Kävin heti aamusta kaupassa ja ostin vessapaperia ja hernekeittoa kymmenen purkkia. Monet tuotteet olivat loppuneet ja tyhjiä hyllyjä oli runsaasti. Facebook ystäväni Kenti Amina ja Erika Vikman sekä Leahu Kusama olivat myös huomanneet tämän lähettäen jo aamusta viestiä minulle uhkaavasta tilanteesta ja nyt ei naurata.
JK Käykää kateelliset pissiäiset ja kakkiaiset sivuillani katsomassa naiskauneutta.
Tyhjiä hyllyjä kaupoissa
6
69
Vastaukset
Kahdeksan sisarukseni jälkikasvua asuu Turussa Varissuon lähiössä. Kävin katsomassa tätä ulkomaalaisten asuttamaa pakolaiskeskuksen kaltaista paikkaa vieraillessani entisten kaukalopallo tuomarien kesäpäivillä Turussa. Varissuolla ei ollut kasvomaskeja juuri kenelläkään. Koko Turussa muuten ihmisillä oli maskit esimerkiksi kaupassa, Varissuolla ei yhtä ainutta. Koska siellä porukka katseli venäläistä, arabialaista tai ties minkämaalaista tv-kanavaa. Kaikkea muuta kuin suomalaista. Ne eivät välttämättä edes kuulleet koko covidista mitään. Ei siellä telkkarissa kerrottu, että pitää olla maski päällä. Onneksi olemme pian Natossa ja eiköhän silloin ainakin näistä venäläisistä elätettävistä päästä eroon, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Minä kävin eilen kaupassa ja hyllyt olivat täynnä ruokaa.
Ressu kävi tänään kaupassa, koska tänään Ressu pääsi kitkarenkailla liikkeelle kovan tuulen ansiosta, konepelti ja peräkontin pelti auki, niin tuuli työnsi Ressun autoa liikkeelle. - Anonyymi
Mihin sä wc paperia tarviit, havunoksalla hoituu sama homma ja käytetty havunoksan voi sitten polttaa saunanpesässä ja antaa lämpöä!
- Anonyymi
Onko "havun" lehtipuu?
- Anonyymi
Prismassa pyöri kaikki niin kuin ennenkin, tavaraa hyllyssä kaikki kassat toiminnassa.
Mitä enemmän ostat, sen enemmän säästät. - Anonyymi
Erika tykkää vanhoista miehistä mutta Dannyllä vielä homma toimii toisin kuin Ressun muovipirrillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797