Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. Asun tunteissani sinuun ja sanani ovat ihoni jota läsnäolosi ja poissaolosi koskettaa. Silmiisi katsoessa minussa virtaavat tuhannet joet. Hetket lähelläsi ovat kuin lasiin sulavat lumihiutaleet: ainutlaatuisia ja liian nopeasti katoavia. Haluaisin jäädä siihen missä sinä olet, sillä putoan silloin kuin höyhen unien maahan.
Teki mieli sanoa
52
1355
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset sano 😍🕊
- Anonyymi
En tiedä mitä hän siihen sanoisi ehkä joskus vielä sanonkin
- Anonyymi
Äh, ihana kirjoitus.
Millaiselle ihmiselle tämän kirjoitit?- Anonyymi
Sellaiselle ihanalle ihmiselle johon on helppo ihastua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiselle ihanalle ihmiselle johon on helppo ihastua
Mies, nainen?
- Anonyymi
Eihän tämmöiseen voi mitään kamalaa vastata. :) <3
- Anonyymi
Hyvin aseteltu sanoja peräkkäin. 👌
- Anonyymi
Millon halusit tämän kertoa?
- Anonyymi
Tänään en tosin nähnyt tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon näit viimeksi? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olisit häntä nähnyt tänään? :)
- Anonyymi
Missä tämmöisiä ihmisiä oikeasti on jotka osaa kirjoittaaja ajatella niin kauniisti? Tulee pettymys miksi toiset saa jotain näin ihania viestejä. Itse en ole ikinä saanut mitään noin kaunista viestiä .
- Anonyymi
Toisaalta en minäkään tätä ole hänelle kertonut joten on mahdollista että joku ajattelee sinustakin salaa näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta en minäkään tätä ole hänelle kertonut joten on mahdollista että joku ajattelee sinustakin salaa näin
Tuskinpa. Olen aika varma ettei minuun ole kukaan ollut edes oikeasti rakastunut koskaan.
- Anonyymi
Todella kaunista 👌
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Luin vielä ainakin viisi kertaa uudestaan. Todella koskettavaa. Tuo kuuluu jo jonnekin runokirjaan. Olet lahjakas ❤️. Onnellinen on se jolle nämä sanat lausuit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin vielä ainakin viisi kertaa uudestaan. Todella koskettavaa. Tuo kuuluu jo jonnekin runokirjaan. Olet lahjakas ❤️. Onnellinen on se jolle nämä sanat lausuit.
Kiitos paljon <3 Ehkä joskus vielä kirjoitankin runokirjan, sitten kun koen tason olevan tarpeeksi hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon <3 Ehkä joskus vielä kirjoitankin runokirjan, sitten kun koen tason olevan tarpeeksi hyvä.
Runokirja kuulostaa todella hyvältä idealta.
Henk. koht. olisin sellaisesta lahjasta erittäin
otettu ja innoissanikin, mikään ei
mielestäni etenkään
nykyaikana olisi hienompaa kuin
herkkä runoja kirjoittava mies tai poika. :)
Itsekin tulee tällä sivullisella
naisihmisellä pöytälaatikkoon
välillä runoja rustattua omaksi iloksi.
- Anonyymi
Kaunista, todella kaunista. Lukiessa avartuu se äärettömyys ja tekee mieli jäädä sanoihin.
Kiitän.- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Sorry ei putoa mulle. Liikaa kuorrutetta, kermakakku, ei todellinen.
- Anonyymi
Rakkaus on yhtä kermakakkua! - sivusta
- Anonyymi
No enpä tänne omaa tai jonkun muun oikeaa elämäntarinaa ala kirjoittaa tai laita liikaa tunnisteita trollien iloksi. Et tiedä todellista tarinaa taustalla ja sitä en tähän avaa. Toki jokaisella saa olla oma makunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tänne omaa tai jonkun muun oikeaa elämäntarinaa ala kirjoittaa tai laita liikaa tunnisteita trollien iloksi. Et tiedä todellista tarinaa taustalla ja sitä en tähän avaa. Toki jokaisella saa olla oma makunsa.
Kyse ei ole mausta vaan kirjoitustyylistä. Tuo teksti on laimea. Koska siinä ei ole mitään totta. Yksikin tosilause, koettu, on vahva, ihan vaan kirjallisesti tai lyyrisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole mausta vaan kirjoitustyylistä. Tuo teksti on laimea. Koska siinä ei ole mitään totta. Yksikin tosilause, koettu, on vahva, ihan vaan kirjallisesti tai lyyrisesti.
Tekstini taustalla on todellinen tarina jota en tähän avaa. Proosa on eri tyylilaji.
- Anonyymi
Ootko mun runotyttö 😍
- Anonyymi
Jos kertoisit tämän hänelle niin esittäisitkö sen sanoin vai lähettäisit kirjallisessa muodossa?
- Anonyymi
Kirjallisessa. Muokkaisin paremman version ajatuksistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjallisessa. Muokkaisin paremman version ajatuksistani.
Ehkä hän joskus saa luettua sen puhelimeltaan, tietokoneen näytöltä tai kirjeenä.
