Jalkakuvien myynti

Anonyymi-ap

Moi! Onko täälä jalkakuvista kiinnostuneita ostajia?😊
Tai ostamaan sukkia yms.
Terkuin nainen 27v

21

5868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrothan rohkeasti enemmänkin

• Anonyymi

Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊

Missäpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin?

Tuusulassa. Vain postitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuusulassa. Vain postitus.

Kustin poljetuistahan ei makseta yhtään mitään

• Anonyymi

Otatko vaihdossa karvasesta takamuksesta kuvia?
      T:erkuin mies 55v

• Anonyymi

En😊

• Anonyymi

En 😊

• Anonyymi

”Sukkia tai jotain muuta”

Niitä saa ilmaiseksi niinkun kuviakin.

Niitä jopa tarjotaan!

Mä en tiedä edes onko kukaan saanut mitään diiliä ja rahaa! Ja ostajan/maksajan kannattaa varautua pettymään tässä asiassa. Pelkät kuvat voi olla ihan parhaat. Maksuksi juttelu!

• Anonyymi

Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .

”Köyhä etkä halua maksaa”

Onpa lause. Ootko koskaan ajatellut, että myös naisen persoona merkitsee. Ja vaikka sanotaan ulkonäön merkitsevän liikaa, niin kyllä silläkin on kummasti merkitystä vaikka omakaan ei ole niin erikoinen.

Itse olen kauanaikaa sitten erehtynyt tekemään diilin 20v tytön kanssa ja silloin ei ollut kameroita samalla tapaa kuin nyt, niin kun näin millaiselta ne sain, niin alkoi mietityttämään. Olen keskustellut asiasta muidenkin kanssa. Nykyään tunnen livenä pari naista joilta olis kiva. Mutta ei se toimi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saat maksun, kun anonyymisti hoitaa?

• Anonyymi

Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

Jalkakuvia omien toiveidesi mukaisesti onlyfans @aristorking

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mikäli vielä kiinnostuneita niin täällä 27vee hoitsu myy jalkakuvia/sukkia/alusvaatteita. Pyydä vaan rohkeasti millasta haluaisit niin laitetaan järjestyyn🤭 kik hoitsu1997

• Anonyymi

Kysyn vielä: Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tietääkö kukaan miten kuvien myynti Instagramissa onnistuu? Miten saan rahat

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe