Olipa kerran persu, joka halusi kehittää yhteiskuntaa ja joka oli rehti puheissaan ja teoissaan. Hän oli auttavainen toisia kohtaan, eikä halunnut tarkoituksellisesti loukata ketään.
Sen pituinen se.
Tietenkin persu
12
939
Vastaukset
- Anonyymi
Shh... Kohta syyte napsahtaa
- Anonyymi
Siitä persusta ei ole minkään kehittäjäksi.Kisalankin tyri.Ei ollut mitään väliä paljon maksaa,pakko oli saada.Se on se kun ei ole omat rahat.
- Anonyymi
Asiat jotka ei häntä kiinnosta,niitä ei juurikaan ajeta.Moni häntä äänestänyt on pettynyt.Toisia ihmisiä arvostellaan ja halveksutaan minkä keretään
- Anonyymi
Onko häntä koskaan näkynyt tukemassa oman puoleen edustajia niinkuin tänään kaupan edessä.mitä itse näin niin hyvin oli kylän persut tukemassa muita ja omaa kylän miestä eduskuntaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko häntä koskaan näkynyt tukemassa oman puoleen edustajia niinkuin tänään kaupan edessä.mitä itse näin niin hyvin oli kylän persut tukemassa muita ja omaa kylän miestä eduskuntaan .
Ryhmäkuri palautunut😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajuja uhkauksia latelee!Pyssyt pois vaarallinen kaveri.Teneäkin uhkaillu.
- Anonyymi
Mokas ja sillä selvä.
- Anonyymi
Nulikka ei tajua olla vieläkään hiljaa.Narsisti
- Anonyymi
Jos kaikki "päättäjät"olisi samanlaisia,sama kun kääntäs virrat pois koko kylästä.
- Anonyymi
Joko eduskuntaan?Ja suomi selälleen
- Anonyymi
Pääsis ees se 64 selittäjä,ei päätä ei häntää poliitikko ainesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968841Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka223968Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903636
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425