Nostetaan kissa pöydälle

Kaikenlaista voi täälläkin näköjään lukea, joten oikaistaanpa vähäsen.

Rekisteröityneet käyttäjät eivät keskustele vain keskenään, vaan muut asialliset kirjoittajat saavat myös vastauksen. Toisaalta, on väite, että olisi vain yksi rekattu nikki, joka vastailee itselleen, niin tämä on tietysti älytöntä puppupuhetta.

Väitetään myös, että rekattu nimimerkki poistelee muiden viestejä. Kertokaa miten tämä onnistuisi, niin ryhdyn heti toimeen. Täältä olisi silloin poistunut samantien tietyt rumat kirjoitukset, sekä nämä n- nimittely-aloitukset.

Aina ihmisellä voi olla luuloja muita kohtaan, mutta kun menee yli, niin se on jo vainoharhaisuutta. Suoraan sanottuna, niin antaa kirjoittajasta kuvan, että jokin on pahasti pielessä henkisellä puolella.

Uskallan tämän sanoa, että me rekatut nimimerkit ollaan palstan ystävällisimpiä kirjoittajia, jotka emme haasta riitaa kenenkään kanssa. Jos joku kuitenkin heittäytyy kirjoittamaan tylysti, niin silloin tietysti puolustamme itseämme.

Täällä on meidän lisäksi muitakin asiallisia kirjoittajia, joille on aina mukava vastata. Jatketaan samaa rataa 🦋

98

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. Asia on notta niin että nainen vaijetkoon seurakunnassa

      • Anonyymi

        Virhe: vaietkoon

        Muistakaa aina
        - suomen kielen oikeaoppinen ilmaisu
        - käsitteet kuntoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virhe: vaietkoon

        Muistakaa aina
        - suomen kielen oikeaoppinen ilmaisu
        - käsitteet kuntoon

        Talar du svenska? Du måste också kunna säga det på svenska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virhe: vaietkoon

        Muistakaa aina
        - suomen kielen oikeaoppinen ilmaisu
        - käsitteet kuntoon

        "Vaijetkoon" on aitoa pohojalaista Kokkola murretta !!


    • Anonyymi

      Sinä et ole asiallinen kirjoittaja, vaan olet häirikkö jolla on täysin jälkeenjääneitä kirjotuksia. Vaikutat oikeasti alaikäiseltä. Niin lapsellinen sinä olet

      • Luet jatkuvasti aloituksiani.

        Mikä niissä kuitenkin kiinnostaa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Luet jatkuvasti aloituksiani.

        Mikä niissä kuitenkin kiinnostaa?

        En ole lukenut oikeesti ainuttakaan. Miksi lukisin? Mä tiedän että on roskaa


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Luet jatkuvasti aloituksiani.

        Mikä niissä kuitenkin kiinnostaa?

        Mä olen kuule erittäin oppinut henkilö ja mä nään heti ensimmäistestä lauseesta kun luen jotain tekstiä että onko se tasokasta tekstiä vai roskaa.


      • Tuollaiset joutuu aikanaan kiinni ja vastuuseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut oikeesti ainuttakaan. Miksi lukisin? Mä tiedän että on roskaa

        😂😂😂 Mene sitten muualle jos ei jutut muka kiinnosta! 😂😂😂


      • Ja sit sä heräsit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kuule erittäin oppinut henkilö ja mä nään heti ensimmäistestä lauseesta kun luen jotain tekstiä että onko se tasokasta tekstiä vai roskaa.

        Tää häiskä on kuin herpes-tartunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää häiskä on kuin herpes-tartunta.

        Niinpä...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tuollaiset joutuu aikanaan kiinni ja vastuuseen.

        Toivottavasti...

        Näin yleisesti, niin pimeet työt ei muutenkaa kannata, ku ne ei kerrytä mitään tulevaisuuden varalle...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toivottavasti...

        Näin yleisesti, niin pimeet työt ei muutenkaa kannata, ku ne ei kerrytä mitään tulevaisuuden varalle...

        Totta juu.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tuollaiset joutuu aikanaan kiinni ja vastuuseen.

        Kiinni mistä? Mitä lakia mä rikon?


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Ja sit sä heräsit :D

        No haluukko ostaa venäläisiä aseita tai venäläistä vodkaa?


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Ja sit sä heräsit :D

        Sä et oo yhtään mitään. Kaikki nauraa sulle


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        😂😂😂 Mene sitten muualle jos ei jutut muka kiinnosta! 😂😂😂

        Eiku teidän pitää antaa tilaa fiksuille ja lahjakkaille ihmisille eikä tunkeilla näin. Teiltä puuttuu kaikki uskottavuus kiusaamiseenkin koska te ette ole mitään.


    • Anonyymi

      Täysin lahjattomien ja matala ÄO kansalaisten täytyy hyväksyä oma heikkolahjaisuutensa ja antaa tilaa lahjakkaille ihmisille. Silloin koko yhteiskunta toimii.

    • Aika hölmöä kun luulevat että rekatut ovat kaikki yksi ja sama henkilö. Ei voi teeskennellä niin montaa eri henkilöä!

      • Anonyymi

        Entä sitten? Mitä sinä aijot tehdä asialle kärpänen?


      • No sanos se...

        Tuo luulo on ollut jo kauemmin, ja aina kuulostaa yhtä hölmöltä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sanos se...

        Tuo luulo on ollut jo kauemmin, ja aina kuulostaa yhtä hölmöltä.

        Kuka sä niinku olet arvioimaan että mikä on hölmöä tai ei? Oletko siis joku älykkö tai filosoofi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sä niinku olet arvioimaan että mikä on hölmöä tai ei? Oletko siis joku älykkö tai filosoofi?

        No hyvin minä voin, koska tiedän faktana, että meitä rekattuja on useampi.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No hyvin minä voin, koska tiedän faktana, että meitä rekattuja on useampi.

        Ai sä yrität siis tuolla perusteella nostaa itses muiden yläpuolelle koska sulla ei ole älyä eikä lahjoja?


      • Ehket ole ees sivari..


      • Nii, ja joku muukin..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ehket ole ees sivari..

        Niin sinä et ole edes B mies sivari. Missä meidän rahat viipyy?


    • Mä en kyl hiffaa et mikä järki täällä ois heittää läppää itsekseen useilla nikeillä. Mä esim. kuulun kymmeniin whatsapp-ryhmiin ja niiden kaa on kyl täysi duuni.

      • 😀👍


      • Eihän siinä järkeä olekkaan, mutta kun ei noiden luulotautistenkaa päässä sitä ole.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eihän siinä järkeä olekkaan, mutta kun ei noiden luulotautistenkaa päässä sitä ole.

        Sinähän ilmeisesti luulet olevasti Turun ja koko suomen piispa ja puolustuvoimienkin ylikomentaja


    • Anonyymi

      Kysymys nimimerkeille. On myös ollut tapauksia missä teidän aloitukseen on kirjoitettu asiallisesti ja sitten takaisin on tullut törkeää tekstiä teidän toimesta. Miksi näin?

      • No en kyllä muista tuollasta.


    • Anonyymi

      Sori rekatut mutta oon menossa naisiin enkä kerkiä lukea nyt mutta iisisti nyt vaan, ei se koivuhaan trolli tarkoita mitä kirjoittaa, sillä nyt vaan on vähän paha olla yksin asunnossaan ja purkaa teihin turhautaumistaan maailmankaikkeuteen, peace män

      • No lycka till sinne naisiin..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No lycka till sinne naisiin..

        Naisten iskeminen on taitolaji sano Uuno Turhapuro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten iskeminen on taitolaji sano Uuno Turhapuro

        Tuosta tuli mieleen, ku iltiksessä oli juttua itänaapurin puttepojan salarakkaasta Alinasta.
        Kyllä täytyy ihmetellä, että niin kaunis nainen on hurahtanu siihen menninkäiseen..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen, ku iltiksessä oli juttua itänaapurin puttepojan salarakkaasta Alinasta.
        Kyllä täytyy ihmetellä, että niin kaunis nainen on hurahtanu siihen menninkäiseen..

        Minä olen ruotsalainen. Sinä olet mielestäni venäläinen. Meidän ruotsalaisten kansantieteilijöiden mukaan te olette samaa kansaa


    • Anonyymi

      Ei oikeesti ei taas tämä ääänesä aina tinttu-liina s24 keskustelujen herättäjä voi taivas meitä varjelkoon

    • Anonyymi

      Yxinkirjottaja on Svensson lähes kuuskybää

    • Anonyymi

      Katkera äi-jä

      • Anonyymi

        Mikäs pännii?


    • Anonyymi

      "me rekatut nimimerkit ollaan palstan ystävällisimpiä kirjoittajia, jotka emme haasta riitaa kenenkään kanssa." Juu onnistuu ette sitä tee. 😂😂😂😂

      • Kuka tahansa voi suuttua tai riidellä joskus, ja katua/pyytää anteeksi.

        Mutta meillä on täällä kiva porukka ja kyllä, ollaan ystävällisiä.


      • Sinä oot jo nolannu ittes täällä niin, että kannattais hautautua komeroon..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sinä oot jo nolannu ittes täällä niin, että kannattais hautautua komeroon..

        Sinä oot jo nolannu ittes täällä niin, että kannattais hautautua komeroon...


    • Ihmettelen suuresti tuota yhtä aloitusta, jossa väheksytään äitienpäivää ym. Tuntuu, ettei kukaan voisi edes läpällä kirjoittaa tuollasta.

      Äidit, samoin kuin isätkin ovat päivänsä ansainneet 🌹

      Tuossa kun juuri naisia/ äitejä väheksyttiin, niin hämmästyttää mistä moinen naisviha??

      • Anonyymi

        Kyseessä on selkeästi joku palstan löytänyt rääväsuupoika vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on selkeästi joku palstan löytänyt rääväsuupoika vaan.

        Ei osaa muuta kuin olla rääväsuu, onkohan joku teini poika..?


      • Kirjoitat kyllä yhtä lapsellisesti, kuin alakouluikäinen.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kirjoitat kyllä yhtä lapsellisesti, kuin alakouluikäinen.

        Se on rehellinen mielipiteeni. Et ole kaunis ollenkaan. Olet suorastaan yrjöttävän nöinen. Näytät spurgulta


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kirjoitat kyllä yhtä lapsellisesti, kuin alakouluikäinen.

        Itseni mielestä olen mallitoimiston muotipomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on rehellinen mielipiteeni. Et ole kaunis ollenkaan. Olet suorastaan yrjöttävän nöinen. Näytät spurgulta

        Katsoppa peiliin...


      • Tuli tästä äiti-asiasta mieleen, että ajatelkaas, ku ennen joutui hakemaan vesikin kaivosta tai lähteeltä, kun halusi pestä pyykkiä.
        Sen jälkeen lämmittää se ja pestä pyykki käsin. Ei varmaan ollu hääviä talvipakkasilla.

        Nyt ei tarvitse muuta kuin lyödä pyykki koneeseen, ja kone päälle..
        On meillä helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on rehellinen mielipiteeni. Et ole kaunis ollenkaan. Olet suorastaan yrjöttävän nöinen. Näytät spurgulta

        Ai, tuota mun keltaista kuvaako katsoit? :))))


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Katsoppa peiliin...

        Toi tyyppi on enempi sekaisin ku uskoinkaan :)))))


      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus on jurdinien käsite, eikä semmonen "musta tuntuu tältä" juttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnianloukkaus on jurdinien käsite, eikä semmonen "musta tuntuu tältä" juttu

        Selvä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Selvä.

        Kunnianloukkaus rikosnimike ei täyty henkilön subjektiivisestä kokemuksesta että hänen kunniaansa on loukattu vaan kunnianloukkaus on valheellisen väittämän esittäminen henkilöstä kolmannen osapuolen läsnäollessa.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Selvä.

        Nämä viestiketjut ovat täynnä teidän molempien useita valheellisia väittämiä monelta päivältä minusta ja minun mielenterveydestäni, minun koulutuksestani ja muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnianloukkaus rikosnimike ei täyty henkilön subjektiivisestä kokemuksesta että hänen kunniaansa on loukattu vaan kunnianloukkaus on valheellisen väittämän esittäminen henkilöstä kolmannen osapuolen läsnäollessa.

        Kiitos selvennyksestä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä.

        Sunkin henkilöllisyys selviää kun oot rekattu ja käräjillä nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunkin henkilöllisyys selviää kun oot rekattu ja käräjillä nähdään.

        Teitkö jo rikosilmoituksen?


    • Anonyymi

      naama keskustelu, reijo keskustelut, minä läpi vinoa teew

    • Anonyymi

      Anteeksi maalaisuuteni, mutta voisiko avaaja selittää, miten rekattu eroaa anonyymistä kirjoittajasta? Näin sivusta tuntuu, että yhtä hanakasti olette toisianne tukassa kiinni

      • No, minusta rekattu kirjoittaja ei eroa muista mitenkään, paitsi että on vakionikki.

        Täällä on tällaisesta vakinikistä tehty joku ihmekammotus.

        Ei kai me rekisteröityneet toistemme tukissa ole kiinni, eikä muidenkaan. Tietysti vastaamme joillekkin perskärpäsille, jotka räkättää perässä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, minusta rekattu kirjoittaja ei eroa muista mitenkään, paitsi että on vakionikki.

        Täällä on tällaisesta vakinikistä tehty joku ihmekammotus.

        Ei kai me rekisteröityneet toistemme tukissa ole kiinni, eikä muidenkaan. Tietysti vastaamme joillekkin perskärpäsille, jotka räkättää perässä.

        Anteeksi vielä kerran, mihinkä muualle te olette rekisteröityneet, kuin tälle palstalle? Millä tämän vakionikin erottaa anonyymistä, kun tälle palstalle on ei pääse kirjoittamaan , jos ei ole rekisteröitynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vielä kerran, mihinkä muualle te olette rekisteröityneet, kuin tälle palstalle? Millä tämän vakionikin erottaa anonyymistä, kun tälle palstalle on ei pääse kirjoittamaan , jos ei ole rekisteröitynyt?

        Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt...
        Nimimerkki on rekisteröity tälle Suomi24:lle.

        Minne ei pääse kirjoittamaan ilman rekattua?

        Sori, ku oon nyt ihan pihalla, ku lumiukko.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt...
        Nimimerkki on rekisteröity tälle Suomi24:lle.

        Minne ei pääse kirjoittamaan ilman rekattua?

        Sori, ku oon nyt ihan pihalla, ku lumiukko.

        Mitä väliä sillä on kun sinä häiriköit vaan etkä tuota mitään älyllistä sisältöä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on kun sinä häiriköit vaan etkä tuota mitään älyllistä sisältöä?

        Lopeta jo. Täällä on muitakin aloituksia. Mene niihin vinkumaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt...
        Nimimerkki on rekisteröity tälle Suomi24:lle.

        Minne ei pääse kirjoittamaan ilman rekattua?

        Sori, ku oon nyt ihan pihalla, ku lumiukko.

        Vika taitaa olla minussa. Selvennän vähän. Miten erottaa mikä kukin on , kun kaikki joutuvat kumminkin kirjautumaan sisään. Toki kaikki pääsevät kirjoittamaan, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Tuen sinua tässä asiassa.

        T. En ole saanut oikeutta.


    • Anonyymi

      Vartiotuvan pöydällä sitä mirriä voi hoidella huolella ja juoda omenapiirakkakahvit päälle.

      • Okei...

        Aloin täs miettiä, että onpa kauan, ku olen viimeksi tehnyt omenapiirakkaa...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...

        Aloin täs miettiä, että onpa kauan, ku olen viimeksi tehnyt omenapiirakkaa...

        Minä ajattelin joku päivä tehdä Runebergin torttuja.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...

        Aloin täs miettiä, että onpa kauan, ku olen viimeksi tehnyt omenapiirakkaa...

        Joo syö kersa lisää sokeria


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä ajattelin joku päivä tehdä Runebergin torttuja.

        Meinasin kysyä, että osaatko sä oikeasti tehdä niitä, mut tietysti osaat :)
        Minulta ne ei varmasti onnistuis...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinasin kysyä, että osaatko sä oikeasti tehdä niitä, mut tietysti osaat :)
        Minulta ne ei varmasti onnistuis...

        Kyllä! Koulusta saatu ohje, tosi hyviä. Parempia kuin kaupassa.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä! Koulusta saatu ohje, tosi hyviä. Parempia kuin kaupassa.

        Hei, te rikollisete kuulutte alamaailmaan. Tää alusta ei ole alamaailman alusta.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä! Koulusta saatu ohje, tosi hyviä. Parempia kuin kaupassa.

        Te olette todistetusti rikollisia ja te häiriköitte lainkuuliaisia kansalaisia. Suomi on oikeusvaltio ja te olette siksi täysikäisinä velvollisia korvaamaan ja sovittamaan tekonne.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä! Koulusta saatu ohje, tosi hyviä. Parempia kuin kaupassa.

        No varmasti itsetehdyt on parempia :P

        Eikö ne ole työläitä tehdä?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No varmasti itsetehdyt on parempia :P

        Eikö ne ole työläitä tehdä?

        Miksi ette soittele ja viestittele kännyköillä tuollaista turhanpäivästä lässytystä niinku normaalit kansalaiset? Miksi te häiriköitte tätä palstaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No varmasti itsetehdyt on parempia :P

        Eikö ne ole työläitä tehdä?

        Niin ovat. Isä tykkäsi kun vielä kotona asuin ja leivoin noita. Hänestä myös olivat parempia kuin kaupassa.

        Ei niitä vaikea ole tehdä, kunhan seuraa ohjetta.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niin ovat. Isä tykkäsi kun vielä kotona asuin ja leivoin noita. Hänestä myös olivat parempia kuin kaupassa.

        Ei niitä vaikea ole tehdä, kunhan seuraa ohjetta.

        Millä ostat jauhoja kun sulla ei ole rahaa kohta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette soittele ja viestittele kännyköillä tuollaista turhanpäivästä lässytystä niinku normaalit kansalaiset? Miksi te häiriköitte tätä palstaa?

        No mitä sinä täällä lässytät ja häiriköt?! Ei meidän jutut kuulemma kiinnosta, mutta täällä roikut kuin kärpänen.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No mitä sinä täällä lässytät ja häiriköt?! Ei meidän jutut kuulemma kiinnosta, mutta täällä roikut kuin kärpänen.

        Minä olen Kokkolalainen. Sinä et ole edes Kokkolalainen. Sun kansalaisuuski mitätöidään. Sä et ole edes suomalainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Kokkolalainen. Sinä et ole edes Kokkolalainen. Sun kansalaisuuski mitätöidään. Sä et ole edes suomalainen

        Metsään meni!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niin ovat. Isä tykkäsi kun vielä kotona asuin ja leivoin noita. Hänestä myös olivat parempia kuin kaupassa.

        Ei niitä vaikea ole tehdä, kunhan seuraa ohjetta.

        Okei...
        Ne mitä kaupassa on, niin en ole tykänny, ku jotenki ne maistu viskille...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette soittele ja viestittele kännyköillä tuollaista turhanpäivästä lässytystä niinku normaalit kansalaiset? Miksi te häiriköitte tätä palstaa?

        Mitä ****** sä avaat tätä aloitusta???

        Pysy poissa! Me saadaan täällä kirjoitella jos halutaan! Piste!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Ne mitä kaupassa on, niin en ole tykänny, ku jotenki ne maistu viskille...

        Tuntuu että kaupan versioissa niihin laitetaan milloin mitäkin.. Tämän vuoden kaupan versioissa on ollut jotain kuivattua hedelmää, yök!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä ****** sä avaat tätä aloitusta???

        Pysy poissa! Me saadaan täällä kirjoitella jos halutaan! Piste!

        Laitoin ylläpidolle postia/palautetta tuosta tyypistä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tuntuu että kaupan versioissa niihin laitetaan milloin mitäkin.. Tämän vuoden kaupan versioissa on ollut jotain kuivattua hedelmää, yök!

        No ei kuulosta tuokaan hyvältä, jos ei viskikään tai mitä lie onkaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kuulosta tuokaan hyvältä, jos ei viskikään tai mitä lie onkaan.

        Pakko joka vuosi maistaa kaupan Runebergin torttuja vaikka itse tehdyt on parempia. Olen hassu.. 😀


    • Anonyymi

      En pidä siitä että kissa on pöydällä.
      Ihminen ei ole tappamisen arvoinen, huono liha.
      olen tottunut riistaa, jne.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1517
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      876
    3. 38
      874
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      44
      688
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    Aihe