Moi! Onko täälä jalkakuvista kiinnostuneita ostajia?😊
Tai ostamaan sukkia yms.
Terkuin nainen 27v
Jalkakuvien myynti
21
4408
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrothan rohkeasti enemmänkin
- Anonyymi
Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse voi ehdottaa mitä haluaisi ostaa😊 tarjolla kumminkin olisi jalkakuvia, käytettyjä sukkia/alusvaatteita. Kuvaa alusvaatteilla päällä, ilman kasvoja😊
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Tuusulassa. Vain postitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuusulassa. Vain postitus.
Kustin poljetuistahan ei makseta yhtään mitään
- Anonyymi
Otatko vaihdossa karvasesta takamuksesta kuvia?
T:erkuin mies 55v- Anonyymi
En😊
- Anonyymi
En 😊
- Anonyymi
”Sukkia tai jotain muuta”
Niitä saa ilmaiseksi niinkun kuviakin.
Niitä jopa tarjotaan!
Mä en tiedä edes onko kukaan saanut mitään diiliä ja rahaa! Ja ostajan/maksajan kannattaa varautua pettymään tässä asiassa. Pelkät kuvat voi olla ihan parhaat. Maksuksi juttelu!- Anonyymi
Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on nyt pakko kommentoida takasin,et monet kaupat oon tehnyt siitä että myyn käytettyjä sukkia ja alusvaatteita sekä kuvista/videoista ne päällä 😊 jos olet köyhä etkä halua maksaa,niin ei tarvitse kommentoida .
”Köyhä etkä halua maksaa”
Onpa lause. Ootko koskaan ajatellut, että myös naisen persoona merkitsee. Ja vaikka sanotaan ulkonäön merkitsevän liikaa, niin kyllä silläkin on kummasti merkitystä vaikka omakaan ei ole niin erikoinen.
Itse olen kauanaikaa sitten erehtynyt tekemään diilin 20v tytön kanssa ja silloin ei ollut kameroita samalla tapaa kuin nyt, niin kun näin millaiselta ne sain, niin alkoi mietityttämään. Olen keskustellut asiasta muidenkin kanssa. Nykyään tunnen livenä pari naista joilta olis kiva. Mutta ei se toimi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saat maksun, kun anonyymisti hoitaa?
- Anonyymi
Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
- Anonyymi
Jalkakuvia omien toiveidesi mukaisesti onlyfans @aristorking
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://arara-ik.com/H/B8o3M8
- Anonyymi
Mikäli vielä kiinnostuneita niin täällä 27vee hoitsu myy jalkakuvia/sukkia/alusvaatteita. Pyydä vaan rohkeasti millasta haluaisit niin laitetaan järjestyyn🤭 kik hoitsu1997
- Anonyymi
Kysyn vielä: Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
- Anonyymi
Kukaan mies ei halua ostaa tuntemattoman (luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
https://yandex.com/images/search?text=sexy+feet - Anonyymi
Tietääkö kukaan miten kuvien myynti Instagramissa onnistuu? Miten saan rahat
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995