Älä äänestä kavalaa liroa.
Heidi Viljanen
28
1293
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään. Rotat jättävät uppoavan laivan tässä tapauksessa eduskunnan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17737766E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Transujen ylin ystävä.
- Anonyymi
Ei ainakaan koskelaa äänestetä se on ihan olematon, ei päivääkään ole elämänsä aikana tehnyt rehellistä työtä , ei nuijanakaan , ensiksi opiskeli 50v asti ja sai papin paperit eikä missään nimessä ole uskovainen, elänyt sukunsa varoilla ja puhelee tavallisen kansan asioista
- Anonyymi
200 kusipäätä.
- Anonyymi
Joko Viljasen Heidin poika on päässyt pois Keravalta.
Vai onko tuo puukko viiltelijä tämän avomiehen poika.
Sukujuuret ei kummankaan suvussa syvällisiä tarkastuksia kestä..- Anonyymi
Heidillä ei ole poikaa, muuten hyvä. :)
- Anonyymi
Heidillä ei ole poikaa, eikä avomiestä, vaan aviomies. Kannattaa ottaa asiasta paremmin selvää, enne kun alkaa naputteleen!!!!!
- Anonyymi
Älä alistu Anssin valtaan
- Anonyymi
Liero jakaa äänestäjille jotain????
Ei kiitos, hän ei ole minun makuuni. - Anonyymi
Kyllä on peppu levinnyt neljässä vuodessa valtaviin mittasuhteisiin.
- Anonyymi
🙃🙃🙃🙃🙃
- Anonyymi
Äänestän!!!!
- Anonyymi
Äänestän!!!
- Anonyymi
Onko Heidi paikat hellänä kun saapuu junalla Helsingistä viikonloppuna kotiin.
Viikko kun on raskasta aikaa .- Anonyymi
Taidat tietää paljonkin edustajan työstä??? Kommenteista päätellen et yhtää mitään!!!
- Anonyymi
Äänestän!!
- Anonyymi
Kavala ja ylimielinen nainen nykyään. Kyllä on kehä kolmen sisäpuoli jättänyt jälkensä .
- Anonyymi
Juu ja kun miettii kenen jälkeläinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kun miettii kenen jälkeläinen...
Kyllä olisi parempi trollit, kun jättäisit tämän typerän arvostelunne naputtelematta, kun todellisuudessa, ette tiedä yhtän mistään mitään, muuta suun soitosta!!!! Minä muuten äänestän Heidiä ja monet, monet muut. Ja sekös teitä harmittaa!! No onneksi teillä on Koskela🙃🙃🙃
- Anonyymi
En äänestä lainkaan kpääläistä.
- Anonyymi
Neljän vuoden näkyvä tulos 30kg lisää painoa..
- Anonyymi
Äänestän.
- Anonyymi
Äänestä.
- Anonyymi
Äänestän
- Anonyymi
Monologi-mies
- Anonyymi
Äänestän Heidiä
- Anonyymi
Minä äänestän Heidiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195