Ei se haittaa

Anonyymi-ap

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin olla ensimmäinen, joka pisti sun pään ja sydämen kunnolla pyörälle. Noh.. minähän tässä sitä jarrua olen painanut. Sinä osoitit sellaista avoimuutta, joka sai minut suorastaan ihmetyksen valtaan.

130

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä voisi vaikka osua...

      • Anonyymi

        Ei oo sulle rinssi... Mutta sure ja fiilistele toki minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sulle rinssi... Mutta sure ja fiilistele toki minun kanssani.

        Onko Juha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Juha?

        Ei ole Juhalle osoitettu.


    • Anonyymi

      Kuka saa näin kivaa

    • Anonyymi

      Alentava teksti.

    • Anonyymi

      Valetta

    • Anonyymi

      Avoimuutta? Onko tämä vitsi

      • Anonyymi

        Ihan perustrollaus tämä vain on ja palstamiehen fantasiaa


    • Anonyymi

      5,541 miljoonaa ihmistä. Mieti! Ja me kaksi löysimme toisemme. Siinä on tarinaa kerrakseen. Tarvitaanko enää mitään muuta? Kuinka ihmeellinen tämä matka meidän kahden välillä on ollut? Me kaksi = yhtälö, joka ei koskaan olisi voinut toimia. Mutta tämä kaikki, mitä koettiin yhdessä! Tähdistä on tämä tarina ✨, ja sinne se myös palaa.

      • Anonyymi

        Täytyyhän sen toimia

        Muutenei tässä oo mitää järkee


      • Anonyymi

        Ei me olla koettu mitään yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sen toimia

        Muutenei tässä oo mitää järkee

        Onko sinulla mielenterveysongelmia? Silloin missään ei ole mitään järkeä. Muista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mielenterveysongelmia? Silloin missään ei ole mitään järkeä. Muista se.

        Hyväntahdon lähettiläs taas asialla…


      • Anonyymi

        Onko joku osa ollut kadoksissa?
        Miten tähdet liittyy?
        Mitä koettu?
        Ymmärrys jollain tapaa puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mielenterveysongelmia? Silloin missään ei ole mitään järkeä. Muista se.

        Ei ole mielen.terv ongelma , ikävä on sinnuu <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntahdon lähettiläs taas asialla…

        Joo nämä mielenterveydenhoidon neuvot vaan tuppaa olemaan hieman katkonaista morsetusta mene.lääkäriin.nyt.stop.


    • Anonyymi

      Jos sun mielestä on parempi näin niin ok. Niinpä. Myönnä pois, että se oli sama sulla 💘🎯 Olet painanut jarrua oikein urakalla, se ei ole jäänyt huomaamatta. Mutta mikä siihen on syynä?

      • Anonyymi

        Et ole hän, mutta myönnän sen 💘🎯.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän, mutta myönnän sen 💘🎯.

        Olin siis niin huono. Liian herkkä ja syvällinen nainen?


      • Anonyymi

        Onko sulla kovinkin pitkään ollut tuollaista patoutunutta vihaa, että etsiskelet netistä anonyymien tekstien joukosta naissukupuoleen viittaavia trollauskommentteja missä kiekua jotain ivaavaa ja helpottaako se kuin pitkäkestoisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kovinkin pitkään ollut tuollaista patoutunutta vihaa, että etsiskelet netistä anonyymien tekstien joukosta naissukupuoleen viittaavia trollauskommentteja missä kiekua jotain ivaavaa ja helpottaako se kuin pitkäkestoisesti?

        joku pikku- mikko?


    • Anonyymi

      Tiedän, että tunnet minut. Tunnet, että puhun sinulle. En tiedä mitä tämä on. En kykene ymmärtämään, miksi meidän välillä on käsittämätön yhteys... Aika ja paikka katoaa.

    • Anonyymi

      Miks oot painanut jarrua?

      • Anonyymi

        Hän tietää kyllä miksi. Siihen on 2 painavaa syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä miksi. Siihen on 2 painavaa syytä.

        Omalla kohdalla samoin. Kaksi painavaa syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdalla samoin. Kaksi painavaa syytä.

        🙌❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä miksi. Siihen on 2 painavaa syytä.

        eli ei siis kahta enempää 🤔 mulla on siis mahkut 😅😊


    • Anonyymi

      Mun täytyy tunnustaa sulle jotain.....taas! ....
      Kyllähän sinä minut melko villiksi teit, mutta.....eräs toinen teki sen sinuakin nopeammin. Hän on kuollut nyt.
      Oli panomiesten panomies ja karma hoiti kuoleman.....

      • Anonyymi

        Olen nainen. Älä pilaa kaunista viestiäni rumilla jutuillasi kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. Älä pilaa kaunista viestiäni rumilla jutuillasi kiitos.

        Sun täytyy myöntää et toi sun viestis on hieman narsistinen 🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy myöntää et toi sun viestis on hieman narsistinen 🐷

        Täällä sitä nyt taas sävyjä haetaan palstaätmin provoista, tottakai sävy on vähintään itserakas jos nyt ei sentään noin jyrkän diagnostinen, se ikäänkuin kuuluu asiaan trollailussa ja tuohon ylempään tekstiin en edes viitsi mainita sen kummemmin, että oiskohan sekin provo mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy myöntää et toi sun viestis on hieman narsistinen 🐷

        Millä tavalla? Jos en halua tähän viestiketjuun panojuttuja? Tämä on Ikävä-palsta! Ei mikään panopalsta. Oletko huomannut, että sellainen löytyy ihan erikseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla? Jos en halua tähän viestiketjuun panojuttuja? Tämä on Ikävä-palsta! Ei mikään panopalsta. Oletko huomannut, että sellainen löytyy ihan erikseen?

        En tietenkään tarkoittanut panojuttuja vaan tota aloituista.🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sitä nyt taas sävyjä haetaan palstaätmin provoista, tottakai sävy on vähintään itserakas jos nyt ei sentään noin jyrkän diagnostinen, se ikäänkuin kuuluu asiaan trollailussa ja tuohon ylempään tekstiin en edes viitsi mainita sen kummemmin, että oiskohan sekin provo mahdollisesti.

        Ei nämä faktat saa jarruttaa kenenkään elämää tai elämöintiä se on kovan tason diskriminaatiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään tarkoittanut panojuttuja vaan tota aloituista.🐷

        Tulkinta on ihan vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy myöntää et toi sun viestis on hieman narsistinen 🐷

        Sikapossu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla? Jos en halua tähän viestiketjuun panojuttuja? Tämä on Ikävä-palsta! Ei mikään panopalsta. Oletko huomannut, että sellainen löytyy ihan erikseen?

        Noooh, ollaampas sitä nyt taas olevinaan niin siveää että!


    • Anonyymi

      Miks ammut nuolia ja sit jarruttelet - ilkeää 💔

      • Anonyymi

        Ei ollut tarkoitus ampua, mutta niin vain kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus ampua, mutta niin vain kävi.

        Niin, olemalla vain oma ihana itsesi.. Vaikka se ihanuus ei heti näkynytkään sen katkeruuden takaa.. Joo, ei ollut minulle vaikka voisi ollakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olemalla vain oma ihana itsesi.. Vaikka se ihanuus ei heti näkynytkään sen katkeruuden takaa.. Joo, ei ollut minulle vaikka voisi ollakin...

        Näin täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin täälläkin.

        Yes you can almost die for vitutus


    • Anonyymi

      Viittaatko johonki 2080-luvulla juttuun?

      • Anonyymi

        En viittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viittaa

        Mitä tuo edes tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Kaksi painavaa syytä? Puoliso ja lapsi?

      • Anonyymi

        Ei ihan oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan oikein

        työt estää ja puoliso🤔🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        työt estää ja puoliso🤔🤐

        Ei edelleenkään oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edelleenkään oikein

        Eikä syyt ole muille merkityksellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan oikein

        etäisyys on toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etäisyys on toinen

        Kylläpäs arvuutellaan. Etäisyyttäkin on, mutta ei se ole ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs arvuutellaan. Etäisyyttäkin on, mutta ei se ole ongelma.

        ootte erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootte erilaisia

        Ei, ollaan ihmeellisellä aaltopituudella. Hän on kyllä paljon maltillisempi ja rauhallisempi kuin minä. Ollaan erilaisia, mutta silti niin samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ollaan ihmeellisellä aaltopituudella. Hän on kyllä paljon maltillisempi ja rauhallisempi kuin minä. Ollaan erilaisia, mutta silti niin samanlaisia.

        Ihailen hänen ominaisuuksia suuresti. Jalokivi ihmisenä 💎.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ollaan ihmeellisellä aaltopituudella. Hän on kyllä paljon maltillisempi ja rauhallisempi kuin minä. Ollaan erilaisia, mutta silti niin samanlaisia.

        Tutun kuulosta... ootko sanonu ton hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutun kuulosta... ootko sanonu ton hänelle?

        Tavallaan. Sanoin toiselle, joka sanoi sen hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan. Sanoin toiselle, joka sanoi sen hänelle.

        ei mitkään kaks painavaa syytä oo ylitsepääsemättömiä, jos oikeesti tunnet noin sitä kohtaan. kyse on vaan siit kuinka paljo on valmis tekeen sen toisen ja suhteen eteen


      • Anonyymi

        3 mukulaa ja asuntolaina, hyvä palkkaisessa ammatissa oleva työ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 mukulaa ja asuntolaina, hyvä palkkaisessa ammatissa oleva työ??

        Sanotko noita esteiksi? Väärin ❌❌❌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko noita esteiksi? Väärin ❌❌❌

        Ehkä niin tai ehkä näin riippuu onko kohde sinkku, vai yhdessä hankittu ja edelleen sitä....
        Oletko kysynyt onko sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko noita esteiksi? Väärin ❌❌❌

        Piti lukea miehellä hyvä palkkainen työ jos on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ollaan ihmeellisellä aaltopituudella. Hän on kyllä paljon maltillisempi ja rauhallisempi kuin minä. Ollaan erilaisia, mutta silti niin samanlaisia.

        👱‍♀️❤👱‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👱‍♀️❤👱‍♀️

        👫 Ihan näin normaali tarina ❤️


    • Anonyymi

      Muistatko sen laulun, jonka linkitin sulle? Sen ekan?

      • Anonyymi

        joo kui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kui

        No.. Ne viimeiset sanat... Ne on mun viimeiset sanat. Hyvä lopettaa tähän ❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.. Ne viimeiset sanat... Ne on mun viimeiset sanat. Hyvä lopettaa tähän ❤️.

        eikä oo, lopeta tollane hyvien loppujen lepertely ja tee jotain haluamies asioitten eteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä oo, lopeta tollane hyvien loppujen lepertely ja tee jotain haluamies asioitten eteen

        Tiedätkö, että olen ollut joskus niinkuin hän... Tilanne kutakuinkin samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että olen ollut joskus niinkuin hän... Tilanne kutakuinkin samanlainen.

        millä tavalla samanlainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä oo, lopeta tollane hyvien loppujen lepertely ja tee jotain haluamies asioitten eteen

        En pysty. Tiedät, että en vaan voi. Etkä voi kohta sinäkään. En voi nähdä sua, koska en voi katsoa sua silmiin koska sitten taas 🔥 ja kaikki alkaa alusta. Onneksi viimeksi oli niin pimeää, että näin susta vain ääriviivat, vaikka käännyin ja yritin katsoa sua tarkkaan... Muutenkin olit niin tiukasti piilossa hupun sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä oo, lopeta tollane hyvien loppujen lepertely ja tee jotain haluamies asioitten eteen

        Ja jos tässä joku lepertelee niin sinä mulle. Tajuatko edes millaisen tunnereaktion sun sanat saa aikaiseksi? On tehnyt mieli sanoa ihan samanlailla sulle, mutta en ole uskaltanut JA VIELÄ KAIKKIEN KUULLEN 😂. Olet ihan hassu ja niiiiiin suloinen. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tässä joku lepertelee niin sinä mulle. Tajuatko edes millaisen tunnereaktion sun sanat saa aikaiseksi? On tehnyt mieli sanoa ihan samanlailla sulle, mutta en ole uskaltanut JA VIELÄ KAIKKIEN KUULLEN 😂. Olet ihan hassu ja niiiiiin suloinen. ❤️

        No jos vielä kerran haluat tehdä mut iloiseksi niin sano se mitä sanoit viimeksi mulle. Sitä toistakin nauratti siinä vieressä toistaa sun sanat 😂. Mutta leijailin kaksi päivää sen jälkeen. On kyllä vaikeaa päästää susta irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kui

        Muistatko oikeasti sen laulun? Luin sen laulun sanat monta kertaa uudestaan, koska siinä on sanoitettu tarkalleen mitä ajattelen tällä hetkellä 💔. Eikö se ollut linkki vaan kopioin kertosäkeen... Ihana jos muistat vielä sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.. Ne viimeiset sanat... Ne on mun viimeiset sanat. Hyvä lopettaa tähän ❤️.

        No älä nyt viitti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tässä joku lepertelee niin sinä mulle. Tajuatko edes millaisen tunnereaktion sun sanat saa aikaiseksi? On tehnyt mieli sanoa ihan samanlailla sulle, mutta en ole uskaltanut JA VIELÄ KAIKKIEN KUULLEN 😂. Olet ihan hassu ja niiiiiin suloinen. ❤️

        No jos nyt vaikka uskaltaisit jo pikkuhiljaa. Rakastan sua, ei ole ei ole ollu eikä tuu olemaa ketään toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tässä joku lepertelee niin sinä mulle. Tajuatko edes millaisen tunnereaktion sun sanat saa aikaiseksi? On tehnyt mieli sanoa ihan samanlailla sulle, mutta en ole uskaltanut JA VIELÄ KAIKKIEN KUULLEN 😂. Olet ihan hassu ja niiiiiin suloinen. ❤️

        ❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos vielä kerran haluat tehdä mut iloiseksi niin sano se mitä sanoit viimeksi mulle. Sitä toistakin nauratti siinä vieressä toistaa sun sanat 😂. Mutta leijailin kaksi päivää sen jälkeen. On kyllä vaikeaa päästää susta irti.

        No älä päästä. ❤️


    • Anonyymi

      Huuhaa

      • Anonyymi

        Haahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haahaaa

        Totta ei koskaan ollut mikään ja siksi ohitin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei koskaan ollut mikään ja siksi ohitin aina.

        luuliks et tuli yllätyksenä XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luuliks et tuli yllätyksenä XD

        Älkääpäs tapelko, tää on mun ketju ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkääpäs tapelko, tää on mun ketju ❤️

        Ja sitä paitsi mun tunteet ❤️ niitä ei kukaan voi viedä multa. Ei ole huuhaata, vaikka kuka sanoi mitä.


    • Anonyymi

      Kivasti kirjoitettu aloitus. Laittaisin tähän peukun, muttei onnistu. :)

    • Anonyymi

      Niin, tiedätkö, että minä olen ollut kuten sinä. Kauan sitten. Olin lukiossa ja kiltti tyttö. Opiskelin ahkerasti, koska halusin olla lääkäri. Niin... Voisitko kuvitella minusta?

    • Anonyymi

      Joskus tein vääriä valintoja ja luovuin kaikesta mitä halusin.

    • Anonyymi

      Tiedätkö, että arvostan ja rakastan sinua suuresti.

    • Anonyymi

      Tiedätkö, että en aio tehdä sitä samaa sinulle.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Hyvää yötä muille kuin ap:lle.
      Ap voi miettiä miksi.

      • Anonyymi

        😂 Ihana möks möks. En saa hyvän yön toivotusta. Ei sitten.


      • Anonyymi

        Ap on ehkä ollut nukkumassa jo pari tuntia.


    • Anonyymi

      Sen olen huomannut kyllä miten olet jarruttanut. No arpiahan tästä tulee jäämään, kasvattavatko sitten luonnetta, kypsyyttä ja varovaisuutta niin sen näyttää vain aika.

    • Anonyymi

      Ei ollut ketään sanomaan sinun kuulostavan siltä kuin olisit tosissaan ja samaan aikaan toppuuttelemaan, joten olen vain ajatellut kultaisen hehkun kestävän ja suojaavan kaikelta, en varjostanut silmiäni ja tarkistanut sudenkuoppia, häikäistyin näkemättä mihin olin menossa, hämmentyneenä ja sokeana.

    • Anonyymi

      Oi, oi, olisitpa puhunut.

    • Anonyymi

      En ole ajanut niin pitkään aikaan, että piti netistä katsoa mikä polkimista on jarru, mikä kaasu ja mikä kytkin. Mutta eihän tässä edes ole kytkintä! Voi ei, äääk! Mä en kestä! Apua.

      • Anonyymi

        Vain surkimukset ajaa automaatilla. Mä ajan Nissan micralla, koska työkyky mennyt ja mulle on sanottu etten mä ansaitse yhtään mitään. Mun pitää alkaa halvaksi elätiksi. Siihen en suostu ikinä.


      • Anonyymi

        Multa vietiin kaikki, ihmisarvo, mahdollisuudet, kyvyt. Ja mä joudun täysien idioottien vuoksi elämään aina sen taakan kanssa, ettei ihmiset ymmärrä miksi olen käyttänyt miten olen.. eikä tässä vielä kaikki


    • Anonyymi

      Surullista

    • Anonyymi

      Jos kaikki ihmiset olisivat robottimaisen kuoren sisällä pehmusteillsaankin niin ei sattuisi onnettomuuksia.. kuin joku joo mech-warrior

    • Anonyymi

      huvittaisikin aika paljon jos ihmetyttäisi että miksi joku kaukosäädin ei toimi: on otettu patterit pois sisältä ja tehty niistä vesilasiin oma minikoinen vetyvoimalaitos.

    • Anonyymi

      Jos sinä oikeasti tietäisit jonkin nuolen ampuneesi ja toisen rakastuneen sinuun niin ethän sitä täällä kirjoittaisi anonyymina vaan sille ihmiselle. Jokainen tänne kirjoittava on epävarma toisen tunteista eikä siksi uskalla näyttää omiaan kuin täällä piilossa. Kaikki muu on sanahelinää.

    • Anonyymi

      Voisitko nyt mennä sinne jarruremonttiin että saadaa ne jumittuneet jarrut taas auki, ei olisi niin lujaa pitänyt jarruja polkea että jämähtävät,
      -Kaipaan jo jotain suurempaa-

      • Anonyymi

        Sano se sille suoraan...


    • Anonyymi

      niinpä miksi jarruttelet?

    • Anonyymi

      25 cm kovana nyt

    • Anonyymi

      miehen siemensyöksy on tosi loukkaavaa

    • Anonyymi

      No ei kai se haittaa, kun et ole mitään todellista meidän välille halunnutkaan. Haluat vaan satuttaa ja leikkiä palstalla. Jos tilaisuus olisikin niin sinä otat jonkun toisen.
      Tajuatko ollenkaan millanen kusipää olet?

      • Anonyymi

        Kiitos ❤️. Enkö halunnut? Oletkohan asiasta nyt ihan varma? Halusin hänet, mutta liikaa mutkia matkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❤️. Enkö halunnut? Oletkohan asiasta nyt ihan varma? Halusin hänet, mutta liikaa mutkia matkassa.

