Kiihotun kun näen naisia ja tyttöjä paljain jaloin. En kiihotu itse jaloista, voivat olla suurin piirtein minkä näköiset tahansa, vaan itse tunteesta että he OVAT paljain jaloin.
Tunnen itseni tirkistelijäksi, naiset eivät itse ehkä tiedosta että kiihottavat minua. Ovat vain luonnollisen avoimia alastomine jalkoineen ja varpaineen. Kesäisin kiihotun kun kaikki naiset näyttelevät paljaita jalkojaan minulle. He peittävät muun ruumiinsa mutta näyttävät avoimesti paljaat jalkansa,
Monet musliminaiset peittävät hiuksensa huntuun mutta kävelevät avoimesti ohuissa sandaaleissa ilman sukkia ja esittelevät estottomasti minulle varpaitaan.
Onko muita kaltaisiani?
Naiset paljain jaloin
15
660
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Miksi roikut fetissipalstalla jos aihe ei kiinnosta?
- Anonyymi
Katso wikistä, Suomessa vain yksi Spede ja kuoli yli 10 vuotta sitten.
Miksi häpäiset jatkuvasti vainajaa?
- Anonyymi
Kyllä on muita. On kokonaisia saitteja joissa tytskät esittelevät paljaita jalkojaan. Jotkut yrittävät täälläkin myydä jalkakuvia.
- Anonyymi
Idiootteja
- Anonyymi
Hönön hommaa
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta se mistä ET tykkää. Hönön hommia varmaan kaikki fetssit esimurrosikäisten mielestä joiden pitää kuitenkin roikkua palstalla kun se on niiin jännää olla isoa poikaa. Ja luonto vetää puuhun.
- Anonyymi
Monet julkkikset tykkäävät jalkagetsimistä. Mm Britney Soears ja Quentin Tarantino.
- Anonyymi
Katso vaikka Youtubesta niin löydät vaikka kuinka paljon jalkavideoita.
- Anonyymi
Naisena tykkään kun jalkojani hyväillään ja varpaitani nuoleskellaan. Nami!
- Anonyymi
Pääsisikö näitä varpaita nuolemaan 😎
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://aktiivinenvaimo.site/H/G3b1U6
- Anonyymi
Minä ainakin tunnen ja ajattelen näissä asioissa hyvin samalla tapaa kuin sinä. Eli taidan siis olla kaltaisesi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820