Miksi ristijärvellä ei ole viina kauppaa?

Anonyymi-ap

Miksi ristinjärvellä ei ole alkoa? Paltamossa on alko, hyrynsalmella on alko, suomussalmella on alko mutta ristinjärvellä ei.

25

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kannatusta kun tekevät itse.

    • Anonyymi

      Voisi sitä joskus rommia käyvä hakemassa, jos ei satu valmista olemaan. Tympäsee hyrylle ajaa ja pensoakin menee. Ei muuta kun joku ottaa nyt vaaliteemaksi ja tuo ajatuksen esille. S marketin yhteyteen tai leinoselle pieni puoti. Äänestän varmasti sitä ehdokasta.

      • Anonyymi

        Eihän hyrylle pitkä matka oo


    • Anonyymi

      Pieni vîina kauppa s marketin kylkee kannatan sitä.

    • Anonyymi

      Kannatan viinakauppaa ristijärvelle sen verran janoista porukkaa asuu täällä

      • Anonyymi

        Niin, pitääkö lauantaiaamuna pikku sihneessä lähteä ajelemaan Hyrylle tai Paltamoon?


    • Anonyymi

      Kylällä on toiminnassa kotiinkuljetus, hintatasosta en tiedä.

    • Anonyymi

      Paltamosta pyykkösellä on kotiin kuljetus ripalle

    • Anonyymi

      Siksi kun kysyjä ei osaa edes kirjoittaa oikein. Ei tuollainen ihminen tarvitse viinaa.

      • Anonyymi

        Eihän tuossa kirjoituksessa ole mitään vikaa. Erisnimien isoille alkukirjaimille on ihan sama, kun varsinkin kännykän kirjoitusohjelma tekee mitä sattuu.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Itse olen tilannut etämyynnistä alks.fi tulee matkahuoltoon viikossa.

      • Anonyymi

        Kyllä on halpaa tuolla. Miten kuljetus järjestetään ja keneltä, mistä. Onko netti osoitetta. Miten maksetaan?
        On se vaan tuo Suomen viinapolitiikka ihmeellistä. Saksaan myydään kaljaa esim Lapin kulta nelosta varmaan alta 5 euroa paketti, joka Suomessa maksaa 40 euroa kaupassa. Sitten kun ostat sen takasin Suomeen ja varsinkin itse tuot, saat sen kympillä.


    • Anonyymi

      Viina on viisasten juoma.

    • Anonyymi

      Kyllä se kallisviina jää kauppaan, kiljutarpeet paljon kustannustehokkaampia hankkia.

    • Anonyymi

      Siksi kun Kepu on johtanut. Liikaa vanhoillista ajattelutapaa.

    • Anonyymi

      Olisi kyllä mukava lauantai aamuna pikku rapulassa kävellä ja hakea pari kossua

    • Anonyymi

      Sitä pahhuuven pessää ei Ristijärvellä tarvita, nuoriso saa vain huonoja vaikutteita.

      • Anonyymi

        Mutta eipä tartteisi sinunkaan hakea viinoja varkain

        paltamosta


    • Anonyymi

      Kunhan Alkon monopoli kaatuu perustan alkominimarketin heti. Kahvebaarista tai entisen teboilin talosta vuokraan tilat. Ja rahhoa tulkoon. Sovin vielä taksimiesten kanssa, että heti eläkkeenmaksu päivän jälkeen keräävät halvalla kyyvillä sivukyliltä asiakkaita, joilla ei ole kyytiä. Ja turisteilta rahat pois. Hinnat sellaiset, että Alkoon eivät mene. Näin se bisnes alkaa pyöriä ja muorille puhumista marttakerhoon. Ja muuten marttalastakin voisi tilat löytyä. Voisin jopa kouluttaa jonkun muorin myymäänkin.

      • Anonyymi

        Ja kun haet ite Saksasta viinat ja kaljat, kannattaa vielä paremmin.


    • Anonyymi

      ALKOHOLIPITOISTEN JUOMIEN MYYNTI TULEE ALKOSSA KIELTÄÄ KOKONAAN.
      SALLIA VAIN ALKOKOHOLITTOMAT.

    • Anonyymi

      Kansalaisaloite viina kaupan puolesta se tarvitaa

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin pontikkapannuja kiilloittamaan.

    • Anonyymi

      Tilasi korin kaljaa postin kautta kustaviin. sitten soitin postiin koska se on kustavissa. :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      12
      997
    Aihe