Tökerö puhetyyli

Anonyymi-ap

Katson juuri Mtv ohjelmaa Espanjn asunnoista ja kuulen vain oudosti ilmaistua suomea jossa ihaillaan ja haukutaan asuntoa. Sekö ostaja ja myyjäkin valitsee sanansa huonosti. En katso paljon Suomal tv koska EVVK. Ja nyt korviin särähtää puhetyyli.
Vastaavia ulkomaisia asunto ja remppa ohjelmia olen katsonut ja niissä ei ole tuon tyylisrä irvailua mitä meillä. Osaavat käyttäytyä.
Täällä s24 on myös hyvin typeriä aloituksia ja kommentteja joista näkee ettei ole paljon sivistystä ja tapoja ihmsillä. Noloa heille.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakkoruotsitettuna pikkuihmisenä olet alakynnessä
      kun englantilainen menee Andalusiaan ostoksille

      hän saa palvelun joka paikasta
      omalla kielellään

      ja ympäristön
      jossa on paljon hänen omalla kielellään puhuvia maanmiehiään

      Et pärjää ollenkaan globaalisti englantilaisten kanssa jotka ovat
      Espanjan hyödyntäjäryhmä

      1. marokkolaiset
      2. romanialaiset
      3. englantilaiset
      4. kolumbialaiset
      5. italialaiset
      6. venezuelalaiset
      7. kiinalaiset

      37. ruotsalaiset


      pakkoruotsilla ei pärjää

    • Anonyymi

      Junttejahan ne ostajat olivat. Varsinkin tämä mieshenkilö, kuvitteli olevansa suurikin johtaja, jotta varaa on. Mutta aika vähän oli kuitenkin sitä rahaa, vain kolmesataa tonnia, laittaa asuntoon.

      • Anonyymi

        Vaikka hänellä rahaa onkin niin ei halua sijoittaa kuitenkaan älyttömiä summia yhteen kohteeseen, mikä mielestäni on ihan fiksua. En yhtään ihmettele että pariskunnalla on jo 100 sijoitusasuntoa ym muuta omaisuutta. Ostaisitko itse ylihintaisen kämpän johon heti pitäisi myös remppaa tehdä???? Pitää myös ymmärtää että nämä realitytkin on loppujen lopuksi aika pitkälti käsikirjoitettuja ja tuottaja sanelee käytöksen ja mitä näytetään ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hänellä rahaa onkin niin ei halua sijoittaa kuitenkaan älyttömiä summia yhteen kohteeseen, mikä mielestäni on ihan fiksua. En yhtään ihmettele että pariskunnalla on jo 100 sijoitusasuntoa ym muuta omaisuutta. Ostaisitko itse ylihintaisen kämpän johon heti pitäisi myös remppaa tehdä???? Pitää myös ymmärtää että nämä realitytkin on loppujen lopuksi aika pitkälti käsikirjoitettuja ja tuottaja sanelee käytöksen ja mitä näytetään ulos.

        On hienoja asuntoja, autoja ja veneitä, mutta raharikkailla ei ole aikaa käyttää ja nauttia niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hänellä rahaa onkin niin ei halua sijoittaa kuitenkaan älyttömiä summia yhteen kohteeseen, mikä mielestäni on ihan fiksua. En yhtään ihmettele että pariskunnalla on jo 100 sijoitusasuntoa ym muuta omaisuutta. Ostaisitko itse ylihintaisen kämpän johon heti pitäisi myös remppaa tehdä???? Pitää myös ymmärtää että nämä realitytkin on loppujen lopuksi aika pitkälti käsikirjoitettuja ja tuottaja sanelee käytöksen ja mitä näytetään ulos.

        Enempi nämä asunto ohjelma on viihdettä jossa haastatellaan ostajia. Vastaava englantilainen niissä niin kaikki ei ole edes tosi ostajia vaan jotain jo siellä asuvia lomalaisia. Ensimmäisenä puhutaan seinän kaatamisesta. Minulta nimeni alkua ohi siitä mitä ne tekivät työkseen. Ostiko ne edes? Se viimenen asunto oli 20v sitten aika kulunut alue Perla huonokuntoinen rakennus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempi nämä asunto ohjelma on viihdettä jossa haastatellaan ostajia. Vastaava englantilainen niissä niin kaikki ei ole edes tosi ostajia vaan jotain jo siellä asuvia lomalaisia. Ensimmäisenä puhutaan seinän kaatamisesta. Minulta nimeni alkua ohi siitä mitä ne tekivät työkseen. Ostiko ne edes? Se viimenen asunto oli 20v sitten aika kulunut alue Perla huonokuntoinen rakennus.

        R&M- ohjelmassa, mieleeni tulee ajatus " muuttavatko oikeesti".
        Jotain juttuja olen kuullut, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää.


    • Anonyymi

      Huomenta 11.2.23. Lauantai aamuun.Sivustossa tulokkaanaKatsonut vain jitain englanin kielisiä dokumentejä asunto auringon alla.Oleet ihan ok. Mitä tulee sivistykseen? Mikä märitää sivistyksen tai sen tason? Oppimäärä? Elämän koemus,elämän koulu? Vai Raha,omaisuus joka peritty tai voitettu?Vai ihan itse ansaittu työlläMitä tämän foorumin eri otsikot kirjotukset? Kaikkea mahtuu? Vähän kun käntäisit eri Tv kanavia jotka ilmaiskanavia:,Kaiken laisia ohjelmaa tulee ulos ja välttämättä ne ei kinosta kaikkia?Unohtamatta aikakauslehtiä ,yksi tykkää anna lehdestä,toinen apu lehdestä

      • Anonyymi

        Sivistyksen nakee ulkoasusta ja kuulee puheesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe