Kiitos Kymppi 2010.

Anonyymi-ap

Me kaikki köyhät, katkerat ja kateelliset kiitämme sinua särkyneiden sydämiemme kaikella sillä voimalla, joka niissä sairaissa verenpumppaajissa vielä on jäljellä.

Ai ett mistäkö me kaikki kiitämme sinua?

Me kiitämme sinua siitä, että laitat ainoastaan yksittäiskuvia kallista omaisuudestasi, koskien ajoneuvojasi.

Me varmasti pakahtuisimme katkeruuteen ja kateuteemme niin syvään masennukseen, että suisaid.

Pyydämme me kaikki nöyrästi, älä valokuvaa samaan kuvaan vaimosi polkupyörää, sinun polkupyörääsi, mobedejasi, moottoripyörääsi, mersuasi, maasturiasi, äläkä myöskään sitä jonka kerroit vaimollesi ostaneesi, äläkä myöskään traktoria.

Kiitos jo etukäteen sinulle että .... nou nou älä ota valokuvaa.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole hyvä vaan. Näistähän sinä aina utelet ja vaadit todisteita matkailupalstalla.
      Minä olen sen verran ystävällinen mies, että vastaan kysymyksiin mielelläni.

      Nyt pitää mennä laittamaan sauna päälle. Vieraat alkaa olla lähellä.

      Exän uusi mies on vanha kaverini, jonka kanssa aikoinaan käyty lomillakin ja harrasteltu kaikenlaista. Aivan huippu kaveri.

      Ei olisi exäni voinut parempaa miestä saada ja olen hänelle ikuisesti kiitollinen siitä miten hyvä kakkosisä hän oli myös lapsilleni silloin kun olin poissa.

      Mukavaa palstapäivää ja muista ajatella minua ja kaikkea kallista! 8)

      2010

      • Anonyymi

        Muista kiittää kakkosisää siitä että oli ykkösisä käyttäen aikaansa sinun lapsiesi läsnäolokasvattamiseen enemmän kuin sinä.


    • Anonyymi

      Ai ai ai jai kuinka ahdistunut tämä aloittaja S-Amalia onkaan, voimia voimia vaan, tahdon hälle mä toivottaa... pusi pusi rakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe