Anteeksipyyntö ja sovittelu ei kelpaa

Anonyymi-ap

Mitä tehdä henkilön kanssa jolle ei ole kelvannut suora anteeksipyyntö, ja on edelleen vihainen loukatuista asioista? Myös epäsuorasti anteeksi "pyysin". Näin loukattuani vaivaa ja aikaa anteeksipyyntöön, vastaanotto oli sama kuin olisi roskakoriin syytänyt sen, ei haluttu kuulla/kuunnella.
Olen saanut siitä takaisin monenmoista, mikä saanut jo entisestään stressin sen verran korkeaksi, että en tiedä uskaltaako enää edes yrittääkään sopua. Aikani sitä kuunneltua meni kyllä itseltäkin jo kierrosten puolelle, se nyt ei paljoa sopua edistä.

26

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko pieni jäähy, tauko paikallaan ? Ettei ole vähään aikaan tekemisissä ?
      Siis jos tämä mahdollista, jollette asu samassa taloudessa ?

• Anonyymi

Ei asuta. Ei ole oikein tekemisissäkään oltu, kuin hyvin niukasti ja se vähäinenkin ollut sellaista mistä saanut usein vaikutelman "et kuulu elämääni, etkä tule kuulumaan millään tavoin".
        Tuota mietin paljoltikin eilen. Silloinhan uskoisi vastapuolelle olevan helpompi sovitella, mutta toisaalta on myös varmasti hullua itseltä edes odottaakaan että tilanne muuttuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asuta. Ei ole oikein tekemisissäkään oltu, kuin hyvin niukasti ja se vähäinenkin ollut sellaista mistä saanut usein vaikutelman "et kuulu elämääni, etkä tule kuulumaan millään tavoin".
        Tuota mietin paljoltikin eilen. Silloinhan uskoisi vastapuolelle olevan helpompi sovitella, mutta toisaalta on myös varmasti hullua itseltä edes odottaakaan että tilanne muuttuisi.

Harmittaa, mutta ehkä parhain on vain potkia itseään persuksiin, kun on yritetty niin mitä silloin jäädä murehtimaan. En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tämähän ajatus on mulle täysin kelpaavakin, ei olla tekemisissä ja ei tulla olemaan, mutta jotenkin kun on kuitenkin sellainen että haluaa aina sovitella, vaikka tarkottaisikin sitä, että itse on ainoa joka pahoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tuppaa toisen elämään, kun hän ei kerran halua olla tekemisissä kanssasi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaisi ajatella vielä lisää, ja oikeasti miettiä, onko mitään tarvetta jatkaa tuollaista ihmissuhdetta.
        Ehkä olisi aika jättää tämä kohta ihmissuhteessa taakse päin, ja jatkaa omaa elämää.
        Uusiakin kavereita on varmasti mahdollista löytää.
        Jos tällaisen asian kanssa jää " jumiin ", on itsellä turhaan vaikeaa, helpompaa kun päästää irti.

• Anonyymi

Millainen loukkaus syynä anteeksipyyntöön? Ihan kaikkea kun en itekään antaisi tuosta vain tai edes pitkän ajan jälkeen anteeksi, vaikka toinen kuinka katumapäällä olisikin.

• Anonyymi

Reagoin hänen sanoihinsa tylyllä puheella kiivaasti, kun reagoin hänen toimintaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reagoin hänen sanoihinsa tylyllä puheella kiivaasti, kun reagoin hänen toimintaansa.

Ohops, siitähän tuli lauserakenne.

• Anonyymi

Jos olet ueamman kerrn vuosia mokanut ja mokasi peitelyt: Anteeksi Pynnöillä.Sanallasi ei mitään merkitystä ei totuuta, ei edes siloin kun pyydät anteesi.Unohda ihminen jatka elämää uusilla ihmisillä.Toivotavasti mokistasi myös opit.

• Anonyymi

En aloituksessani puhunut vuosista. Mistä sait sen käsityksen? En ala avautumaan millainen "tuntemis"historia on, mutta melko olematon. Lähinnä olen itse häntä muutaman kerran "jututtanut", jos sitä nyt ihan niin voisi nimittääkään, mutta mm aika puolitehoisesti jota olen miettinyt ehkä jopa omassa alitajunnassa kytenyt jotain pelkoa. Tai, tiedän että on vaikka en ollut aiemmin siitä tietoinen, jota on sitten vahvistanut erilainen kommunikointitapa.
        Eli ei olla päästy tutustumaan edes kaveruuden tasolle siltä osin, niin... kai se pitäisi silloin kun on itse yrittänyt niin vain olla miettimättä mitä toinen ajattelee, sitä nyt yrittänytkin. Muutoin kyllä tutustumisajatuksen olen jo aiemmin antanut olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aloituksessani puhunut vuosista. Mistä sait sen käsityksen? En ala avautumaan millainen "tuntemis"historia on, mutta melko olematon. Lähinnä olen itse häntä muutaman kerran "jututtanut", jos sitä nyt ihan niin voisi nimittääkään, mutta mm aika puolitehoisesti jota olen miettinyt ehkä jopa omassa alitajunnassa kytenyt jotain pelkoa. Tai, tiedän että on vaikka en ollut aiemmin siitä tietoinen, jota on sitten vahvistanut erilainen kommunikointitapa.
        Eli ei olla päästy tutustumaan edes kaveruuden tasolle siltä osin, niin... kai se pitäisi silloin kun on itse yrittänyt niin vain olla miettimättä mitä toinen ajattelee, sitä nyt yrittänytkin. Muutoin kyllä tutustumisajatuksen olen jo aiemmin antanut olla.

Sinun ei tarvitse tehdä niin kuin hän haluaa, voit tehdä kuten itse haluat.
        Miksi edelleen pidät kiinni ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse tehdä niin kuin hän haluaa, voit tehdä kuten itse haluat.
        Miksi edelleen pidät kiinni ?

Koska sopu sijaa antaa. Mutta kolmannen kerran todettu, hukkaan menee sovinnon käden ojennus. Antaa silloin olla.

• Anonyymi

Sinä olet vilpittömästi pyytänyt anteeksi. Se ei toiselle osapuolelle kelpaa. Anna asian olla, olet tehnyt voitavasi. Siihen on tyytyminen!

Älä anna tuon ihmisen sitoa enää voimavarojasi! Jatka omaa elämääsi!

• Anonyymi

Totta, voisi vielä kerran kuitenkin suoraan anteeksi pyytää puhelinnumeron kautta. Se jos ei riitä, niin ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, voisi vielä kerran kuitenkin suoraan anteeksi pyytää puhelinnumeron kautta. Se jos ei riitä, niin ei voi mitään.

Usko jo, mikään ei riitä! Ei ole mitään järkeä yrittää olla missään väleissä ihmisen kanssa, joka ei sitä halua. Luovuta, ettei tule pahempaa.

• Anonyymi

Tuollainen purskahdus suht tuntemattomalta ihmiseltä saisi minut arvioimaan henkilön aika löysäksi kanuunaksi. Kukapa sellaiseen luottaisi. Ota opiksesi, hillitse vastaisuudessa itseäsi ja kokka kohti uusia kareja.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat purskahduksella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat purskahduksella?

"Tylyys ja kiivaus" reaktiossasi.

• Anonyymi

Tavoitteleeko RKP tuolla anteeksipyynnön aitouden epäilemisellä jotain muuta?
      Esim rankempia otteita saada selville onko anteeksipyyntö aito vai epäaito tai jopa että mielessään on yhä rasistinen.
      Vieläkö Suomessa mm kidutetaan ihmistä että kertoo totuuden niinkuin kiduttaja haluaa?
      Että myöntää olevansa rasisti ja sen perusteella sitten voi panna tutkinnan alulle....

• Anonyymi

Joskus ottaa aikaa kun nämä asiat hoituu. Joskus ei päästä koskaan sovintoon, silloin on paras unohtaa se jolle ei anteeksianto ole mahdollista ja hyväksyä tilanne sellaisena kun se on.äolen omassa elämässäni nähnyt sen niin monen kohdalla. Usein se joka ei anna anteeksi mitään on narsisisti ja pitää itseään jotenkin erikoisena ihmisenä. Mutta on asioita mitä ei voi antaa anteeksi esim toisen kuoleman aiheuttaminen

• Anonyymi

Miksi pitäisi lyödä päätään seinään ?
      Jos ihmissuhde ei toimi, niin se ei toimi.
      Typerää ajatella, jos nyt vielä kerran.....
      Jos ajattelee tuota vielä kerran systeemiä, se tulee olemaan sitä ties kuinka kauan jatkossakin.
      Paras jatkaa matkaa, ja jättää hankalat ihmissuhteet menneisyyteen.

• Anonyymi

Anteeksipyynnön sanojen jälkeen toistat jatkuvasti ikävillä sanoilla toisen haukkumista

Eihän sellainen käy

Et paranna käytostäsi

Jatkuvaa sahaamista

Ei sellaista kukaan kestä

K
        Käytös muuttuu vrk : n sisällä

Ootko sosiopaatti

Tai

Lopeta huumeiden käyttö

Siinäpä vaihtoehtoja

• Anonyymi

Kirjoita Reginaan lastenosastolle.
      Et ole pyytänyt anteeksi, jos vastapuoli ei sitä tiedä.
      Ei hän mikään ajatustenlukija ole.
      Tänne kyllä riittää aikaa vuodatella, muttei mennä pyytämään anteeksi. Se on narsismia jos joku.
      Kaikki naiset ovat narsisteja.

• Anonyymi

Nume 1.Olet pytänyt anteeksi on ok! Jätä hänet rauhaan,Unohda hänet. Joilaain kestää koko ikä antaa anteeksi.Joillain heti.Joillain kuukausien päästä. Olet pytänyt anteksi se riitää.Oma siskoni ei koskaan.Hänen elämän tapaa vetää matto aina altani.Siksi häntä kohtaan asialisesti vain harvoin suvun juhlat jotka harvoin johon minut kutsuttu.Usein ne salataan.Olen asialinen mutta oman itseni takia,vetäydyn ja elän ihan omaa elämää.Helsinki 30.9.23.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe