Minulla on ollut käytössä samsungin näppäinpuhelin, mutta olen vaihtamassa nyt älypuhelimeen. Minulle on tullut uusi SIM-kortti. Miten aktivoin SIM-kortin, kun minulla ei ole tunnuksia Omaelisaan?
Uuden älypuhelimen ottaminen käyttöön?
10
256
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän puhelin lähde käyntiin kun laitat simmikortin paikoilleen ja virrat päälle, sitten pin-koodi sisään. Mutta se on vasta puhelinverkon osuus. Pääset soittelemaan ja tekstailemaan. Jos haluat netin ja muuta, niin sitten sinulla täytyy olla jonkun palveluntarjoajan tunnukset. Ja Androidin ihmeellisyyksiä pääset tutkimaan kun rekkaudut googleen.
- Anonyymi
Mikä ihmeen palveluntarjoaja, kyllä kaikissa puheliliittymissä on netti mukana.
Ja simmin aktivointi onnistuu useammallakin tavalla yleensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen palveluntarjoaja, kyllä kaikissa puheliliittymissä on netti mukana.
Ja simmin aktivointi onnistuu useammallakin tavalla yleensä.Tuo on sopimuskysymys. Jos ei nettiä halua niin sitten sitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sopimuskysymys. Jos ei nettiä halua niin sitten sitä ei ole.
Höpö höpö, kaikissa liittymissä on.
https://elisa.fi/kauppa/puhelinliittymat?
- Anonyymi
Jaa-a. Hiukan sama tilanne eli vanhalla sim-kortilla ei pysty soittelemaan enää kaikkiin numeroihin - vastapää ei kuule puhelua. Hauskaa tässä on se, ettei soitto palveluntarjoajan numeroonkaan onnistunut vaan piti soittaa toisella luurilla. Lähettivät uuden sim-kortin, jonka mukana tuli ohjeet kirjautua oma-elisaan, jota ei saa käyttöön! Seuraavaksi varmaankin pitää käydä moikkaamassa palveluntarjoajan pisteessä - toivottavasti ajokortti riittää tunnistautumiseen - muuten lähtee operaattori puhelimesta ja tilalle jotain sellaista mikä toimii.
- Anonyymi
Heitä elisan kortit roskiin ja hae Telialta kunnollinen.
- Anonyymi
Telia ei ole kotimainen yhtiö!!🦊🦊
- Anonyymi
Varmaan sen takia ne osaakin tehdä toimivia kortteja.
Eikä muuten ole Samsung kotimainen. Eron huomaa kun vertaa johonkin Nokiaan.
- Anonyymi
Kyllä se vaatii älyä samoin kuin oikean keskustelu alueen valintakin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362466- 372431
- 951741
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51185Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2731061- 551013
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747