Kotipizza sucks

Anonyymi-ap

Siilinjärven Kotipizza...käyn vastedes päivärannassa on aika suuri ero pizoissa ja palvelussa...jos siilistä hyvän pizzan haluaa suosin pikkirilliä. Vai löytyykö jostain hyvä pizzeria

16

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Kotipizza koskaan ollut hyvä?

• Anonyymi

Joskus vuonna 95 kun sai pikku pannu pizzoja. Ne oli loistavia

• Anonyymi

Olen itse siilinjärveläinen ja käyn usein kuopiossa ja haen myös pitsaa matkaltani.
      Läheisen kuukauden tulos oli että siilinjärvellä kotipitsassa tilattu 2pitsaa ja oregaanoo pitsaan ennen uuniin laittoa oli lopputulos että oregaanoo ei oltu laitettu vaikka maksaessani sitä vaadin, samalla pitsa oli puoliraaka. Samallatapaa kuopion cittarissa päivärannassa 2pitsan tilauksessa nämä samat lupaukset pitivät paikkansa.
      Suosittelen Kuopion Päivärannan Kotipitsaa, se on mielessäni no: 1. Matkanvarrella Kuopio - Siilinjärvi.

• Anonyymi

Taitaa Pikkirilliin tulla hieman pitkä matka. Ehtii pizza jäähtyä.

• Anonyymi

Homepizza on surkean makuinen!

• Anonyymi

Päivärannassa iloinen kokki. Siilinjärvellä omistajakin näyttää niin vittuuntuneelta että ei voi kun hymyllä🥱

• Anonyymi

Onko tuo nyt ihme. Ollaan kuitenkin suomen rumimmassa kunnassa niin ollapa siinä nyt iloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo nyt ihme. Ollaan kuitenkin suomen rumimmassa kunnassa niin ollapa siinä nyt iloinen.

Ka voephan se Siilijjärvi olla joehennii mielestä rumin mut onhan tiällä siitä eestä lukematon miärä hyvijjäe puolija:D:D On lentokentästä lähttiin eri´ommaeset liikenneyhtteövvet, on hyvät ja monpuoliset kaapalliset palavelukset, on tehttaeta, on ehtymätön kaevos, väkluku senku noosta rötkelttää:D:D Eeköhän siinnoo jo tarppeeks:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ka voephan se Siilijjärvi olla joehennii mielestä rumin mut onhan tiällä siitä eestä lukematon miärä hyvijjäe puolija:D:D On lentokentästä lähttiin eri´ommaeset liikenneyhtteövvet, on hyvät ja monpuoliset kaapalliset palavelukset, on tehttaeta, on ehtymätön kaevos, väkluku senku noosta rötkelttää:D:D Eeköhän siinnoo jo tarppeeks:D

Kohta viäräleukoon sattuu.

• Anonyymi

En taida oikein ymmärtää pizzojen päälle kun on ihan täydestä menneet nuo Siilin Kotipizzan pizzat meillä.

• Anonyymi

Siilin Keskus Pizzerian pitsoja olen suosinut, sekä Lapinlahdella kulkiessa Samin Pizzan pitsoja.

Laatu on kohdallaan, samoin hinta/koko suhde verrattuna Kotipissaan.

• Anonyymi

Kieltämättä tuo Kuiluntien Kotipizza on siksi kamala kun henkilökunta on kuin myrkyn nielleitä aina. Tointaako sitä pizzeriaa pyörittää jos se ei ole kivaa.

• Anonyymi

Nimenomaan...ja joskus virheitä sattuu niinkuin vääriä, raakoja pizoja mutta sitten vielä alkaa myyjät myös omistaja selittään, mussuttamaan...itsellä oli jotain pizzaan kuulumatonta ei kuulemma ollut heidän vika...no vittu kenenkä vika jos pitsassa on teräviä muovin palasia...lupasivat onneksi lahjakorttin laittaa postissa jonka posti tietysti kadotti

• Anonyymi

Kun se muovinpala siellä vatsassa alkaa viiltelemään niin sittenpähän tiedätte miltä viattomista eläimistä tuntuu kun syövät teidän luontoon heittelemiä muovinpaloja.

• Anonyymi

Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

• Anonyymi00018

Liian vähä täytteitä noissa kotipizzan lätyissä nykysin ja hinta siihen nähen liian korkea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      149
      5129
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1727
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      944
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      808
    Aihe