Julkaistu 24.3.2020
Välitän sinusta tässäkin tilanteessa, kun Koronavirus #COVID-19 on jossain lähellä. Kampaajilla on kasvosuojat ja käsidesiä! Terveyttä kaikille❤️
EI OLE TOTTA !
Hei,
Olen useamman kerran käynyt Hiusikkunassa tämän korona-ajan aikana.
Kerran kysyin kampaajalta kun korona-virus jylläsi pahimmillaan, että
" käytätkö sinä nyt maskia , kun minä kuulun riskiryhmään sairauteni vuoksi ? " minulla oli maski päällä.
Hän sanoi " että en " eikä hänellä ollutkaan maskia päälle, silloin, siksi kysyin.
Niin kun emmin siinä vähän, että mitä teen kun olin vähän pelokas koronan vuoksi,
hän sanoi minulle " ETTÄ VOIT MENNÄ POIS "😖
Kiitos kehotuksesta, minulle ei ole vielä koskaan sanottu noin suoraan että en ole tervetullut asiakas, kiitos
On aivan turhaan puhua asiakkaiden terveyden vaalimisesta, kun teot eivät pidä paikkaansa.
Käsidesiä en ole nähnyt siellä, en kyllä ole joka päivä ollut siellä, mutta käykääpä katsomassa, jos kiinnostaa ...
Olen jopa ihmetellyt näistä puutteista ja kampaajan käytöksestä tyttärelleni, hän sanoi " että älä mene enää.."
Enää en tarvitse tämän kampaamon palveluita 🌼
HIUSIKKUNA, MARTINLAAKSO _EI OLE OLLUT MASKEJA YM.
Anonyymi-ap
1
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812