Boikotoikaa vastaisuudessa niitä kauppoja jotka on rikkurivoimin auki lakon aikana!!

Anonyymi-ap

Rikkurin tie on kivinen.
Pysyvään boikottiin ne kaupat jotka on rikkurivoimin auki lakon aikana vaikka pitäisi olla kiinni.
Ei mulla muuta.

23

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostan mistä haluan

• Anonyymi

Ostat vain sitä mihin kelan maksusitoumus riittää.

• Anonyymi

Ruokakauppaan menee yli tonni kuussa ja ostan edelleen mistä haluan.

• Anonyymi

hyvähän se on veronmaksajien rahoilla shoppailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvähän se on veronmaksajien rahoilla shoppailla.

Onneksi et taida lukeutua heihin :D

• Anonyymi

Kaupan alalla on niin paljon yhtiönnaisia töissä että menevät varmaan ilmaiseksi töihin lakon aikana. Muistavat kuitenkin välillä itkeä siitö naisten eurosta mutta silti tekevät usean tunnin viikossa ilmaista työtä työnantajalle

• Anonyymi

Ja kun ruuan hinta taas nousee tämän lakon takia niin muistakaa kiittää näitä lakkoilijoita siitä.

• Anonyymi

Ei ole kauppiaan vika tälläiset työtaistelut

• Anonyymi

Maailma olisi kerrassaan parempi paikka, jos apinat edelleen mölisisivät vain puiden oksilla, ja vajaa-älyisten hehkeä depatti sorisisi turvallisesti teboilin baarin nortinkatkuisessa hämyssä.
      Onhan tämä kerrassaan mahtava ikkuna vähä-älyisten ja tynnyrissä kasvaneiden mölliköiden hähmäisen sielunmaiseman syvyyksiin. Kaikkea se leipä elättää.

• Anonyymi

Kyllä, nyt lakossa olevissa kaupoissa asiointia pyritään jatkossa välttämään viimeiseen asti.
      Nehän voivat olla taas vaikka kiinni jonkun lakon tms takia ja tulee ihan turha reissu.

• Anonyymi

Eiköhän lakossa hävitä se korotus pitkäksi aikaa, mikä mahdollisesti saadaan neuvottelujen päätteeksi. Luin uutisia mikä on palkkataso kaupassa pitkänkin työsuhteen jälkeen, onhan se aika matala.., mut lakko niistä ei hyödy kukaan.

• Anonyymi

Ymmärrätkö että lakon aikana maksetaan lakkoavustusta jokaiselta vuorokaudelta lakossa oleville liiton jäsenille?
        Tässä tapauksessa se on 100€ josta netto 66,40€.
        Onko iso ero palkkaan? Onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö että lakon aikana maksetaan lakkoavustusta jokaiselta vuorokaudelta lakossa oleville liiton jäsenille?

Mitä vaikutusta on yhtään mihinkään jos suurin osa kaupoista on auki kuitenkin. Turhaa hommaa sanon minä. Pelkkää haittaa kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vaikutusta on yhtään mihinkään jos suurin osa kaupoista on auki kuitenkin. Turhaa hommaa sanon minä. Pelkkää haittaa kaikille.

Paremminkin ei ole haittaa juuri kenellekään. Rahallisesti eniten hyötyy lakkoilijat kun saavat päivässä lakkoavustusta enemmän kuin töissä ollessaan palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En eikä kiinnosta

• Anonyymi

No en boikotoi, ostan ruokaa koska en elä ilman syömistä, lakot yleensä näinä aikoina on jostain kaukaa.

• Anonyymi

Tänään katselin että oli kauppoja auki joiden henkilökuntaa lakko koskee. Joku voisi käydä vilkaisemassa millaisella henkilökunnalla niitä pidetään auki. Rikkurit on yhteiskunnan pahimpia syöpiä. Heille kuitenkin varmasti kelpaa tulevat korotukset, ja ovat valmiit myymään omat vanhempansakin jos siitä edes luulevat hyötyvän.

Tosin nämä lakot olisi pitänyt hoitaa niin että lakko olisi koskenut koko Suomea ja kaikkia kauppoja, ja kesto olisi pitänyt olla lähemmäksi viikko.

• Anonyymi

Olisi kohtuulista että kaikkien rikkureiden kuvat nimineen julkaistaan julkisesti. Ja samalla he eivät olisi oikeutettua tuleviin palkankorotuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kohtuulista että kaikkien rikkureiden kuvat nimineen julkaistaan julkisesti. Ja samalla he eivät olisi oikeutettua tuleviin palkankorotuksiin.

Onko ne kivoja kuvia vai miksi niitä haluat katsella :D

• Anonyymi

Eikä poikotoija ainakaan meijän nurkilla. Siitä pitää huolen. Ummeljoen kovin nyrkkisankari.

• Anonyymi

Umppajon kovin lakritsaranne istuu ojanpenkalla eväät housuissa.

• Anonyymi

Jep, hyvä ettäjulkaisivat listan jossa kerrottiin kaikkien lakossa olevien kauppojen nimet. Kierretään ne jatkossa kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe