Moi! Onko täälä jalkakuvista kiinnostuneita ostajia?😊
Tai ostamaan sukkia yms.
Terkuin nainen 27v
Jalkakuvien myynti
23
7416
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrothan rohkeasti enemmänkin
- Anonyymi
Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Tuusulassa. Vain postitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuusulassa. Vain postitus.
Kustin poljetuistahan ei makseta yhtään mitään
- Anonyymi
Otatko vaihdossa karvasesta takamuksesta kuvia?
T:erkuin mies 55v- Anonyymi
En😊
- Anonyymi
En 😊
- Anonyymi
”Sukkia tai jotain muuta”
Niitä saa ilmaiseksi niinkun kuviakin.
Niitä jopa tarjotaan!
Mä en tiedä edes onko kukaan saanut mitään diiliä ja rahaa! Ja ostajan/maksajan kannattaa varautua pettymään tässä asiassa. Pelkät kuvat voi olla ihan parhaat. Maksuksi juttelu!- Anonyymi
Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .
”Köyhä etkä halua maksaa”
Onpa lause. Ootko koskaan ajatellut, että myös naisen persoona merkitsee. Ja vaikka sanotaan ulkonäön merkitsevän liikaa, niin kyllä silläkin on kummasti merkitystä vaikka omakaan ei ole niin erikoinen.
Itse olen kauanaikaa sitten erehtynyt tekemään diilin 20v tytön kanssa ja silloin ei ollut kameroita samalla tapaa kuin nyt, niin kun näin millaiselta ne sain, niin alkoi mietityttämään. Olen keskustellut asiasta muidenkin kanssa. Nykyään tunnen livenä pari naista joilta olis kiva. Mutta ei se toimi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saat maksun, kun anonyymisti hoitaa?
- Anonyymi
Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
- Anonyymi
Jalkakuvia omien toiveidesi mukaisesti onlyfans @aristorking
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://arara-ik.com/H/B8o3M8
- Anonyymi
Mikäli vielä kiinnostuneita niin täällä 27vee hoitsu myy jalkakuvia/sukkia/alusvaatteita. Pyydä vaan rohkeasti millasta haluaisit niin laitetaan järjestyyn🤭 kik hoitsu1997
- Anonyymi
Kysyn vielä: Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
- Anonyymi
Kukaan mies ei halua ostaa tuntemattoman (luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
https://yandex.com/images/search?text=sexy+feet - Anonyymi
Tietääkö kukaan miten kuvien myynti Instagramissa onnistuu? Miten saan rahat
- Anonyymi
Hola! Olen luontoa rakastava urheilijanuorukainen ja haluan tienata hieman taskurahaa myymällä jalkakuvia. Kuvani ovat luonnonläheisiä ja hyvänmaun rajoissa. Linkistä pääsee profiliini josta kuvia voi ostaa. Yt. naturelover99😘😘😘https://funwithfeet.com/seller/naturelover99
- Anonyymi
Myyn suoraan pillua ja suuta. Olen miettinyt jopa korttia,jossa kymmenes kerta ilmainen?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999