Raahen Seudun taso laskenut

Anonyymi-ap

Isoja kuvia lehti täynnä, mutta toista se oli Nousiaisen aikaan. Tuo nykyinen nynny päätoimittaja pitäisi laittaa vaihtoon, ei päätoimittaja voi olla nuin nynny julkaisemaan tavallisten ihmisten kirjoituksia. Kansanedustajien kirjoituksia kyllä julkaisee, vaikka nekin on avustajien kirjoituksia. En tilaa edes enää tätä kuvakirjaa, anteeksi siis Raahen Seutua.

20

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on ja pahasti.turhanpäiväinen lehti.raahelainen parempi ja ilmainen.

    • Anonyymi

      Eikö ne ole lestadiolaisten määräysvallassa sekä Kaleva että Raahen Seutu ?

      Lopetin lukemisen heti kun huomasin että kaikki sama tieto on tullut julkiseen levitykseen jo muutama päivä aiemmin. Raahen Seutu toimii erikoisella viiveellä. Hyvähän se on tarkistaa paikkaansa pitävyys mutta turha sieltä on kuvitella mitään oikeita uutisia tulevan. Ne on sovittuja juttuja aina nämä pienten piirien leikit. Tarkoitushan on kuitenkin vaikuttaa raahelaisten mielipiteisiin esimerkiksi Raahesta kaupunkina eli huijata omiaan.

      • Anonyymi

        Tukee vassareita ja kepulaisia antamalle heille runsaasti palstatilaa poliittisiin mantroihin, joita suuri osa lukijoista ei edes vaivaudu lukemaan. Ovat sen verran puuduttavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukee vassareita ja kepulaisia antamalle heille runsaasti palstatilaa poliittisiin mantroihin, joita suuri osa lukijoista ei edes vaivaudu lukemaan. Ovat sen verran puuduttavia.

        Joo lehti täynnä pesäpalloa tai futista.oli 80-luvulla vielä kunnon lehti nyt täyttä kakkaa.raahelaisesta lukee melkein samat asiat.kohta loppuu raahen riepu kokonaan.


    • Anonyymi

      Urheilua on myös mielestäni aivan liikaa.
      Tämä Huvimyllyn kunnostushypetys menee aivan yli hilseen. Ei niin mitään järkeä.
      Henkilökuvauksia (Raahelaisessa ainakin) en myöskään ymmärrä, tuiki tuntemattomia, kenellekään mitään sanomattomia ihmisiä esitellään. Miksi, oi miksi?

      • Anonyymi

        Pesäpalloa joo.sitten joidenkin ihmisten esittelyä jotka ihan outoja.huono on lehti ja lestalehtikin vielä.


    • Anonyymi

      Oli 80 luvulla vielä hyvä.nyt pitää muuttaa nimeksi jeesus seutu.

      • Anonyymi

        Kommareiden ja Kepujen äänitorvi


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toimittajan tärkein taito on hyvä suomen kielen taito. Raahen Seudun toimittajilta tämä taito puuttuu, teksti on huonoa. Lisäksi kaikki toimittajat ovat naisia. Ei ole mitään syytä tilata näin huonoa lehteä.

      • Anonyymi

        Huono lehti ja kalliskin eikä ole kuin pesäpalloa yms paskaa.


      • Anonyymi

        Lukijalla pitää olla taito lukea lehteä. Jos lukee toimittajien nimet niin ehkä saattaa ymmärtää että osa heistä on miehiä. Naiset osaavat myös kirjoittaa että aivan turhaa natinaa ja väheksyntää taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono lehti ja kalliskin eikä ole kuin pesäpalloa yms paskaa.

        Raahen riepu.huononee vuosi vuodelta.kohta varmaan lopettavat rievun kun raahelaisesta saamme lukea melkein samat uutiset.onhan raahelaisten olohuonekkin praatissa eli sekin praati täyttä paskaa.mikä praati ja miksi.onhan täällä jo infopiste jos joku semmoista tarvitsee.kaupunki keksii kaikkea paskaa.kuoleva raahe ja itkevä kameli.


    • Anonyymi

      Kaleva omistaa Raahen Seudun ja Raahelaisen.

      • Anonyymi

        Kalevakin on mitä on.samoin raahenseutu.raahelainen on parempi ja ilmainen.kohta nämäkin lehdet loppuvat.loppuvat ja kuihtuvat kuin raahekin.äänestkää vuoden vittumaisin lesta.tiedän kuka se olisi.ensin ehti lestalehti sitten tuli totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalevakin on mitä on.samoin raahenseutu.raahelainen on parempi ja ilmainen.kohta nämäkin lehdet loppuvat.loppuvat ja kuihtuvat kuin raahekin.äänestkää vuoden vittumaisin lesta.tiedän kuka se olisi.ensin ehti lestalehti sitten tuli totuus.

        Tuliko, jostain vasemalta suomen aikaansaamattomin nykyinen ex-kansanedustaja?
        Hänelle annetaan tolkuttomasti palstatilaa ties mihin jupinoihin Raahen Seudussa. Onko hän todellakin lesta?


    • Anonyymi

      Joo.raahen riepu on vaisu.no kohta lopettavat lehden kun raahelaisesta voi lukea melkein samat uutiset eli tärkeimmät.mennyt paljon urheilun mukana eli sen surullisen kuulun pesäpallon ja jalkapallon tai mikä lie onkaan ac moon vai mikä.jokainen tietää miksi näistä kirjoitetaan paljon.

      • Anonyymi

        Aivan liikaa palstatilaa ex-kansanedustajalle. Kuinkan montakertaa tämä turhake kolumneineen, aforismeineen ja muiden paska-juttujen kanssa on esillä ko lehdessä kuukaudessa? Täyttä vassari paskaa, jopa turhanpäivänen urheilu on satakertaa parempaa,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe