Puhutaan "väärin" kuun vaikutuksesta.
Täysikuu valvottaa 2-3 yötä aiemmin jos valvottaa.
Nytkin 3pv aiemmin en saanut kuin vajaa kaksi tuntia unta. Mutta nyt heti täydestä kuusta valtava maanjäristys.
Myös hyvin voimakas täysikuu oli silloin kun Thaimaa ym. maat kärsi tsunamista.
En tiedä miten henkilöt testiin valitaan että tulos on että ei mitään vaikuta.
Voimakasta täyttäkuuta seuraa maanliikehdintä, jälki liikehdinnät tulee sitten myöhemmin jotka ei ole sitten täydenkuun aikana ja voivat olla voimakkaampia.
Täysikuu ja kuun vetovoima
Anonyymi-ap
2
874
Vastaukset 2
- Anonyymi
Nyt kun viime yönä ei ollut täysikuu ja unta ei riittänyt kuin pari tuntia. Oliko syynä Auringosta purkautuva jättimäinen kaasupilvi. Koronan massa purkaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627