Jonotin autokaistalla pitkään ja söin pekoniateria. Aivan loistavan makuinen ja otin vielä toisen aterian mukaan kotiin. Sanokaa minun sanoneen että tämä sapluuna toimii ja käyn toisenkin kerran kyseisessä paikassa ja nyt ei naurata.
Pietarsaarelaislähtöinen hampurilaisketju Friends & Brgrs
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Läskipallukaiset ajaa autolla hampurilais autokaistalle hakemaan rasvaisia ja epäterveellisiä grilliruokia ja sitten ajavat kotiin syömään.
Mikään ihme, että suomalaiset ovat ylipainoisia ja rapakunnossa.
Kaikki autokaistat pitäisi lailla kieltää ja laittaa suuri pikaruoka erpäterveellisyys vero.
Kävisivät edes kävellen tai pyörällä hakemassa sen rasva annoksensa. - Anonyymi
Ressun kitkarenkaissa on niin huono pito, että Ressu suti autokaistalla pitkään, eikä päässyt liikkeelle, kun kitkarenkaat sutivat jäätiköllä.
- Anonyymi
Onko Ressu merkinnyt autonsa Z kirjaimella muiden venäjä mielistelijöiden tavoin?
- Anonyymi
En syö mitään frens burgereita enkä muutakaan roskaruokaa ne vaan läskistyttää ja telee ihmiset entistäkin tyhmemmiksi hahaaa ja nyt saa nauraa hhoohhoo
- Anonyymi
Kotimaisia hampurilaisia Pietarsaaresta eikä mitään ameriikan mössö pullaa puolalaisella jauhelihapihvillä, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431