Saako eläkeläine matkavakuutusta----

Anonyymi-ap

Matkailua alamme harrastamaan enenevässä määrin kun vaimokin jää kohta eläkkeelle, vaan saakohan enää vanhuuseläkeläiset kohtuu hintaista matkavakuutusta mistään?

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      höh, tietysti saa, pyydä tarjouksia tai mene vertaa.fi sivulle

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­­m­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17736385c

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mikä sitten on kohtuuhintainen, tässähän voisi siitä keskustella.
      Itsellä, vanhuuseläkeläisellä, on matka- ja matkatavaravakuutus 130 e/v muiden vakuutusten (auto, koti) yhteydessä.

    • Anonyymi

      Ei kaikki yhtiöt anna vakuutuksia yli 80 vuotiaille.

    • Anonyymi

      Minulla on 45 vuorokauden matkavakuutus kotivakuutusmaksussa täällä Ruotsissa.
      Ei ole tullut luettua tarkemmin korvaisko jos loukkaa itsensä vaikkapa vuoristokiipeilyssä tai sukeltaessa. Kun en veteraaniurheile niin turhaa olisi hankkia ainakaan osaltani ylimääräistä vakuutusta.
      Pitäisikö olla vielä jokin muu ylimääräinen matkavakuutus?
      Sitten on vielä Eurooppalainen sairaskortti.

      • Anonyymi

        Laitesukkellusta varten kannattaa aina varmistaa että vakuutus kattaa painekammiohoidon ja kuljetuksen sinne.


    • Anonyymi

      Ainakin itse jos loma kohteeni eroppaan jonekin matkavakutus.Otan enmatkan pituuden mukaan..Mikä siten kohtuu hinta? En tiedä!

    • Anonyymi

      Jatkuvasti voimassa oleva matkavakuutus on itselläni hinta n.80€/v. Parhaillaan 3kk reissulla Espanjassa.

    • Anonyymi

      Meillä on muutama kymmenen vuotta ollut vaimoni kanssa rinnakkaiset Nordean kullitetut luottokortit.
      Kortteihin sisältyy ympäri vuoden voimassa oleva, maksuton matkavakuutus joka kattaa 45vrk/matka.

    • Anonyymi

      Mihin vanhukset matkustaa?

      • Anonyymi

        60+ ihmiset jotka ovat vielä työelämässä tai jäämässä eläkkeelle tai jo eläkkeellä, voivat matkustella varallisuutensa rajoissa ihan mihin vain haluavat, aivan kuin muutkin ihmiset.


    • Anonyymi

      Itse olen 67v ja otin Joulukussa jatkuvan matkavakuutuksen POP vakuutuksesta 35€ maksoi vuodeksi koodilla OVOVH sain 25€ alennuksen. Sinäkin voit käyttää samaa koodia niin saat kaikista jatkuvista vapaaehtoisista vakuutuksista tuon alennuksen. Eläkkeeni ei kovin kummoinen ole, mutta tuo POP vakuutus on kukkarolleni sopivan hintanen ja kattava vertailujeni perusteella.

    • Anonyymi

      matkavakuutuksen voi tehdä / ottaa vaikka vaan pariksi päiväksikin, jos lähtee vaikkapa viikonloppuna jokin pieni matka, niin vakuutuksen voi päivätä
      2-3 päivää, ja maksaa ainoastaan sen.
      en tiedä kylläkään mitä se kaksi - kolme päivää sitten tulee maksaan, mutta vaikuttaa ihan kätevältä, eihän kukaan matkusta "koko vuoden ympäri".

      • Anonyymi

        Ei koko vuoden ympäri mutta vuoden mittaan yhden viikon ja kuukauden välillä kestäviä matkoja yhteensä 3 - 4 kuukautta.
        Tosin suurin osa EU alueella jolloin kelan EU kortti selvittää varsinaiset tapaturmat ja sairastamiset.


      • Anonyymi

        Edullisimmaksi tulee tuo jatkuva matkavakuutus ja on voimassa silloin kun tarvitsee. Tuo yllä oleva 35€ vuodessa on todella edullinen , pääsee yksityslääkärille ja ambulannsi lennolla Suomeen jos niin pahasti kävisi. Viikon kertaluontoisesta matkavakuutuksesta saa pulittaa enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koko vuoden ympäri mutta vuoden mittaan yhden viikon ja kuukauden välillä kestäviä matkoja yhteensä 3 - 4 kuukautta.
        Tosin suurin osa EU alueella jolloin kelan EU kortti selvittää varsinaiset tapaturmat ja sairastamiset.

        EU kortilla joudut jonottamaan köhivien kansalaisten kanssa jossain kansansairaalassa mutta jatkuvalla matkavakuutuksella saat lääkärin vaikka hotelliin ja hoidon yksityisklinikalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe