Jalkakuvien myynti

Anonyymi-ap

Moi! Onko täälä jalkakuvista kiinnostuneita ostajia?😊
Tai ostamaan sukkia yms.
Terkuin nainen 27v

21

4408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrothan rohkeasti enemmänkin

• Anonyymi

Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊

Missäpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin?

Tuusulassa. Vain postitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuusulassa. Vain postitus.

Kustin poljetuistahan ei makseta yhtään mitään

• Anonyymi

Otatko vaihdossa karvasesta takamuksesta kuvia?
      T:erkuin mies 55v

• Anonyymi

En😊

• Anonyymi

En 😊

• Anonyymi

”Sukkia tai jotain muuta”

Niitä saa ilmaiseksi niinkun kuviakin.

Niitä jopa tarjotaan!

Mä en tiedä edes onko kukaan saanut mitään diiliä ja rahaa! Ja ostajan/maksajan kannattaa varautua pettymään tässä asiassa. Pelkät kuvat voi olla ihan parhaat. Maksuksi juttelu!

• Anonyymi

Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .

”Köyhä etkä halua maksaa”

Onpa lause. Ootko koskaan ajatellut, että myös naisen persoona merkitsee. Ja vaikka sanotaan ulkonäön merkitsevän liikaa, niin kyllä silläkin on kummasti merkitystä vaikka omakaan ei ole niin erikoinen.

Itse olen kauanaikaa sitten erehtynyt tekemään diilin 20v tytön kanssa ja silloin ei ollut kameroita samalla tapaa kuin nyt, niin kun näin millaiselta ne sain, niin alkoi mietityttämään. Olen keskustellut asiasta muidenkin kanssa. Nykyään tunnen livenä pari naista joilta olis kiva. Mutta ei se toimi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saat maksun, kun anonyymisti hoitaa?

• Anonyymi

Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

Jalkakuvia omien toiveidesi mukaisesti onlyfans @aristorking

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mikäli vielä kiinnostuneita niin täällä 27vee hoitsu myy jalkakuvia/sukkia/alusvaatteita. Pyydä vaan rohkeasti millasta haluaisit niin laitetaan järjestyyn🤭 kik hoitsu1997

• Anonyymi

Kysyn vielä: Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tietääkö kukaan miten kuvien myynti Instagramissa onnistuu? Miten saan rahat

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe