vai juoruakat? Jotakin todella pahaa oli läsnä. Tapahtui outoja ja pahoja juttuja.
Sotkivatko henkivallat suhteemme
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
On henget estäneet suhteeni muihin ihmisiin, jotta olisin henkien kanssa. En tiedä onko se hyvä vai paha?
- Anonyymi
pahanilmanlintu ainakin kaakatti
- Anonyymi
Täällä myös
- Anonyymi
Pahin kaikista on, puntin tasan. Onnex ei sitä sentään. Hymiö
- Anonyymi
Luulen itsekkyys, se minäminäminä asenne. Ennakkoluulot ja sitten selitykset ja selittämättä jättämiset. Sitten minun kyky sopeutua ja jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi
lainaan teitä, minulla on nyt asiat huonosti että minä saan olla mikä haluan ja kohdella ketä haluan miten haluan.
- Anonyymi
asiani on huonosti, minua pahoinpidellään, minulta on viety kaikki tarkoitus ja pelkään mitä tulevaisuus tuo. Mutta pakko on jatkaa koska köyhällä ei ole varaa olla jatkamatta. Tässä lainaan minua.
- Anonyymi
tässä kerron ettei oikeesti kiinnosta vittuakaan teidän ongelmat syynä. Oon elänyt kaiken x äärettömän pahempana.
- Anonyymi
ainiin, köyhällä on myös se hyvä puoli ettei ole varaa jäädä lorviin.
- Anonyymi
ei ole minun elämä ollut sellasta että masentaa, otanpa kymmenen tähden loman.
No eivät….hyvinkin pitkälti ihmiset ihan itse sotkevat asiansa ihan vituix.. ..joskus harvoin ulkoiset yllärit tekevät saman….itselleni kuolemani aiheuttanut prätkäkolari….mut ilmeisen itsepäisenä täällä taas eli leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä…!! :p
- Anonyymi
Väitetään että jos et elä Jumalasta olet Saatanan vallassa. Siis tässä ajassa se alkaa olla tarkkaa. Eikä missään tapauksessa saisi käydä tällaisilla palstoilla. Mutta helposti sitä ihminen harhautuu ja demonit pääsee kimppuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276