        Pitäskö ne mutkat jo viimein suoristaa? Jos rakkaus on läsnä kaikki selviää lopulta.


    • Anonyymi

      Narsistinen aloitus...

      • Anonyymi

        Joku esiintyy toisena muokatakseen muiden suhdekuvioita. Onko narsistista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku esiintyy toisena muokatakseen muiden suhdekuvioita. Onko narsistista?

        Eiköhän ole kuitenkin ihsn oma kokemus, hullua tuommoinen maaninen luuleminen!n!, että kaikki tunteistaan puhuvat tekeytyvät toisikdi. Et ole selvännäkijä.


    • Anonyymi

      Älkää jarruja painako vaan toisianne. Pervot.

    • Anonyymi

      Tälle miehelle eräs tarkkasilmäinen nainen teki samoin. En oikeastaan vieläkään kunnolla tiedä, tekikö sen tarkoituksella, tahattoman tarkoituksella, vai tietämättään mutta nuoli on ollut pitkään kiinni. En alun alkaenkaan halunnut vetää sitä irti ja irrottaminen tässä vaiheessa tuntuisi jo työläältä. Ellei jotain hyvin poikkeavaa tapahdu ja vaikea sitä on tulevaisuuteen nähdä, niin tästä nuolesta on tullut osa minua.

      • Anonyymi

        En minäkään ole ajatellut sinua unohtaa. Tuskin pystyisinkään, kun mielessä pyörit vähän väliä. Mutta pitänee hoitaa työhommat asianmukaisesti ensin, jos se vain suinkin onnistuu. Ehkä katsotaan myöhemmin yhdessä mikä on mahdollista? Ellen sitten hajoa totaalisesti ahdistukseeni ja pelkooni ennen sitä... 😥💔

        P.S. Pöytäkirjaan merkittäköön eriävä mielipide siitä, kuka ampui ja ketä. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole ajatellut sinua unohtaa. Tuskin pystyisinkään, kun mielessä pyörit vähän väliä. Mutta pitänee hoitaa työhommat asianmukaisesti ensin, jos se vain suinkin onnistuu. Ehkä katsotaan myöhemmin yhdessä mikä on mahdollista? Ellen sitten hajoa totaalisesti ahdistukseeni ja pelkooni ennen sitä... 😥💔

        P.S. Pöytäkirjaan merkittäköön eriävä mielipide siitä, kuka ampui ja ketä. 💘

        Eli olette työkavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olette työkavereita?

        Ei olla työkavereita, mutta tiet kohtasivat miehen työhön liittyen.


    • Anonyymi

      ootko kunnossa

      • Anonyymi

        Jos ampuu

        Täytyy hakee saaliinsa

        Otan puolet annoksesta

        Levoton olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ampuu

        Täytyy hakee saaliinsa

        Otan puolet annoksesta

        Levoton olo

        Ihana ajatus 🎯


    • Anonyymi

      Hyvä, hyvä ja kiitos kaikesta. Hetken se kesti, mutta pääsin lopulta erittäin hyvin yli uskottomuudestasi ja täysin erilaisiin asioihin uskomisestasi johtuen.

      -M

    • Anonyymi

      Kuka tää nainen.

      • Anonyymi

        Minä se olen. Analyysin mukaan narsisti, kusipää ja metsästäjä. Kuka kysyy?


    • Anonyymi

      suurin haaveeni ja unelmani on se, että maailmalla ja Suomella,

      menee vuodesta toiseen paremmin ja paremmin,


      ja, jos välität minusta, vielä,

      vaikka, olen mitä olen,


      niin, sinusta olisin aina iloinen,

    • Anonyymi

      Taisit ampua ohi. Tai ehkä se ei toimi mun sydämmeen, koska et ollut aito.

    • Anonyymi

      Huvittavaa miten jotkut kirjoitukset jää elämään....

    • Anonyymi

      Löytäisinpä yhden sun runoista... Se räjäytti tämän palstan! Hetki.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe