Taitaa vanne kiristää liiaksi sun päätäs, kun piti tuollainen aggressio kohtaus saada.
: D
Vai et sillai
9
940
Vastaukset
- Anonyymi
Onko oikein virallisen aggressioarvion paikka? Sinäkö tällaisia teet työksesi?
- Anonyymi
Jotkut hakee reaktioita ihmisistä. Mikä tahansa huomio kelpaa. Sellainen sairaus aiheuttaa sitä. Se oli narsissi, vai mikä se oli. Eiku se oli kukka. Mikähän..
- Anonyymi
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
Ehkä et vain näe syytä, koska sinulla ei ole kykyä nähdä sitä. Syy löytyy aina.
- Anonyymi
Puristaa Puristaa olen https://youtu.be/u1ocNXP_ZkY
- Anonyymi
Jååå
- Anonyymi
Ehkä joku päivä tälle romahtamiselle löytyy jokin selitys, mistä tämä lähti liikkeelle kun sitä yhteyttä vuosien päähän ja siihen miten sen nyt hienotunteisesti sanoisi luultavasti itseoperoituun urbaanilegendaan ei löydy.
- Anonyymi
Ehkei ollut niin hienovarainen, mutta ei ole olleet muutkaan. Jos jollain on ollut pokkaa kysyä suoraan tapahtumien aikaan tästä aiheesta, niin jos ei muuta hyötyä, niin on se ainakin mieleen jäänyt ja auttanut yhdistämään asioita ja sen jälkeisten metapuheiden tasoja. Siitä ei jäänyt hampaan koloon aikoinaan mitään, tietysti sitä hieman ihmettelee, että mihinköhän tämä näkemys mahtaa perustua. Viimeksi vastaus taisi olla irvistelyjen jälkeen, mitkä pitäisi pystyä toki ohittamaan, että minulla ei ole tuohon vastausta. Just,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948