Teki mieli sanoa

Anonyymi-ap

Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. Asun tunteissani sinuun ja sanani ovat ihoni jota läsnäolosi ja poissaolosi koskettaa. Silmiisi katsoessa minussa virtaavat tuhannet joet. Hetket lähelläsi ovat kuin lasiin sulavat lumihiutaleet: ainutlaatuisia ja liian nopeasti katoavia. Haluaisin jäädä siihen missä sinä olet, sillä putoan silloin kuin höyhen unien maahan.

52

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset sano 😍🕊

• Anonyymi

En tiedä mitä hän siihen sanoisi ehkä joskus vielä sanonkin

• Anonyymi

Äh, ihana kirjoitus.
      Millaiselle ihmiselle tämän kirjoitit?

• Anonyymi

Sellaiselle ihanalle ihmiselle johon on helppo ihastua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiselle ihanalle ihmiselle johon on helppo ihastua

Mies, nainen?

• Anonyymi

Eihän tämmöiseen voi mitään kamalaa vastata. :) <3

• Anonyymi

Hyvin aseteltu sanoja peräkkäin. 👌

• Anonyymi

Millon halusit tämän kertoa?

• Anonyymi

Tänään en tosin nähnyt tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon näit viimeksi? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olisit häntä nähnyt tänään? :)

• Anonyymi

Missä tämmöisiä ihmisiä oikeasti on jotka osaa kirjoittaaja ajatella niin kauniisti? Tulee pettymys miksi toiset saa jotain näin ihania viestejä. Itse en ole ikinä saanut mitään noin kaunista viestiä .

• Anonyymi

Toisaalta en minäkään tätä ole hänelle kertonut joten on mahdollista että joku ajattelee sinustakin salaa näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta en minäkään tätä ole hänelle kertonut joten on mahdollista että joku ajattelee sinustakin salaa näin

Tuskinpa. Olen aika varma ettei minuun ole kukaan ollut edes oikeasti rakastunut koskaan.

• Anonyymi

Todella kaunista 👌

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos

Luin vielä ainakin viisi kertaa uudestaan. Todella koskettavaa. Tuo kuuluu jo jonnekin runokirjaan. Olet lahjakas ❤️. Onnellinen on se jolle nämä sanat lausuit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin vielä ainakin viisi kertaa uudestaan. Todella koskettavaa. Tuo kuuluu jo jonnekin runokirjaan. Olet lahjakas ❤️. Onnellinen on se jolle nämä sanat lausuit.

Kiitos paljon <3 Ehkä joskus vielä kirjoitankin runokirjan, sitten kun koen tason olevan tarpeeksi hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon <3 Ehkä joskus vielä kirjoitankin runokirjan, sitten kun koen tason olevan tarpeeksi hyvä.

Runokirja kuulostaa todella hyvältä idealta.
        Henk. koht. olisin sellaisesta lahjasta erittäin
        otettu ja innoissanikin, mikään ei
        mielestäni etenkään
        nykyaikana olisi hienompaa kuin
        herkkä runoja kirjoittava mies tai poika. :)
        Itsekin tulee tällä sivullisella
        naisihmisellä pöytälaatikkoon
        välillä runoja rustattua omaksi iloksi.

• Anonyymi

Kaunista, todella kaunista. Lukiessa avartuu se äärettömyys ja tekee mieli jäädä sanoihin.
      Kiitän.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Sorry ei putoa mulle. Liikaa kuorrutetta, kermakakku, ei todellinen.

• Anonyymi

Rakkaus on yhtä kermakakkua! - sivusta

• Anonyymi

No enpä tänne omaa tai jonkun muun oikeaa elämäntarinaa ala kirjoittaa tai laita liikaa tunnisteita trollien iloksi. Et tiedä todellista tarinaa taustalla ja sitä en tähän avaa. Toki jokaisella saa olla oma makunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enpä tänne omaa tai jonkun muun oikeaa elämäntarinaa ala kirjoittaa tai laita liikaa tunnisteita trollien iloksi. Et tiedä todellista tarinaa taustalla ja sitä en tähän avaa. Toki jokaisella saa olla oma makunsa.

Kyse ei ole mausta vaan kirjoitustyylistä. Tuo teksti on laimea. Koska siinä ei ole mitään totta. Yksikin tosilause, koettu, on vahva, ihan vaan kirjallisesti tai lyyrisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole mausta vaan kirjoitustyylistä. Tuo teksti on laimea. Koska siinä ei ole mitään totta. Yksikin tosilause, koettu, on vahva, ihan vaan kirjallisesti tai lyyrisesti.

Tekstini taustalla on todellinen tarina jota en tähän avaa. Proosa on eri tyylilaji.

• Anonyymi

Ootko mun runotyttö 😍

• Anonyymi

Jos kertoisit tämän hänelle niin esittäisitkö sen sanoin vai lähettäisit kirjallisessa muodossa?

• Anonyymi

Kirjallisessa. Muokkaisin paremman version ajatuksistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjallisessa. Muokkaisin paremman version ajatuksistani.

Ehkä hän joskus saa luettua sen puhelimeltaan, tietokoneen näytöltä tai kirjeenä.

• Anonyymi

Oh goodness! Good night. 💯

• Anonyymi

Ehdit vielä sanoa

• Anonyymi

Niin vielä ehtii

• Anonyymi

Sinä jolla on rakkaus, suuri lahja. Saat rakastaa. Saan rakastaa. Tunteessa kylven, aina kun olet lähellä. Olet tunnelukko sisälläni, avain virtojen viemänä.. Aavistamatta kai tuota olet ja oletkin.

• Anonyymi

Aloittajan tekstiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan tekstiä?

Ei vaan lukeneen naisen.

• Anonyymi

Miten määritellään Rakkaus
        Onko kova, pehmeä vai pakkaus
        Virrat jos sitä vie
        Avain onko kadonnut
        Tiedossa ei mikä ois padonnut.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus

• Anonyymi

Kauneinta mitä olen aikoihin lukenut.. oletko koskaan miettynyt sitä että hän saattaisi tuntea samoin, sanomatta sanaakaan. Oletko antanut itsestäsi toisenlaisen kuvan jotta toinen näkisi asian eri tavalla tajuamatta että asiat ovatkin toisenlaiset.. Sinuna sanoisin suoraan tai edes vihjaillen siihen suuntaan että toinen ymmärtää.

• Anonyymi

Hyvä kommentti, on se mahdollista että on tullut toisenlainen kuva, millaisia asioita tarkoitat kommentillasi? Joku päivä sanonkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti, on se mahdollista että on tullut toisenlainen kuva, millaisia asioita tarkoitat kommentillasi? Joku päivä sanonkin.

Ehkä olet joistain asioista ilmaissut toisenlailla mitä tarkoitat tai käyttäytynyt niin suojellaksesi itseäsi.. en voi tietää. Koska yleinen palsta kyseessä kumminkin, vastaan suuntaan antavasti.. nämä ovat vain oletuksiani. Kirjoituksesi kumminkin kosketti syvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet joistain asioista ilmaissut toisenlailla mitä tarkoitat tai käyttäytynyt niin suojellaksesi itseäsi.. en voi tietää. Koska yleinen palsta kyseessä kumminkin, vastaan suuntaan antavasti.. nämä ovat vain oletuksiani. Kirjoituksesi kumminkin kosketti syvältä.

Hyvä analyysi. Voi olla että olen toiminut noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä analyysi. Voi olla että olen toiminut noin.

Ole rohkea ja tee siirtosi.. etenkin jos toteutat sen tavalla jonka toinen ymmärtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole rohkea ja tee siirtosi.. etenkin jos toteutat sen tavalla jonka toinen ymmärtää..

Siinä on mietittävää mitä sanoa ja miten että toinen ymmärtää

• Anonyymi

Ystävänpäivä lähestyy, jospa silloin keräisit rohkeuden kertoa tämän hänelle?

• Anonyymi

Tämä oli kauneinta mitä täällä näillä sivuilla on varmaan ikinä julkaistu.
      Voi vain haaveilla olla tuollaisten ajatusten kohde.

• Anonyymi

Todella kaunista ja koskettavaa. Ihana saada lukea ainutlaatuisen kauniita sanoja, jotka todella erottuvat kaiken rumuuden ja onttouden keskellä, mitä tälläkin sivustolla paljon on. Lähesty sitä ihmistä, kenelle nämä sanat on kirjoitettu. Jos hän ei tälle herkisty, ei ole arvoisesi, eikä näiden lauseiden arvoinen.

• Anonyymi

Hyvää yötä, sanothan, joskus? Edes tänne ketä ajattelet....

• Anonyymi

Olen jonkin aikaa sanonut hyvää yötä hänen nimensä kera, kun olen mennyt nukkumaan, vetänyt peiton päälle, ja sitten olen sanonut hiljaa ääneen. Eräälle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jonkin aikaa sanonut hyvää yötä hänen nimensä kera, kun olen mennyt nukkumaan, vetänyt peiton päälle, ja sitten olen sanonut hiljaa ääneen. Eräälle naiselle.

Minä (sivusta) teen yhdelle miehelle ihan samalla tavalla. Muutenkin saatan sanoa hänen nimensä ääneen yksin ihan vaan koska hän tule mieleen ja tekee mieli se sanoa. Rakastumista vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä (sivusta) teen yhdelle miehelle ihan samalla tavalla. Muutenkin saatan sanoa hänen nimensä ääneen yksin ihan vaan koska hän tule mieleen ja tekee mieli se sanoa. Rakastumista vaan..

Olen sen vihdoin joutunut itselleni tunnustamaan, eli rakastuminen. Muu ei enää selitä sitä, että toinen on mielessä aamulla ja illalla ennen nukahtamista. En vain olisi enää tässä iässä itsestäni uskonut mutta tunteethan eivät kysy kelloa. Ääneen toivottaminen on minulle pienen kevennyksen tuoma tapa mutta nyt tosiaan alkanut pikkuhiljaa silmiä painamaan. Hyvää yötä:) 01.09

• Anonyymi

Iijaa-a kenen kotoa katsoin ja koin olevani ihan ylimääräinen hyönteinen pälyilemässä.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe