Te, jotka asutte Karviassa ettekä halua lähteä muualle

Anonyymi-ap

Mikä Karviassa on niin hienoa?

38

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sahtiksrdoke

      • Anonyymi

        Deekuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deekuu

        Kk isto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kk isto

        Ffr acustic


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ffr acustic

        rinnepaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rinnepaari

        CLS


    • Anonyymi

      Sampola, en voi jättää Sampolaa.

      • Anonyymi

        Sampola on kiinni minussa, olen ikuisesti kahlittu Sampolaan.


    • Anonyymi

      Ihmettelen myös näitä Karviaan jämähtäneitä. Talvella siellä ei ole mitää, ei siis mitää ainakaan jos ei ole edes lunta ja pääse kelkkailemaan. Kesän taas pilaa kärpäset ja hyttyset. Ei voi mennä edes lenkille, kun kärpäset syö sinut elävältä ja kauniin kesäillan pilaa hyttyset. Kaupungissa kaikki on niin paljon paremmin.

      • Anonyymi

        Meinaatko ettei kaupungissa ole hyttysiä?😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei kaupungissa ole hyttysiä?😝

        No ei ole hyttysiä kuin metsän laitamilla ja kärpäsiäkin tosi vähän. Ei häiritse elämää mitenkään kaupungisssa.


      • Anonyymi

        Mee kanttiin, siellä on huvituksia.


    • Anonyymi

      Oma tupa, oma lupa.
      Ei kunnan kanikoppia eikä kaupungin kottaraispönttöä.

    • Anonyymi

      Itse asun Parkanossa, mutta on kiva käydä välillä katsomassa Karvian kurjuutta. Tulee oikein hyvä mieli.

      • Anonyymi

        NIIN SE TULI TARJA HALOSELLEKIN OIKEIN HYVÄ MIELI, KUN KÄVI HELSINGISSÄ KATSOMASSA PITKIÄ LEIPÄJONOJA.


    • Anonyymi

      Geeniperimältään suppea, sisäsiittoinen, sisäänpäinlämpiävä kunta. Karviassa suvuttain perityy myös päättäjien virat.

      Kännissä, pilvessä, piripäissään ja ties minkä koktailien vaikutusten alaisena toimivat ja hyviä ideoitaan toteuttavat!

      Hyvä veli verkosto toimii, kuten kunnon maalaiskomediassa kuuluukin.

      Väki vähenee ja vanhenee.

      Alkaa suomen hartaudella harjoitettu viher-vasemmisto politiikka myös karviassa konkretisoitua.

      Suomen hallituksen sukupuoleton-henkilö-viisikko kiittää, kumartaa ja pyllistää.

      Hienoa!

      • Anonyymi

        Ja punalippu liehuu vappuna. Entä karviassa.


      • Anonyymi

        ikävä kyllä ei tietoa vihervasemmista Karviassa ainoa näkyvä Hilma, Votsikin jotain muuta..kovin menee oikealle. Odotan Hilman kasvamista vasemmiston arvojen mukaiseksi ei pelkästään vihreänä vaan tärkeämpänä työväestön etujen ajajana


    • Anonyymi

      Tänne teinit taitaa kirjotella. Karviassahan on ihmisen hyvä olla. Ihana paikka kasvattaa lapset, ei sitä kaupungin draamaa, hyi. Paljon järjestetään toimintaa ja suhteellisen hyvä harrastustarjonta. Mitä ihminen muuta tarvitseekaan. Verrata voi moneen lähipaikkaan esimerkiksi parkanoon ja kihniöön. Eihän niissä tunnu olevan mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä Parkanossa ja Kihniöllä on vaikka mitä. Mutta eihän sitä tiedä kun koskaan ei ole käynyt Karvian rajojen ulkopuolella.

        Mitä siellä karviassa nyt sitten on ? Kauhajoen puolella oleva taiteiden reitti.
        Ei mitään nähtävyyksiä eikä mitään historiallisia kohteita.
        Annen Taidekahvila on ainut missä on potenttiaalia ja mussä viitsii käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Parkanossa ja Kihniöllä on vaikka mitä. Mutta eihän sitä tiedä kun koskaan ei ole käynyt Karvian rajojen ulkopuolella.

        Mitä siellä karviassa nyt sitten on ? Kauhajoen puolella oleva taiteiden reitti.
        Ei mitään nähtävyyksiä eikä mitään historiallisia kohteita.
        Annen Taidekahvila on ainut missä on potenttiaalia ja mussä viitsii käydä.

        Niissä ei ole yhtään mitään ja piste. Tai kerro mitä tapahtumia kihniössä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Parkanossa ja Kihniöllä on vaikka mitä. Mutta eihän sitä tiedä kun koskaan ei ole käynyt Karvian rajojen ulkopuolella.

        Mitä siellä karviassa nyt sitten on ? Kauhajoen puolella oleva taiteiden reitti.
        Ei mitään nähtävyyksiä eikä mitään historiallisia kohteita.
        Annen Taidekahvila on ainut missä on potenttiaalia ja mussä viitsii käydä.

        Pyh pyhhhh, kerro nyt esimerkki mitä kihniöstä löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh pyhhhh, kerro nyt esimerkki mitä kihniöstä löytyy?

        Pontikkata!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä ei ole yhtään mitään ja piste. Tai kerro mitä tapahtumia kihniössä on?

        Käskyvuori retkeilykohteena, Aitoneva turvemuseo, Pyhäniemi.
        On kesäteatteria, konserttia, Gympark, Taitotali Puumila,
        Käskyvuoren Pakanalliset markkinat.
        Juu...kannattaa ulkoistaa itsensä sieltä Jauhajokisten taiteidenreitiltä ja Kauhanevalta.
        Karviassahan ei ole mitään omaa luontokohdetta edes .


      • Anonyymi

        Mitäkö muuta ihminen tarvitsee kuin harrastusta?

        Työtä...työtä....työtä.
        Kunnolliset liikenneyhteydet ja terveyspalvelut.


    • Anonyymi

      Turpa tukkoon Karvian haukkujat. Kaupunkielämä ei ole enää mistään kotoisin. Turvattomuutta, juurettomuutta. Ihmisen kuuluu elää pienessä kylässä, se vaalii terveyttä.

      • Anonyymi

        Mä koen juurettomuutta asuessani karviassa. Minulle täällä kukaan ei ole sukua, enkä ole vieläkään päässyt piireihin sen takia. Omaan luonteeseen ei kuulu virkaatelevien nuoleskelu ja itsekehu.
        Paska paikka rlää ja olla. Mutta pian helpottaa kun muuttoauto tulee ja pääsee sinne mistä on kotoisin. Omien ystävien ja tuttujen lähelle.


    • Anonyymi

      Seksi, täällä saa harrastaa sitä niin monen naisen kanssa!

      • Anonyymi

        Joskus myös raiskaten.


    • Anonyymi

      olis ollut parempi ettei olisi lähteneet muualle 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Koko ajan muuttaa paikkakutaan uutta väkeä.

      • Anonyymi

        Kaikki kouluttautuneet vain valitettavasti muuttavat poispäin. Kaikki paremmant työt ovat kaupungeissa ja onhan kaupungissa elämääkin ihan toisella tapaa mitä täällä. Juoppoja ja narkkeja pyörii ja toinen ääripää eläköityneet. Täälä ei oikeasti ole hyvä olla, ei ainakaan parempaan tottuneiden. Ei niistä sossupummeista hyötyä ole.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan kunnan palkkaus pätevyyden ja koulutuksen mukaan

      • kunta ei todellkaan palkkaa pätevyyden mukaan vaan pärstäkertoimen mukaan se nyt nähty. olkoon kyse siivoojasta tai viranhaltijasta saati vaikkapa määräaikaisesta lastenhoitajasta


    • Anonyymi

      Nevalan sahtimyynti ilman alv:tä ja kotiinkuljetus

      • ikävä kyllä, näin on


    • Anonyymi

      Ei enää mikään, nyt todistettu kunnan viranhaltijat haluaa ympärilleen työntekijöitä jotka heille mieluisia, jeesustelevat heiudän päätöksiään Itse lähden heti kun saan töitä muualta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe