Tsekkiläinen monikärkitulppa...vai olisiko Bosch ja NGK parempia?? Onko kokemuksia? https://www.zuendkerzen-express.de/zuendkerzen/brisk-premium-evo/brisk-premium-evo-dr15sxc-1898-zuendkerzen-4-stueck_569_1393
Vastaukset 7
- Anonyymi
Olihan hiljattain näissä IL kuluttajariita jutuissa tapaus missä Boschin tulpast oli katkennut yksi niistä kärjistä ja tippunut sylinteriin aiheuttaen moottorivaurion. Ei nekään välttämättä aina huippulaatua ole.
Oman kokemuksen mukaan ainakin NGK ainoa oikea moneen japsiin, esim Mazda ei käy yhtä hyvin Denson tulpilla kun NGK ainoa virallisesti suoiteltu. Samoin Yamahakin suosittelee vain NGKta - Anonyymi
kinkki aggregaatteihin ainakin pitää heti vaihtaa se ngk sen kinkki torchin tilalle heti ensi tilassa
- Anonyymi
Mulla ei ole missään vehkeessä NGK:t toimineet. Nehän nykii jo paketissaan.
- Anonyymi
Mulla kinkki agrekaatissa Torchin tilalla Bosch. Hyvin pelittää.
- Anonyymi
Itse asiassa mikä tahansa teollisuusstandardi tulppa on parempi kuin se roskakinkki torch
- Anonyymi
NKG ollut yli satatuhatta ajetuissa ja edelleen toimii. Japsi tekee laatua.
- Anonyymi
Mä joskus ostin brisk tulpat monikärki,,,,,,,,, lähti siitä keskielotronin ympäriltä sitä posliinia irti ja auton ajo hyyty pätki,,,heitin kuusen ne ja laitoin takas NGK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518