Uuden älypuhelimen ottaminen käyttöön?

Anonyymi-ap

Minulla on ollut käytössä samsungin näppäinpuhelin, mutta olen vaihtamassa nyt älypuhelimeen. Minulle on tullut uusi SIM-kortti. Miten aktivoin SIM-kortin, kun minulla ei ole tunnuksia Omaelisaan?

10

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän puhelin lähde käyntiin kun laitat simmikortin paikoilleen ja virrat päälle, sitten pin-koodi sisään. Mutta se on vasta puhelinverkon osuus. Pääset soittelemaan ja tekstailemaan. Jos haluat netin ja muuta, niin sitten sinulla täytyy olla jonkun palveluntarjoajan tunnukset. Ja Androidin ihmeellisyyksiä pääset tutkimaan kun rekkaudut googleen.

• Anonyymi

Mikä ihmeen palveluntarjoaja, kyllä kaikissa puheliliittymissä on netti mukana.
        Ja simmin aktivointi onnistuu useammallakin tavalla yleensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen palveluntarjoaja, kyllä kaikissa puheliliittymissä on netti mukana.
        Ja simmin aktivointi onnistuu useammallakin tavalla yleensä.

Tuo on sopimuskysymys. Jos ei nettiä halua niin sitten sitä ei ole.

• Anonyymi

• Anonyymi

Jaa-a. Hiukan sama tilanne eli vanhalla sim-kortilla ei pysty soittelemaan enää kaikkiin numeroihin - vastapää ei kuule puhelua. Hauskaa tässä on se, ettei soitto palveluntarjoajan numeroonkaan onnistunut vaan piti soittaa toisella luurilla. Lähettivät uuden sim-kortin, jonka mukana tuli ohjeet kirjautua oma-elisaan, jota ei saa käyttöön! Seuraavaksi varmaankin pitää käydä moikkaamassa palveluntarjoajan pisteessä - toivottavasti ajokortti riittää tunnistautumiseen - muuten lähtee operaattori puhelimesta ja tilalle jotain sellaista mikä toimii.

• Anonyymi

Heitä elisan kortit roskiin ja hae Telialta kunnollinen.

• Anonyymi

Telia ei ole kotimainen yhtiö!!🦊🦊

• Anonyymi

Varmaan sen takia ne osaakin tehdä toimivia kortteja.
        Eikä muuten ole Samsung kotimainen. Eron huomaa kun vertaa johonkin Nokiaan.

• Anonyymi

Kyllä se vaatii älyä samoin kuin oikean keskustelu alueen valintakin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4608
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2494
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      995
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      868
    6. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      60
      847
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      834
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      785
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      780
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      726
    Aihe