Huonoa astrologiaa

Anonyymi-ap

Sen sijaan että keskustelu astrologiasta velloo tyyliin: Mikä on paskin merkki? Mikä on paras merkki? kannattaisi karsia netin tarjontaa esimerkiksi huomioimalla että monet ulkomaiset astrologiaa käsittelevät sivustot ovat suoria konekielisiä käännöksiä englannista. Ja millaista suome käytetään? Merkkien joukossa on Syöpä (Cancer=Rapu) ja planeettojen joukossa on Elohopea (Mercury=Merkurius) puhumattakaan pienemmistä virheistä, jotka kampittavat tekstiä eikä tee mieli lukea montaa lausetta. Tässä on ajan sävel, joku luulee iskevänsä pienille suomenkielisille markkinoille näillä karsean kömpelöillä sivuilla. Jättäkää ne rauhaan, ehkä ne katoavat vähitellen. Ne erottaa usein heti myös tyylilajista, tekstin suuresta koosta yms.

1

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nää puhtaasti makuasioista eli toiset tykkää enempi toisista merkeistä eli ei kai siin mittään kummallista oo. Emme tuu kaikkien kanssa niin hyvin toimeen kuin toisien. Mul esim ilmamerkkien kaa enempi vaikeuksia. Voin tulkita tosin väärin ilmamerkkejä eli esim vaaka joka suht yksi ilmeinen niin se voi hämätä luulemaan sen vaakan olevan tunnekylymä muttei välttämättä näin oo. Jokatapauksessa en viihdy niiden seurassa niin hyvin sillä oon pannu merkille että lähden pois ja oon enemmän ihmisten kanssa tekemisissä jotka tuo ulospäin tunteet paremmin koska minulle se antaa turvallisuutta enemmän ja empaattisemman kommunikaation. En pode huonoa omaatuntoa kun arvotan merkkejä enkä suinkaan tarkoita että tietyt merkit olisi parempia niinku ihmisinä sillä meil kaikilla on sama ihmisarvo mut viittaan enempi siihe kenen kaa sovellun paremmin kommunikaatioon. Koska oon puoliksi autisti, todella herkkä ja adhd oireinen niin useimmiten en oo kontaktissa ihmisiin ja siihe vaikuttaa myös vaikiat elämän kokemukset jotka traumatisoineet minut "olemaan paljon omissa oloissaan" ja omissa oloissa oleskeluun vaikuttaa paljon myös mun aurinkomerkki härkä. Härkä mukavuushaluinen, hieman laiskahko ja viihtyy kotona sekä aavistuksen liian itsepäinen aika ajoin, joskin itsepäisyys ei ole minussa hallitseva piirre. Osaan joustaa ja diplomaattina olla. Sovitella riitoja. Joskus tosin riitelin liikaa netissä.

Jokaisella meistä on oma tapa tulkita astrologiaa ja olemme sitten väärässä tai oikeassa niin jokaisella on kuitenki oma tapa ja jokaiselle se toimii näin. Vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1325
    4. 157
      1208
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      888
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      842
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe