Taitaa vanne kiristää liiaksi sun päätäs, kun piti tuollainen aggressio kohtaus saada.
: D
Vai et sillai
9
928
Vastaukset
- Anonyymi
Onko oikein virallisen aggressioarvion paikka? Sinäkö tällaisia teet työksesi?
- Anonyymi
Jotkut hakee reaktioita ihmisistä. Mikä tahansa huomio kelpaa. Sellainen sairaus aiheuttaa sitä. Se oli narsissi, vai mikä se oli. Eiku se oli kukka. Mikähän..
- Anonyymi
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
Ehkä et vain näe syytä, koska sinulla ei ole kykyä nähdä sitä. Syy löytyy aina.
- Anonyymi
Puristaa Puristaa olen https://youtu.be/u1ocNXP_ZkY
- Anonyymi
Jååå
- Anonyymi
Ehkä joku päivä tälle romahtamiselle löytyy jokin selitys, mistä tämä lähti liikkeelle kun sitä yhteyttä vuosien päähän ja siihen miten sen nyt hienotunteisesti sanoisi luultavasti itseoperoituun urbaanilegendaan ei löydy.
- Anonyymi
Ehkei ollut niin hienovarainen, mutta ei ole olleet muutkaan. Jos jollain on ollut pokkaa kysyä suoraan tapahtumien aikaan tästä aiheesta, niin jos ei muuta hyötyä, niin on se ainakin mieleen jäänyt ja auttanut yhdistämään asioita ja sen jälkeisten metapuheiden tasoja. Siitä ei jäänyt hampaan koloon aikoinaan mitään, tietysti sitä hieman ihmettelee, että mihinköhän tämä näkemys mahtaa perustua. Viimeksi vastaus taisi olla irvistelyjen jälkeen, mitkä pitäisi pystyä toki ohittamaan, että minulla ei ole tuohon vastausta. Just,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356