Olipa kerran persu, joka halusi kehittää yhteiskuntaa ja joka oli rehti puheissaan ja teoissaan. Hän oli auttavainen toisia kohtaan, eikä halunnut tarkoituksellisesti loukata ketään.
Sen pituinen se.
Tietenkin persu
12
998
Vastaukset 12
- Anonyymi
Shh... Kohta syyte napsahtaa
- Anonyymi
Siitä persusta ei ole minkään kehittäjäksi.Kisalankin tyri.Ei ollut mitään väliä paljon maksaa,pakko oli saada.Se on se kun ei ole omat rahat.
- Anonyymi
Asiat jotka ei häntä kiinnosta,niitä ei juurikaan ajeta.Moni häntä äänestänyt on pettynyt.Toisia ihmisiä arvostellaan ja halveksutaan minkä keretään
- Anonyymi
Onko häntä koskaan näkynyt tukemassa oman puoleen edustajia niinkuin tänään kaupan edessä.mitä itse näin niin hyvin oli kylän persut tukemassa muita ja omaa kylän miestä eduskuntaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko häntä koskaan näkynyt tukemassa oman puoleen edustajia niinkuin tänään kaupan edessä.mitä itse näin niin hyvin oli kylän persut tukemassa muita ja omaa kylän miestä eduskuntaan .
Ryhmäkuri palautunut😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajuja uhkauksia latelee!Pyssyt pois vaarallinen kaveri.Teneäkin uhkaillu.
- Anonyymi
Mokas ja sillä selvä.
- Anonyymi
Nulikka ei tajua olla vieläkään hiljaa.Narsisti
- Anonyymi
Jos kaikki "päättäjät"olisi samanlaisia,sama kun kääntäs virrat pois koko kylästä.
- Anonyymi
Joko eduskuntaan?Ja suomi selälleen
- Anonyymi
Pääsis ees se 64 selittäjä,ei päätä ei häntää poliitikko ainesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993191Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt512610Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.581490Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411217- 431151
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11921Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58750- 54718
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718