- Anonyymi
Oh goodness! Good night. 💯
- Anonyymi
Ehdit vielä sanoa
- Anonyymi
Niin vielä ehtii
- Anonyymi
Sinä jolla on rakkaus, suuri lahja. Saat rakastaa. Saan rakastaa. Tunteessa kylven, aina kun olet lähellä. Olet tunnelukko sisälläni, avain virtojen viemänä.. Aavistamatta kai tuota olet ja oletkin.
- Anonyymi
Aloittajan tekstiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tekstiä?
Ei vaan lukeneen naisen.
- Anonyymi
Miten määritellään Rakkaus
Onko kova, pehmeä vai pakkaus
Virrat jos sitä vie
Avain onko kadonnut
Tiedossa ei mikä ois padonnut. - Anonyymi
Kaunis kirjoitus
- Anonyymi
Kauneinta mitä olen aikoihin lukenut.. oletko koskaan miettynyt sitä että hän saattaisi tuntea samoin, sanomatta sanaakaan. Oletko antanut itsestäsi toisenlaisen kuvan jotta toinen näkisi asian eri tavalla tajuamatta että asiat ovatkin toisenlaiset.. Sinuna sanoisin suoraan tai edes vihjaillen siihen suuntaan että toinen ymmärtää.
- Anonyymi
Hyvä kommentti, on se mahdollista että on tullut toisenlainen kuva, millaisia asioita tarkoitat kommentillasi? Joku päivä sanonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti, on se mahdollista että on tullut toisenlainen kuva, millaisia asioita tarkoitat kommentillasi? Joku päivä sanonkin.
Ehkä olet joistain asioista ilmaissut toisenlailla mitä tarkoitat tai käyttäytynyt niin suojellaksesi itseäsi.. en voi tietää. Koska yleinen palsta kyseessä kumminkin, vastaan suuntaan antavasti.. nämä ovat vain oletuksiani. Kirjoituksesi kumminkin kosketti syvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet joistain asioista ilmaissut toisenlailla mitä tarkoitat tai käyttäytynyt niin suojellaksesi itseäsi.. en voi tietää. Koska yleinen palsta kyseessä kumminkin, vastaan suuntaan antavasti.. nämä ovat vain oletuksiani. Kirjoituksesi kumminkin kosketti syvältä.
Hyvä analyysi. Voi olla että olen toiminut noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä analyysi. Voi olla että olen toiminut noin.
Ole rohkea ja tee siirtosi.. etenkin jos toteutat sen tavalla jonka toinen ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole rohkea ja tee siirtosi.. etenkin jos toteutat sen tavalla jonka toinen ymmärtää..
Siinä on mietittävää mitä sanoa ja miten että toinen ymmärtää
- Anonyymi
Ystävänpäivä lähestyy, jospa silloin keräisit rohkeuden kertoa tämän hänelle?
- Anonyymi
Tämä oli kauneinta mitä täällä näillä sivuilla on varmaan ikinä julkaistu.
Voi vain haaveilla olla tuollaisten ajatusten kohde. - Anonyymi
Todella kaunista ja koskettavaa. Ihana saada lukea ainutlaatuisen kauniita sanoja, jotka todella erottuvat kaiken rumuuden ja onttouden keskellä, mitä tälläkin sivustolla paljon on. Lähesty sitä ihmistä, kenelle nämä sanat on kirjoitettu. Jos hän ei tälle herkisty, ei ole arvoisesi, eikä näiden lauseiden arvoinen.
- Anonyymi
Hyvää yötä, sanothan, joskus? Edes tänne ketä ajattelet....
- Anonyymi
Olen jonkin aikaa sanonut hyvää yötä hänen nimensä kera, kun olen mennyt nukkumaan, vetänyt peiton päälle, ja sitten olen sanonut hiljaa ääneen. Eräälle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jonkin aikaa sanonut hyvää yötä hänen nimensä kera, kun olen mennyt nukkumaan, vetänyt peiton päälle, ja sitten olen sanonut hiljaa ääneen. Eräälle naiselle.
Minä (sivusta) teen yhdelle miehelle ihan samalla tavalla. Muutenkin saatan sanoa hänen nimensä ääneen yksin ihan vaan koska hän tule mieleen ja tekee mieli se sanoa. Rakastumista vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (sivusta) teen yhdelle miehelle ihan samalla tavalla. Muutenkin saatan sanoa hänen nimensä ääneen yksin ihan vaan koska hän tule mieleen ja tekee mieli se sanoa. Rakastumista vaan..
Olen sen vihdoin joutunut itselleni tunnustamaan, eli rakastuminen. Muu ei enää selitä sitä, että toinen on mielessä aamulla ja illalla ennen nukahtamista. En vain olisi enää tässä iässä itsestäni uskonut mutta tunteethan eivät kysy kelloa. Ääneen toivottaminen on minulle pienen kevennyksen tuoma tapa mutta nyt tosiaan alkanut pikkuhiljaa silmiä painamaan. Hyvää yötä:) 01.09
- Anonyymi
Iijaa-a kenen kotoa katsoin ja koin olevani ihan ylimääräinen hyönteinen pälyilemässä.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303157Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h511901Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4051649Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611490Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse53915Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja13819Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi244738- 31661
- 78629
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21601