Onko tosiaan mahdollista ajaa puolet sähköllä, jos akulla ei lähde edes moottori käymään? Tänään annettiin Turussa apuvirtaa uudelle Corollalle.
Uudehko hybridi ei käynnistynyt.
39
563
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista. Pikku-akku vaihtaa uuteen ja taas toimii. Jos autolla ajetaan ainoastaan lyhyitä matkoja niin silloin kannattaa hankkia ylläpitolaturi.
- Anonyymi
Niin se autotekniikka kehittyy?
- Anonyymi
Siis "itselataava" jota täytyy ladata ulkopuolisella laturilla? Kyllä Toyota osaa huiputuksen tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Akun koko ei auta, tyhjenee sekin jos ajetaan vain hiipaillen lyhyitä matkoja.
- Anonyymi
Eli virta hybridiakussa ei siis takaa käynnistystä?
- Anonyymi
Ei missään hybridi- tai sähköautossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään hybridi- tai sähköautossa.
Yleensä plugareissa ja sähköautoissa pn isolta ajoakulta järjestetty ylläpitolataus 12V pikkuakulle. Toyota lienee poikkeus tässäkin, ja taas säästettiin muutama euro valmistuskustannuksissa. Hybridit ovat niitä viidesti halpuutettuja, joista on laihdutettu kaikki hiukankin tarpeton pois.
Tesla tarkkailee myös pikkuakun kuntoa, ja jos se osoittaa hiipumisen oireita, auto kehoittaa vaihtamaan akun. Kulkuun se ei vaikuta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä plugareissa ja sähköautoissa pn isolta ajoakulta järjestetty ylläpitolataus 12V pikkuakulle. Toyota lienee poikkeus tässäkin, ja taas säästettiin muutama euro valmistuskustannuksissa. Hybridit ovat niitä viidesti halpuutettuja, joista on laihdutettu kaikki hiukankin tarpeton pois.
Tesla tarkkailee myös pikkuakun kuntoa, ja jos se osoittaa hiipumisen oireita, auto kehoittaa vaihtamaan akun. Kulkuun se ei vaikutaOmassa Bemarin plugarissa on 12V akun ylläpito järjestetty sieltä 400V akulta. Toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa Bemarin plugarissa on 12V akun ylläpito järjestetty sieltä 400V akulta. Toimii.
Bemari onkin auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä plugareissa ja sähköautoissa pn isolta ajoakulta järjestetty ylläpitolataus 12V pikkuakulle. Toyota lienee poikkeus tässäkin, ja taas säästettiin muutama euro valmistuskustannuksissa. Hybridit ovat niitä viidesti halpuutettuja, joista on laihdutettu kaikki hiukankin tarpeton pois.
Tesla tarkkailee myös pikkuakun kuntoa, ja jos se osoittaa hiipumisen oireita, auto kehoittaa vaihtamaan akun. Kulkuun se ei vaikutaToyota on säästänyt tuosta ominaisuudesta joka on käytännössä välttämättömyys vähänkin kylmissä olosuhteissa. Toyota ei pääse koskaan karvoistaan, eli ylitiöpäisesti säästöjen keksimisestä ja se heikentää pahasti jo muutenkin heikkojen ominaisuuksien summaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä plugareissa ja sähköautoissa pn isolta ajoakulta järjestetty ylläpitolataus 12V pikkuakulle. Toyota lienee poikkeus tässäkin, ja taas säästettiin muutama euro valmistuskustannuksissa. Hybridit ovat niitä viidesti halpuutettuja, joista on laihdutettu kaikki hiukankin tarpeton pois.
Tesla tarkkailee myös pikkuakun kuntoa, ja jos se osoittaa hiipumisen oireita, auto kehoittaa vaihtamaan akun. Kulkuun se ei vaikutaCorollaa ei kait saa plugarina.
- Anonyymi
Toyota on tuossakin siis halpuuttanut ja jäänyt kilpailijoista käynnistyksen verran jälkeen.
- Anonyymi
Tuo on valitettava ja ratkaisematon ongelmaToyotan hybrideissä.
- Anonyymi
Tutun toyota hybridissä akku tyhjä ei edes ovia saanut lukittua
- Anonyymi
Tojouskovaista ei mikään vastoinkäyminen haittaa. Logo takaa mielenrauhan.
- Anonyymi
Edes mekaanisesti? Onhan niissä avainpesä ovessa.
- Anonyymi
Usko ei hevillä horju, onhan siitä maksettu valtavat summat menneinä vuosina.
- Anonyymi
Kaikissa tojoissa olisi pitänyt -90 luvun jälkeen olla varamoottorit matkanteon turvaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emne lähde vaglinjalle https://tamcar.fi/autokorjaamo/oljynkulutus-audi-vw-ja-skoda/
Hauska mainos. Puhuttiin 2008 vuoden autoista ja ettei öljynvaihtovälissä pitäisi tarvita lisätä öljyä, hauskaa. 30tkm välillä sellainen 1/2 litraa on ihan normaali ja vain tosi harvoin joutuu lisäämään enempää, paitsi niissä muutamissa vanhoissa moottorityypeissä ennen 2010 valmistetuissa ja niissäkin vain pienessä osaa.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Ohje muille toyotahybridisteille: jos pätkäajossa kovalla pakkasella rele menee jäähän eli mykistyy, ota rele takalootan sivukotelosta irti ja lämmitä sitä käsissä. Sitten vaan paikalleen ja ajamaan! Ei vaikeaa ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Toyotan hybridit ei liiku senttiäkään jos pakkasta on yli -10 astetta, eli pelkällä bensalla mennään taas tämäkin viikko jos auto suostuu käynnistymään.
- Anonyymi
Pitääkö Toyota hybridin ongelma ymmärtää siten, että pikkuakku ei lataudu, jos moottori ei käy vaan päinvastoin purkautuu elektroniikan, valojen ja muiden sähkölaitteiden kautta?
- Anonyymi
Kyllä se latautuu mutta lataus ei korvaa käynnistyksessä ja lyhyessä ajossa kuluvaa akun energiaa, etenkin kun akku on kylmä.
- Anonyymi
hommaatte Defan lisälämmittimet akkulaturilla merkkihuollosta niin käynnistyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hommaatte Defan lisälämmittimet akkulaturilla merkkihuollosta niin käynnistyy!
Releet vaan räpsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hommaatte Defan lisälämmittimet akkulaturilla merkkihuollosta niin käynnistyy!
Juu, Toyota onkin sellainen puolivalmiste, että sitä pitää varustella muutamilla välttämättömyysvarusteilla, kuten lohkolämmitin, akkulaturi, ruostesuojaus ja näihin saakin sitten uppoamaan likemmäs 3000 euroa ja sitten panttimaksu 2000-6000 euro mallista riippuen, niin kysynkin: onko mitään järkeä ostaa uutta Toyotaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Toyota onkin sellainen puolivalmiste, että sitä pitää varustella muutamilla välttämättömyysvarusteilla, kuten lohkolämmitin, akkulaturi, ruostesuojaus ja näihin saakin sitten uppoamaan likemmäs 3000 euroa ja sitten panttimaksu 2000-6000 euro mallista riippuen, niin kysynkin: onko mitään järkeä ostaa uutta Toyotaa?
Eikö sitä voi ostaa käteisellä, vai mikä tuo panttimaksu oikein on?
- Anonyymi
Rele-räp.
- Anonyymi
On se huono.
- Anonyymi
Normaalia Toyotaa.
- Anonyymi
Normaalia Tojoa.
- Anonyymi
Ikävää kun ei lähde käyntiin.
- Anonyymi
No eihän noita saksalaisten autontekeleiden vikoja sentään Toyotassa ole. Noi puutteet ja viathan ovat kuin suoraan noitten Autijen, Pemarien, Mersujen, Klongswaagenien ja Sokotien wannabe kuskien suusta. Toyotat vaan kulkee ja kateelliset nillittää, yhyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän noita saksalaisten autontekeleiden vikoja sentään Toyotassa ole. Noi puutteet ja viathan ovat kuin suoraan noitten Autijen, Pemarien, Mersujen, Klongswaagenien ja Sokotien wannabe kuskien suusta. Toyotat vaan kulkee ja kateelliset nillittää, yhyy.
Saksalaisissa ei ole vikoja, mutta näitä hybridi Toyotia ei saa käyntiin edes pikkupakkasilla. Ja jos saa, ne jättävät välille.
- Anonyymi
jossei ossaa nii vie huoltoon
- Anonyymi
Toyota on aina luotettavin tutkimuksissakin.
- Anonyymi
Toyota on erittäin epäluotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802