En löytänyt oikeaa keskustelusivua, joten kysyn täällä

Anonyymi-ap

Maksoin viimeisen asuntolainaerän toukokuussa 2022 enkä ole saanut pankista pyynnöstäni huolimatta talon kauppakirjaa... mitä hyötyä Polvijärven osuuspankki luulee saavansa tuosta pimittämisestä...?

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysypäs Pippilästä.
      Kuulutko sie kirkkoon? vai ootko sie pakanarekisterissä niinkuin moni tällä kylällä.
      Katos jos sie temppeliin kuulut, saat parempaa palvelua pankistakkii.

    • Anonyymi

      Pakanarekisterissä on tällä paikkakunnalla yllättävän moni. Miksköhän ...

      • Anonyymi

        Kirkosta erosin minäkin kun mokoma löi Outokumpulaisten riistäjien kanssa hynttyyt yhteen. Harkitsin pikään ennen yhdistymisä muten eroa saanut aikaiseksi. Minä siis olen luopio paska polvijärven hihhuleiden silmissä, ajattelen ateismin kautta kaiken.

        Satuja luen lapsilleni mutta heitä ei kastettu riistäjien ryöstettäväksi. Opetan ateistisen maailmankuvan ja sen ettei jumalia tai jeesuksia ole ollut kuin saduissa.

        Pankista saan palvelua siinä missä kaikki hihhulitkin, lainaakin on ja sitä maksan sovitusti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkosta erosin minäkin kun mokoma löi Outokumpulaisten riistäjien kanssa hynttyyt yhteen. Harkitsin pikään ennen yhdistymisä muten eroa saanut aikaiseksi. Minä siis olen luopio paska polvijärven hihhuleiden silmissä, ajattelen ateismin kautta kaiken.

        Satuja luen lapsilleni mutta heitä ei kastettu riistäjien ryöstettäväksi. Opetan ateistisen maailmankuvan ja sen ettei jumalia tai jeesuksia ole ollut kuin saduissa.

        Pankista saan palvelua siinä missä kaikki hihhulitkin, lainaakin on ja sitä maksan sovitusti pois.

        Outokummun laadukkaimmat kirkkopäättäjät kaljan ja viinan perässä


    • Anonyymi

      MInä olisin huolestuneempi jos en saisi velkakirjaa. Jos OP oli ostossasi välittäjä niin 1 kpl kauppakirjaa kuuluukin välittäjälle.

    • Anonyymi

      Osake ja velkakirja on tärkeitä papereita jotka kuuluu saada takaisin ja nyt laitetaan osakekirjat sähköiseen muotoon maanmittaushaallituksen hoiviin, eli paperinen mitätöidään ja sähköinen astuu voimaan.

    • Anonyymi

      Oletko ottanut taloasi vastaan jonkun muun lainan silloin et saa on panttina

      • Anonyymi

        En ole ottanut taloa vastaan lainaa, eikä muutenkaan ole velkaa yhtään minnekään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe