Tykkäätkö runoista? En ole mikään Tommy Taberman mutta pidän runoista ja joskus niitä itsekin saatan kirjoitella tunnepuuskissa. Irl. Versio sinulle..eräästä runosta. Grillille minä sinut veisin, se on vaivalloisten taipaleiden takana, niin grillille minä sinut veisin, tulisimme perille väsyneinä ja naarmuilla, grillille minä sinut veisin...näyttäisin tyhjän lompakon ja tilaisin halvimman aterian vain sinulle...itse tyytyisin vain katselemaan sinua ja makkaraperunoita ja sanoisin vain, kaunis kaunis.
Hyvää yötä kaunis...sehän sinä todella olet ja ajatuksissani.
Sinä ihana...
12
60
Vastaukset
No jo oli runo😁 Itse en välitä runoista, mutta tämä ei ollut yhtään ahdistava. Alkoi tekemään mieli makkaraperunoita.
No joo, ei tämä mulle ollut. Vastasin silti.randombypasser kirjoitti:
Haluatko pikkuinen edelleen ne iltasadut? Ne mitä aikoinaan hieman aloitettiin...
Voisin mä ne sadut ottaa, kunhan ei tule runon muodossa. Tänään tosin menen nukkumaan ihan just. Kolme iltavukia takana, niin fiilis hieman "ei sadun tarpeessa"😁
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Voisin mä ne sadut ottaa, kunhan ei tule runon muodossa. Tänään tosin menen nukkumaan ihan just. Kolme iltavukia takana, niin fiilis hieman "ei sadun tarpeessa"😁
No saat ne, eikä todellakaan tule runomuodossa. Vaan ei tänään, toisena päivänä, ehkä loppuviikosta, mun tarttee hetken maistella sanoja 😉
Tuossa, kuuntele tuota ja nuku:
https://www.youtube.com/watch?v=zmmMEowDZtY
- Anonyymi
Ei nainen halua kuulla olevansa kaunis.
- Anonyymi
Kyllä haluaa, jos on ruma.
-sivusta kommentoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä haluaa, jos on ruma.
-sivusta kommentoinAhaa, mulla ei kokemusta.
- Anonyymi
Ihana 😂❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tykkään runoista paljon. Kiitos kauniin realistisesta versiosta.
- Anonyymi
Missä tämmöisiä ihmisiä oikeasti on jotka osaa kirjoittaaja ajatella niin kauniisti? Tulee pettymys miksi toiset saa jotain näin ihania viestejä. Itse en ole ikinä saanut mitään noin kaunista viestiä .
- Anonyymi
Eihän sitä kukaan saa täällä. Tai kaikki saa. Ihan kummin haluat ajatella. Ei nämä oikeasti ole kenellekään kun kohde ei sitä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä kukaan saa täällä. Tai kaikki saa. Ihan kummin haluat ajatella. Ei nämä oikeasti ole kenellekään kun kohde ei sitä tiedä.
Kyllä muut saa. Illat pitkät lähetteleet toisilleen. Minä vaan saanut joskus jotain. Satavuotta sitten. Tähdet on kauniita mutta sun silmät on kauniimmat kuin miljoona kun tähteä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256