Eli haastaa peremium brändejä jatkuvasti.
https://bestfamilycars.com.au/blog/2021-kia-sorento-this-seven-seat-suv-has-game
Kia tekee sitä mihin Toyota ei pysty
18
384
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sulle linkin näytän.
- Anonyymi
Kiassa on kyllä täytyy sanoa yllättävän hyvät penkit ja ajettavuuskin. Ehkä vähän liian kevyt, mutta sen ymmärtää, kun otetaan polttoaineen kulutus sekä ympäristö ja hengitysilma-asiat huomioon paremmin.
- Anonyymi
Ja kaikkein kalleimmat huollot.
- Anonyymi
Täytyy olla asioista tietämätön, että maksaa 6000€ 7-vuoden takuusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla asioista tietämätön, että maksaa 6000€ 7-vuoden takuusta.
Paljon maksat Toyota turvasta 10v aikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon maksat Toyota turvasta 10v aikana?
Hondassa on halvimmat huollot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondassa on halvimmat huollot.
Ja kallein hankintahinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kallein hankintahinta.
Höpö puhetta! Samoilla varusteilla kestää vertailun merkkiin kuin merkkiin. Hinnat alkaen mallit erittäin hyvin varusteltuja ja markkinoiden paras hybridijärjestelmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö puhetta! Samoilla varusteilla kestää vertailun merkkiin kuin merkkiin. Hinnat alkaen mallit erittäin hyvin varusteltuja ja markkinoiden paras hybridijärjestelmä.
Ei löydy ohjauspyörän lämmitintä eikä takaluukun sähköistä avausta, eikä edes lampun pesimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy ohjauspyörän lämmitintä eikä takaluukun sähköistä avausta, eikä edes lampun pesimiä.
Mun Hondasta löytyy nuo kaikki ja paljon muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampun pesimien sulakkeen olen kiskonu joka autosta ensi töikseen irti. Joutavan päiväinen kapistus tuhlaamassa pesunestettä. Mitään hyötyä siitä ei ole, ainakaan puhdistus mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun hondaan ei saa edes rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun hondaan ei saa edes rahalla.
Sun teini CRX:n myynti loppu jo 90-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun teini CRX:n myynti loppu jo 90-luvulla.
Hondan varustetaso ja habitus onkin pysynyt samana 90-lukulaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondan varustetaso ja habitus onkin pysynyt samana 90-lukulaisena.
Kia teki kottikärryjä 90 luvulla. Honda teki hienoimmat hätsit jo silloin, b16a gen4 ja 5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kia teki kottikärryjä 90 luvulla. Honda teki hienoimmat hätsit jo silloin, b16a gen4 ja 5.
Olihan Hondan ajettavuus 90-luvulla aivan toisella tasolla, mitä esim. Toyotan. Nuo HB:t ovat legendoja. VTi ja myöhemmin äRRä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Hondan ajettavuus 90-luvulla aivan toisella tasolla, mitä esim. Toyotan. Nuo HB:t ovat legendoja. VTi ja myöhemmin äRRä.
Tomuiksi ruostuneet honndat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomuiksi ruostuneet honndat
pyh, suosittuja mm. harrastekäytössä vielä nykypäivänäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999