https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5fb68359-5446-43c4-b60d-fabc7ce4a875
Milloinkahan ympäristöministerin erityisavustajakin ymmärtää toimia samoin?
Vaalitkin jo tuotapikaa.
Törkyviestien poisto - häpeää vai orastavaa viisautta?
9
431
Vastaukset
- Anonyymi
Jo vuosia tämä sivu on ollut hänen käytössä ilmaisena vaalimainontakanavana.
- Anonyymi
Jepjep...
"Nuori uskontotieteen opiskelija Otto Köngäs aloitti Alkon Helsingin Ruoholahden myymälässä sesonkiapulaisena jouluna 2011.
Tuosta käynnistyi kuuden vuoden pesti, joka vei muun muassa myyjäksi eri toimipisteisiin, Etiketti-klubin kouluttajaksi, asiakaspalvelun kouluttajaksi sekä Alkon pääkonttoriin verkkokaupan käyttöönottoa valmistelemaan. "
Ihmisen kohtaaminen on hyvinkin opittu. - Anonyymi
Aloitusviestissä korjattavaa, ympäristöministerin entinen erityisavustaja tulisi olla kirjootettu.
- Anonyymi
Jännä seurailla ottaako susihyysäri jotain opikseen Purran ja Junnilan tapauksista.
Oma arvio on, kuten ikivanha sanonta kuuluu,
"ei kannettu vesi kaivossa pysy". - Anonyymi
No eihän tuota epätoivoisinkaan poliitikko nykypäivänä ottaisi riesakseen.
- Anonyymi
Jos tutustuu susihyysärin historiaan, saattaa huomata, että on poliitikkona ottanut itsensä riesakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tutustuu susihyysärin historiaan, saattaa huomata, että on poliitikkona ottanut itsensä riesakseen.
a p i n a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
a p i n a
No sehän se juuri on. Mölyapina.
- Anonyymi
Poliitikko saattaa joutua tekemään vaikka sen mitäkin milloinkin, miksikähän joku saattaa ajelehtia lirutolpaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541