Paljon kerrotaan kuinka paljon halutaan nuolla meidän pilluja!! Minua saa nuolla jos siitä sovitaan. Siis mikäli teemme sopimuksen siitä!
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ei kiitos, minä en naisen pillua nuole!! Nainen saa nuolla minun persereikää!!!
- Anonyymi
Haha, mitä teet täällä?
- Anonyymi
Minkälaista sopimusta ajattelit? Suuseksin antaminen naiselle on intohimoni.
- Anonyymi
Tarjoat ravintola-illan tai 200 euroa tunnilta, pienin maksu on puolesta tunnista (100€)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoat ravintola-illan tai 200 euroa tunnilta, pienin maksu on puolesta tunnista (100€)
Entä jos saat orgasmin vartissa, etkä enää kykene olemaan nuoltavana? Mitä sitten tehdään? Monet naiset ovat vaatineet täytettä, jotta saavat kippuraan menneet varpaat oikenemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana delaa löysäperse
- Anonyymi
Tykkään kans kovasti nuolla pimppiä ja olen valmis nuolemaan koska tahansa!
Mies 44v hki Pimppa maistuu aina
- Anonyymi
Kiitos!
Olen valmis kuolemaan koska vaan niin pitkään ja usein kuin haluat. Mistä sopimuksesta on kyse? Vakituiset suhteet on etusijassa :) m54
- Anonyymi
Saat alennusta tietenkin jos tulet vakituiseksi!!
- Anonyymi
Kerro vähän lisää, millainen ja missä? Nuolen kyllä .
M56- Anonyymi
Esimerkiksi hotellihuoneessa tms.
- Anonyymi
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi
Delaa horo
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201810Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012182 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951021Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58916
- 66876
- 45862
- 63830
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68804