En itse aluksi noteerannut juurikaan että läheiseni oli välillä yli-innokas, puhua paapatti jatkuvasti ja sai yllättäviä nauramis kohtauksia ja vaikutti että kävi jotenkin ylikierroksilla...ja yht'äkkiä tuosta vaan kertoikin traagisesta elämästään kaikille puoli tuntemattomille ja lääkityksistä ym. ihan kuin olisi ollut miltein juovuksissa tai muuta. Silloin tajusin että nyt ei ole kaikki hyvin. Seuraavalla viikolla hän oli kuin eri ihminen. Ärtynyt, tiuski. Minulle ei tiuskinut mutta en ymmärtänyt miten ihminen voi kääntää mielialat noin päälaelleen? Nyt tiedän sairaudesta ja mitä siihen liittyy.Emme asiasta puhu mutta hän kun pääsee niinsanotusti vauhtiin niin on kertonut tämänkin.
Sitä vain miettii milloin läheiseni on normaali vai onko normaali jaksoja edes olemassa.
Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsiville ja läheisille
Anonyymi-ap
1
327
Vastaukset
- Anonyymi
Paskan sairaus. Ihan normaalia tuo on. Mikä sinuakin vaivaa kun haluat diagnosoida ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310398- 785305
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494902Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234152Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433922Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363773Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383628- 483303
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443219- 492844