Taitaa vanne kiristää liiaksi sun päätäs, kun piti tuollainen aggressio kohtaus saada.
: D
Vai et sillai
9
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Onko oikein virallisen aggressioarvion paikka? Sinäkö tällaisia teet työksesi?
- Anonyymi
Jotkut hakee reaktioita ihmisistä. Mikä tahansa huomio kelpaa. Sellainen sairaus aiheuttaa sitä. Se oli narsissi, vai mikä se oli. Eiku se oli kukka. Mikähän..
- Anonyymi
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin se on, esimerkiksi tälle aloittajalle varmasti mikä tahansa noteeraaminen kelpaa, että ei kyllä pitäis ruokkia harhaista mielikuvitusta, sehän vain ylläpitää ja tiivistää näitä visioita vallitsevasta todellisuudesta
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkiukko sulta. Minulle suivaannuttiin syyttä, pistän sen piikkiin, että vanne puristaa ko. henkilöllä liikaa.
Ehkä et vain näe syytä, koska sinulla ei ole kykyä nähdä sitä. Syy löytyy aina.
- Anonyymi
Puristaa Puristaa olen https://youtu.be/u1ocNXP_ZkY
- Anonyymi
Jååå
- Anonyymi
Ehkä joku päivä tälle romahtamiselle löytyy jokin selitys, mistä tämä lähti liikkeelle kun sitä yhteyttä vuosien päähän ja siihen miten sen nyt hienotunteisesti sanoisi luultavasti itseoperoituun urbaanilegendaan ei löydy.
- Anonyymi
Ehkei ollut niin hienovarainen, mutta ei ole olleet muutkaan. Jos jollain on ollut pokkaa kysyä suoraan tapahtumien aikaan tästä aiheesta, niin jos ei muuta hyötyä, niin on se ainakin mieleen jäänyt ja auttanut yhdistämään asioita ja sen jälkeisten metapuheiden tasoja. Siitä ei jäänyt hampaan koloon aikoinaan mitään, tietysti sitä hieman ihmettelee, että mihinköhän tämä näkemys mahtaa perustua. Viimeksi vastaus taisi olla irvistelyjen jälkeen, mitkä pitäisi pystyä toki ohittamaan, että minulla ei ole tuohon vastausta. Just,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447