mitä pitäs tehdä

Anonyymi-ap

Työkaverini on narsisti,todella outo ajattelu tapa,ei tiedä miten häneen suhtautua.Luulee että puhutaan pahaa,kirjoitetaan pahaa,onko muilla kokemusta.

23

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Antaa olla akan järvessä", sano mummuvainaa! Älä ota mitään kantaa
      hänen puheisiinsa, muuten kietoo pian Sinut mielipiteillään ansaansa,
      ja olet kohta kuzessa, ei kuzella.

    • Anonyymi

      Ok,kiitos neuvosta.

    • Anonyymi

      ota loparit ja siirry kelan palkkalistoille.

    • Anonyymi

      Googleta you tuben kautta, narsistin kosto, narsisti työkaverina ym. Siellä on myös ohjeita, miten vältän narsistin manipuloinnin.

    • Anonyymi

      Vaikka mieli tekisi haukkua hänen kanssaan työnantajaa, älä vaan tee sitä virhettä, koska hän istuu isännän polvella ja kertoo kaiken kuulemansa. Hänhänon niinsanottu hyvätyömles.

    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa kyllä skitsofrenialta. Siinähän on kqikenlaisia epäluuloja.

      • Anonyymi

        Mulla mitään luuloja ole. Työpaikalla vaan tuntuu siltä että minusta puhutaan selän takana soppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mitään luuloja ole. Työpaikalla vaan tuntuu siltä että minusta puhutaan selän takana soppaa.

        Ylä savosta kyllä löytyy työnantaja jonka mielestä työntekijä joka mielistelee eikä vaadi oikeuksiaan on hyvä työntekijä.


      • Anonyymi

        Onko sinulta jäänyt revontulet vahingossa päälle siihen kuuseen, raoitetaanko riippuvuusosaston ovea .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulta jäänyt revontulet vahingossa päälle siihen kuuseen, raoitetaanko riippuvuusosaston ovea .

        Siinäpä vastaus sille 2023-02-13 17:51:38 kirjoittaneelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylä savosta kyllä löytyy työnantaja jonka mielestä työntekijä joka mielistelee eikä vaadi oikeuksiaan on hyvä työntekijä.

        Ei löydy työnantaja vaan työnantajia! Joillekka ruskeankielen ritarit niitä parhaita työläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy työnantaja vaan työnantajia! Joillekka ruskeankielen ritarit niitä parhaita työläisiä.

        oon ennemminkin ruskean reiän ritari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mitään luuloja ole. Työpaikalla vaan tuntuu siltä että minusta puhutaan selän takana soppaa.

        Kokemusta on.Narsisti työkaveri puuhailee selän takana kaikkea ikävyyksiä,juoruilee yksityisasioita, mustamaalaa.Koittaa haavoittaa miten vain pystyy,mutta ei edessä päin.Kun yritetään puhua ongelmista työyhteisössä kieltää kaiken,on hiljaa tai valehtelee ja kääntää asiat toisten niskaan.
        Mutta sen verran on sanottava,että kun tätä kohtelua pääsee kokemaan,niin silloin on herättänyt jostain syystä narsistin pohjattoman kateuden ja huonommuuden tunteen,eli sinulla on jotakin,mitä hänelle ei ole. Voimia!


      • Anonyymi

        Tuossakin toimitusjohtaja havaitaan helposti.


    • Anonyymi

      Itsellä sellainen työpari, että kaikesta hän tietää kaiken ja aina pitää päästä pätemään., Ei myönnä omia virheitään, vaan syyllinen pitää löytyä jostain muualta. Koskaan en ole osannut tehdä työtä mihin sillä ei olisi ollutlisättävää . Jos hän puhuu sitä ei pysty keskeyttämään se vaan jatkaa puhumista ja jos itse olet puhumassa toisen kanssa hän saattaa tulla puhumaan siihen päälle ja silloin toisten pitää kuunnella. Jos olet poistumasta jonnekkin niin hän alkaa silloin puhumaan ja hermostuu jos siitä silloin poistuu. Helpon homman hän saa selitettyä ulkopuoliselle siihen malliin ettei sitä muut osaa kuin hän. Mitä tämä kertoo ihmisestä. Itse olen aika kypsä tähän työpariin

      • Anonyymi

        Eriomainen kirjoitus, tuo on tuttua monella työpaikalla ja varsinkin pienissä kuljetusalan yrityksissä.


    • Anonyymi

      Löytyykö myös kaupungin esimiehistä?

      • Anonyymi

        Tänään pitää puhua esihenkilöistä, esinainen on kielletty sana


    • Anonyymi

      Meillä myös kaksi todella rasittavaa tapausta työpaikalla.
      Molemmat kaivelevat tietoja muista ja toisten asioita sitten levitellään ja koitetaan saada aikaan konflikteja. Myös toisten sanomisia irroitetaan täysin asiayhteydestä ja koittavat nolata muita näillä ihme jutuillaan.
      Kyse kahdesta alle 57v miehestä. Pahimpia juoruämmiä mitä koskaan olen kohdannut.
      Moni ei edes huomaa normaalin juttelun lomassa tapahtuvaa tiedonkeruuta johon nämä aina palaavat myöhemmin sopivan paikan tullen.

      • Anonyymi

        En tiedä onko tämä narsismia. Toinen ainakin uhriutuu joka asiasta ja kaikki on aina huonosti. Esimiesten edessä esittävät asiallista. En ole vielä keksinyt miten tuollaisia ihmisiä pitäisi käsitellä. Todella hankalaa. Tätä jatkunut jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko tämä narsismia. Toinen ainakin uhriutuu joka asiasta ja kaikki on aina huonosti. Esimiesten edessä esittävät asiallista. En ole vielä keksinyt miten tuollaisia ihmisiä pitäisi käsitellä. Todella hankalaa. Tätä jatkunut jo vuosia.

        Jotkut heistä känkättivät halpahallissa käynnistä jopa.


    • Anonyymi

      Jos hänellä onkin korkeampi älykkyysosamäärä ja siksi et pääse jyvälle , huomannut kirjoituksei ja seläntaus hommasi jo aikaa sitten

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe