Osaako joku vastata miksi Tahkolla pitää lasketella kännissä? Oltiin perheen kanssa pari viikkoa sitten Kuopiosta Tahkolla ja mäet oli täynnä humalaisia nuoria joten piti pelätä myös lasten puolesta. Lähdettiin kotiin ennen suunniteltua kun känniläisiä oli niin paljon. Eikös ne voisi pysyä baareissa eikä häiritä niitä jotka haluavat laskea?
Huomasin myös että golfkentällä oli kesällä koko kenttä täynnä kännissä pelaavia, myös golf autoilla ajavia eli ihan rattijuoppoja?! Itse pyöräilen mutta ihmettelen vaan miksi Tahkosta on tulossa kännäys eikä liikuntakeskus.
Baarit on viinaa varten, älkaa tulko pilaamaan niiden iloa jotka haluavat harrastaa ilman viinaa!
Ryyppääminen mäessä ja golf kentällä
Anonyymi-ap
3
157
Vastaukset 3
- Anonyymi
on tulossa ????
ainahan se on sellainen ollut ja sellaisena pysyykin - Anonyymi
Pehkussa happamat naamalla ja ilo paalissa, se on oikiata elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10790Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577