Kaupan lakot

Anonyymi-ap

Mitä mieltä?
Valtamediaa kun seuraa niin tulee selväksi se ettei juuri kaupanalan henkilökuntaa arvosteta tai siitä ei ainakaan työnantajan puolesta tarvitsisi maksaa yhtään enempää kuin nyt.

Itse yli 13 vuotta alalla olleena tiedän ettei palkkani tuosta enää nouse kuin ne pakolliset säälisentit, vie työmotivaation nolliin kun työnantaja ei arvosta tekemääni työtä johon olen koulut käynyt. Ja olen sitoutunut työhöni , mielestäni minulla vähintään on oikeus tulla palkalla toimeen eikä elää velaksi.
Kädestä suuhun eletään aika monessa perheessä jossa ollaan työssä kaupanalalla ja samaan aikaan uutisoidaan hyvästä tuloksesta jota on tehty koko korona ajan...

Lisääkö tällainen alan houkuttelevuutta.?
Kohta ollaan siinä tilassa ettei kaupasta löydy henkilökuntaa ollenkaan kun ei ole tekijöitä 🥲🥲🥲

Ps. Kommarit ja liikenneluvat ei nyt liity tähän millään tavalla😉

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joutaa jölli mennä kiinni!

      • Anonyymi

        Ei koske jölliä tää lakko...


    • Anonyymi

      Lakkoilu ei tuo onnea, vaan pahentaa asiaa, kun asiakkaat joutuvat maksamaan nekin palkankorotukset.

      • Anonyymi

        No niin se maksaa joku asikkaidenkin palkannousut, ketkä ovat työelämässä, tyhmäkö sinä olet


    • Anonyymi

      S ja K johto ovat Suomen pahin mafia joka ryöstää asiakkaat ja orjuutta maanviljelijät ja kauppojen työntekijät. Ei tulisi mieleenkään mennä lakon alaiseen kauppaan. Kyllä hädässä ruokaa saa vaikka pizzeriasta. Ei täällä kukaan joudu nälässä olemaan.

      Kaupan palkoilla ei kukaan elä. Sossu ne elättää jotta roistojohtajat saa varastettua palkkarahat

      • Anonyymi

        Tämä on tullut kyllä mieleen kun palkka ei tahdo riittää ihan perus elämiseen niin lopettas työnteon ja vetää ihan kaikki vaan perseelleen... mitä työnteko kannattaa jos sillä ei elä... Toisaalta huolehtisko se sossukaan sitten... en vittu tiiä😆


    • Anonyymi

      Kyllä ne vain liittyy, Sotkamossa ollaan. Kommarit ja liikenneluvat siis.

    • Anonyymi

      Ei tullut lakkoa vaan palkan korotus

      • Anonyymi

        Joka on epäreilu, ei nouse kaikilla samalla tavalla.... koko aikaiset nappaavat suurimmat korotukset ja osa aikaisille tulee melkein puolet vähemmän.... osa aikaisia suurin osa joten.... vituix män👿


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe