kaikki moska.!
Ähly pitsa oli nostanut hintoja
12
252
Vastaukset
- Anonyymi
Rullakebab 12€. Ihan liian kallis.
- Anonyymi
En ole koskaan östanut ählyjen pizzaa, enkä östä ! syököö ostät ite.
- Anonyymi
Mitä perkelettä? Eihän sitä enää kukaan osta tolla hintaa...???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan östanut ählyjen pizzaa, enkä östä ! syököö ostät ite.
Olen jo lähes parikymmentä vuotta kasioinut Sotkamon Pizza & kebabissa ja teen niin jatkossakin. Yrittäkää ymmärtää että raaka-aineiden hinta on noussut myös pitzerian ostamilla tuotteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo lähes parikymmentä vuotta kasioinut Sotkamon Pizza & kebabissa ja teen niin jatkossakin. Yrittäkää ymmärtää että raaka-aineiden hinta on noussut myös pitzerian ostamilla tuotteilla.
Kirjoitusvirhe jota ei voi muuten korjata. Olen siis ASIOINUT...
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Eivät ees oo oikeita ählyjä
- Anonyymi
Karvakäsi ählykommareita. Ennen elintarvikkeet tuli tukusta ilman liikennelupaa nyt kun on pitänyt luvat hankkia niin hinnat noussut
- Anonyymi
Kaupan roiskeläppäpitsat on parhaita. Ei maksa kuin euron ja on kuin söisi italialaisessa pitseriassa.
- Anonyymi
HöyläHakkarainen syö yhtiön ruokalassa ja kertoo satuja!
- Anonyymi
Katsokaapa vain muidenkin pikaruokaravintoloiden ruokien hintojen nousua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818