jep kertokaas tutuistanne et osuuko sama mies monelle
Kotkan kovimmat naistenmiehet
13
2117
Vastaukset
- Anonyymi
jäärata persu
- Anonyymi
Turnula on kovin, se on sanomattakin selvää. Saa vaikkei puhu mitään. On niin naismagneetti jo pelkän statuksen puoleen ja lookin.
- Anonyymi
Ei Kotkassa taida edes naissankareita olla, mut naapuri kaupungista kyllä löytyy,,useitakin ???
- Anonyymi
Kotkassa ei oo semmosia. Ei todellakaan, luulevat liikoja vaan
- Anonyymi
Niin. Kotkassa taitaakin sitten olla vaan miesten miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kotkassa taitaakin sitten olla vaan miesten miehiä?
Nimen omaan, siinä on naiset vain tiellä kun uimahallissa roiskutellaan.
- Anonyymi
tämä on kiva kuulla xd
- Anonyymi
Lököpäällikkö aikoinaan naisia pyöritti
- Anonyymi
Kaikki huutaa missä TJ
- Anonyymi
Musta bemari Mika pyörii Lahdessa jonkun huostaan otetun naisen kanssa
- Anonyymi
Musta 750 BMW mika ihana asutko lahdessa nykyisin vai kotkassa jätä se vaalea nainen lahdesta ei ole hyvää seuraa sulle eikä kenellekään muillekaan . Ota selvää ja unohda hänet.
- Anonyymi
Kotkan monialayrittäjä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882