Bellörffipyöräilyä.

Anonyymi-ap

Hauskaa, nyt Tyttö Neitinen 2010 on laatupolkupyöräilijä.

Olisipa hauskaa nähdä Sbuge-Flösö-Possunen täysissä varusteissaan, mutta hän se valokuvailee fillariaan eri paikoissa parkissa, lienee olennaisesti kuuluvan harrastuksiin.

'*'

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyttö Neitisen rinnalla polkee Charita lapsi tarakalla mummulaan ja takaisin, joka ei ole pyöräilyä a - b - c vaan harrastus.

      Mikä lienee Tinderin polkupyörän merkki ja laatutaso?

      Onkohan tämä kalusto myös valokuvattu yhdessä ollen parkissa?

      Hupaisaa.

      '*'

    • Anonyymi

      On mahtavaa että minulla on tässä maailmassa yksi ihminen, jonka ajatukset täytän arkisin, pyhinä, etenkin juhlapyhinä kellosta riippumatta aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.

      Kaikilla ei ole noin innokasta fania, mutta mullapa on! Hän kyselee minusta alastonkuvia, kasvokuvia, kuvia lasten ja vaimon kanssa, haluaa nähdä minut erilaisissa ympäristöissä erilaisissa vaatteissa ja ilman...

      Tällä kertaa hän toivoo minun olevan vartaloltani samanlainen kuin pekonilla ja spagetilla kroppansa trimmannut kovakuntoinen "Prego" Saarikuikka.

      Olen sinulle pienoiselle kertonut että laitan ihan itse ne kuvat mitkä itse laitan. Kuvatoiveita en ota vastaan henkilöltä joka on jonkun mielenvikaisen mielikuvituksen tuotetta.

      Asia muuttuu heti kun Chiang Maista alkaa tulla postia palstalle. Ei ole näkynyt.

      Tässä kuitenkin pikku teaseri flösöstä fillarin kanssa. Mittaile suhteita, onko peilissä 140 kiloinen flösön jalat ja ahteri vai olisiko lähempänän kuitenkin 86 kiloa?
      https://ibb.co/c11rkFf

      Nyt alkaa meillä iltaohjelmaa, joten en ehdi viihdyttää sinua tänään enempää, mutta varmaankin tulet käymään keskustelua itsesi kanssa näiltä tiimoilta kokoonpanolla Saarikärsimys & Senssu.

      2010

      • Anonyymi

        Enhän minä ole poikaraasu osoittanut ajatustakaan sinuun eilen, en edes tänään edelleenkään en ole senssu ja puppeli, tai mikä se nyt onkaan, vai on sinulla ihan pyöräilytrikoot, en yhtään ihmettele että thaikut tuijottavat sinua huudelleen perääsi, tuossa menee taas se roskakuski, ei siinä mitään upeeta että pidät kunnostasi huolta, mutta pyöräilytrikoot, 55555.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ole poikaraasu osoittanut ajatustakaan sinuun eilen, en edes tänään edelleenkään en ole senssu ja puppeli, tai mikä se nyt onkaan, vai on sinulla ihan pyöräilytrikoot, en yhtään ihmettele että thaikut tuijottavat sinua huudelleen perääsi, tuossa menee taas se roskakuski, ei siinä mitään upeeta että pidät kunnostasi huolta, mutta pyöräilytrikoot, 55555.

        Pojalla näyttää olevan myös varvaskoukut pyörässä, on se hienoa kun netistä voi varastaa kuvia, ja varjotkin on oikealla paikalla, edelliset menikin hieman pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojalla näyttää olevan myös varvaskoukut pyörässä, on se hienoa kun netistä voi varastaa kuvia, ja varjotkin on oikealla paikalla, edelliset menikin hieman pieleen.

        2010 herää kohta laitoksessaan, ja valmiina päivän koitokseen palstavaikuttamisessa.


    • Anonyymi

      Siinä on parasta mitä rahalla saa rakennettaessa peiliä hankittaessa kunnioitettu Thaimaalaista perinnettä ja käsityötaitoa vimpan päälle.

      Kuva otettu vuokraläävän eteisestä, sanon minä kuitenkin.

      '*'

    • Anonyymi

      Charitan polkupyörä ... ja lapsi tarakalla .... isukki ajaen vierellä fitnesbeba pitkällään trikoissaan .... hauskaa.

      Lienee haaveilluusiovaimon fillari laatua kirppis.

      '*'

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe