Varas murtautui eläinlääkäri asemalle sunnuntain ja maanantain välisenä yönä Huittisissa Satakunnassa. Voro hajotti liikkeen ikkunan pirstaleiksi ja sujahti sitä kautta sisään.
Murtovarkaan kassiin tarttui koirien matolääkettä ja suuhuuhdetta.
Mikä teitä huittislaisia vaivaa?
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Koirien suuhuuhre on jytyä ainetta ja ainakin liätepualella sitä käytetään apuna ruastuneitten pulttien aukasusa! Huuhretta kun suihkauttaa ruastuneeseen pulttiin ja antaa livota yänyli, lähtee pultti miltei sormin kiärtämällä auki. Kirreemmät pultit vaatii kaks suihkasua!
- Anonyymi
Taittaa tatina-pöllkyllä kans alkkaa pultti ruastumaan kun oli
murtautunut huhtamossa navettoon ja varastanu muutaman
tummeli purkin jonka jälkeen oli paenut metsään.
- Anonyymi
Mikäs meittii vaivaa, peggakin on oikia miesten mies,
dynamisen ja kutsuvan pierunkin päästää ABC vessan ovella
ja läpikin on kuulemma ens luokkanen meinaan p-...läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605590KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182458Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 901072
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975