VOITTAJA, Fazer Super Salmiakki salmiakkipastilli keräsi huimat 16 prosenttia äänistä. Salmiakki sai siis yhteensä 6 652 ääntä.
Hopeasijalle ylsi Fazer Pantteri salmiakki karkkipussi 12,9 prosentilla kaikista äänistä. Makeinen keräsi siis yhteensä 5 349 ääntä.
Kolmanneksi eniten, yhteensä 4 468 ääntä keräsi Fazer Salmiakki Mix salmiakki karkkipussi. Se sai 10,8 prosenttia äänistä.
Tässä on suomalaisten suosikkisalmiakki!
20
246
Vastaukset
- Anonyymi
super on kyllä hyvä
- Anonyymi
Mene juhlimaan pastillejasi johonkin muuhun kun Heinola- ryhmään! Vaikka omalle olkkarin sohvallesi tai osasto 7 phks
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂 salmiakki ei pahenna, sen sijaan huoli tulee olla niistä jotka kulkevat laveaa tietä.
- Anonyymi
Kohta näitä tehdään Lahdessa 🥰
- Anonyymi
Huikeeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikeeta!
superii!!
- Anonyymi
Kaksi vaihtoehtoa: 1) Fazerin maksama "äänestys" tai valeäänestys; 2) outo kansa.
Olen ennenkin huomannut saman ilmiön suklaissa ja irtokarkeissa, joissa painotus on suklaissa ja irtokarkeissa vastakkainen meikäläisen perustelluista mieltymyksistä.
Ihmettelin tota Super Salmiakkia (Fazerin) ja vaikka oletin sen olevan kovaa ja ikävän makuista, ja vielä kokeilin kaupassa, niin ostin kuitenkin pussin, ja arvelin että syljen ekan jo pois ja heitä pussin roskiin, ja niinhän siinä kävi, ja vastuuntuntoisesti jauhoin yli 5 sekuntia, jonkun 20 sekuntia, mutta sitten se jäi siihen ja pussi roskiin. Kovaa ja pahaa.
Sitten on yleisesti suostitut Cloettan Aakkoset, joista hedelmäkarkkeina antaa pisteitä hyvin muutkin. Mutta tässä ne olivat salmiakkeina, jotka menetyivät heikosti, pohjasti, ehkä jopa vain joku 4% äänestäjistä ykkösenä (tarkoittaa mitä?). Ne on mun suosikit, koska noin pehmeitä, eivä tartu hyvin purtuina hampaisiin, ja samiakin maku neutraali, ilman outoja makuja.
Pantteripussi (Fazer) se on mullakin korkealla, ollen pehmeää ja maku ei ole paha, vaikka vähän outo maku niissä on, josta syystä ne kai muiden äänestyksessä pärjäsi hyvin.
Jotain Vanhaa autoakin oli, joka on sellainen muovituote, mutta kansalle kelpaa vain kaikki outo. Ja muissa, en usko, että on kuin mainitsemani kaksi salmiakkipussia, jotka on syötäviä.
Mix Salmiakki (Fazer) siinä on puolet kovia, jotka syö jos syö ja niistä on erillinenkin pussi. Toinen puoli on syötäviä; niistä vain tarviten oman pussinsa.
Irtokarkkeina myydään mureaa salmiakkia, jossa ei ole erityisiä pahoja makuja, ollen vain vähän laimeaa, mutta syötävää. - Anonyymi
kyllä super salmiakki on paras!
- Anonyymi
super hyvää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
super hyvää !
parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parasta!
super on kyllä hyvää
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa!
- Anonyymi
Ei ketään!
- Anonyymi
kohta lahdessa tehtaan myymälässä !
- Anonyymi
Ei ketään! Psykiatria?
- Anonyymi
ei vielä
- Anonyymi
Voi ett jäi zalmiakit ostama, pårkäle.
- Anonyymi
super on kyllä hjyvä salmiakki!
- Anonyymi
paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paras
silmä salmiakki on kyllä paras
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892