Personal trainer Juuassa

Anonyymi-ap

Löytyykö Juuasta pätevää ja hinta laatu suhteeltaan kohtuullista personal traineria? Ei sivukylille kukaan oo kehdannut nykyaikasia kuntosali palveluita järjestää.

34

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raineri on opastanut minut hevosurheilu saloihin.

      • Anonyymi

        Rainer on erikoistunut alatalja anusmaratonin kouluttajaksi. Talkkia kämmeniin ja liukkaria meisselin varteen ja vetoja reikään.


    • Anonyymi

      Ainakin muinoin eräs herras mies vanhallatiellä veteli airoobista ranne jumppa tunteja.

      • Anonyymi

        Taitaa se kaveri vemputella tuon puoleisessa nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se kaveri vemputella tuon puoleisessa nykyisin.

        Tuleeko kyseinen messias takaisin Juuan kamaralle jonain päivänä?


    • Anonyymi

      Pers ona Rainerriiko etit?

    • Anonyymi

      Perso-anaaali rainer tykkää pumpata rautaa. Punttisali jossain päin puujuukaa.

      • Anonyymi

        Siellä pumpataan rosteri tappia sulkijalihakseen.


    • Anonyymi

      Pers Rainerin käsittelyn jälkeen et istu kahteen viikkoon.

      • Anonyymi

        Kävin puujuuan pers rainerilla ja oli sen laatuinen käsittely että peräs-suoli laajeni ja sulkijalihas venyi muodottomaksi. Paska valuu lahkeeseen aivan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin puujuuan pers rainerilla ja oli sen laatuinen käsittely että peräs-suoli laajeni ja sulkijalihas venyi muodottomaksi. Paska valuu lahkeeseen aivan vapaasti.

        Siellä on vedetty maksimivoimaa kakkoseen.


    • Anonyymi

      Olin Juuan kuntosalin ylätalja penkissä ja tikistin maksimi kuormituksella niin että paska purskahti ympäristöön. Paikalle piti kutsua paikallinen siivous palvelu ja tuholaistorjujat. Kuntoilu laite meni väliaikaiseen käyttökieltoon.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysellä kiepistä puujuuan personal rainerin yhteystietoja.

      • Anonyymi

        Kun nostelee kiepin vaaterekkiä niin sillä pääsee rantakuntoon.


    • Anonyymi

      Paljonko maksaa sulkijan otevoimatreeni?

    • Anonyymi

      Pääseekö ranta kuntoon Juukalaisen personal rainerin avustuksella?

    • Anonyymi

      Raineri ei enää treenaa henkilökohtaisesti, on vaihtanut kokonaan ravihevosiin.

      • Anonyymi

        Onko se pers rainer terapeuttinen hevoskuiskaaja. Hevosten keino siementäjä. On monet keinot ihmisten parissa jo kun pökkii.


    • Anonyymi

      Rainerin Doggy style jumpassa oon käyny. Siinä intiimi alueet ajetaan loppuun.

    • Anonyymi

      Keski-iän rajapyykki on takana perso rainerilla kuulemma. Muna silti väpättää edelleen hevosen viagran voimalla.

    • Anonyymi

      Lämmitelläänkö nyrkillä vai nyrkkikyllikillä?

    • Anonyymi

      Nyrkki varmaan sopii hänelle

    • Anonyymi

      Ota joku kivimies ne joutaa sairaslomilla opastamaan.

    • Anonyymi

      The Rainer kuntoohjelmassa. Käsitellään genitaali alueet maksimivoimaa hyödyntäen. Sulkialihas väpättää.

    • Anonyymi

      Siinä on sitten nyrkin mentävä reikä, aah ihanaa

    • Anonyymi

      Pyykkinaru jäi kiinni pakaraväliin. Rosvon tehtäviä.

    • Anonyymi

      Kävin Rainerin treeni salissa ja kyllä peppureikä on ujuva ja elastinen.

    • Anonyymi

      Paalasmaan kuningatarhan etsii personal-Raineria, että ehtii kesäkuntoon!

    • Anonyymi

      Rainerin ihana anus burbee. Kunto jumpista mieluisin.

    • Anonyymi

      Höpöö höpöö!

    • Anonyymi

      Kesä helteillä Rainer nai pumaa.

    • Anonyymi

      Rainerin nyrkki pakaraväliin trampoliini jumppa on mielenkiintoinen.

      • Anonyymi00060

        Entä benji hyppy rainer vierellä nyrkki pyllyssä?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Entä benji hyppy rainer vierellä nyrkki pyllyssä?

        Tää ois mahtava kokea


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe