Kiitos sanna marin ja sdp
Pantii ahneille kokoomuslisille sähkölaitosten johtajille. Luu kurkkuun
Sähkön hinta laski heti kun hallitus ilmoitti berottvansa yli suuria boittoja
14
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että ne on kokoomuslaisa johtajia
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17739983o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No kun ei ne ainakaan kansan etua ajattelevia sdp läisiä ole
- Anonyymi
Omaa etua ajattelevat ja omaa kunniaa. Ahneus on SDP :llä yhtäläinen, toiset ei saa pärjätä
- Anonyymi
On tuulista ja leutoa sekä ruotsissa ja norjassa ylijäämää. Kevät pilkottaa ja euroopassa ei ole kaasupulaa
- Anonyymi
Mahtavaa kun Super- Sanna pistää tuulemaan :-D
- Anonyymi
Taisi jo leipäjonotkin loppua?
- Anonyymi
Pörssisähkö laski yrittäjille. Entäs kansalaiset jotka ovat loukussa 2v kalleissa hinnoissa? Hallitus auttaa vain rikkaita.
- Anonyymi
No eibät oo ainakak kommareita kun rikaita vaan auttavat
Pitäähän yrttäjää tukeaääyritystukee ja verohelpotukset ilmaiset autot ja bensat ja ei alv veroa kun palkansaajille maksettvaksi - Anonyymi
Kqikk on sanna vikaa niin on
Mutta kun oikiestohallituksetn ovat 2onvuiden. Ajan heikentäneet taloutta ja vieneet kansannrahat ja kpyhdyttöneet työlöiset kahlikeetbyritysteut 9 miljalrii
Mite boi yksi hallitus korjata kaiken hetkessä varsinkin kun oersut kokoomus ja keskuta torpaq kaiken oman etunsa takia
Kokoomuksella oli valtiovarainministerin salkku Sipilän oikeistohallituksessa (kepu-kok-persut).
Leikattiin sosiaaliturvasta, palkat jäädytettiin, hoitajien vuosi-lomapäiviä poistettiin, työttömät saivat lisää sanktioita - leikkaajahallitustako taas halutaan äänestää. Miksi ihmeessä?
Leipäjonot kasvavat eriarvoisuuden kasvun takia, kun pienituloisilta leikataan.
Varakkaiden verot vähenevät eniten, kun palkkoja verotetaan progressiivisesti.
Kokoomus ei kerro, mikä on Suomen vähimmäisturvan taso, eli miten paljon haluavat leikata sosiaaliturvaa. EU on huomauttanut Suomea liian matalasta perusturvasta.
Ulkomaan velkaa on otettu
- Natoon liittyminen ja puolustusmenojen kasvu, uudet jävittäjät
- koronan hoito, tuet yrityksille
- Ukrainan sota ja energiakriisi
- Fortumin pelastus neljällä miljardilla, kun Sipilän hallituksen aikana Fortum osti Uniperin osake-enemmistön.
Mikä olisi kokoomuksen mukaan pitänyt jättää tekemättä, jotta ulkomaan velkaa ei olisi tarvinnut ottaa?
Äänestä SDP - Anonyymi
Pörssi sähkö on saatavilla kuluttajillekin. Ehkä opitntästä ettei kannata sitoutua kalliiseen sopimukseen pitkäksi aikaa?
- Anonyymi
Rikkaat kauppiaat kokookuksesta haluaa ryöstää klyhää sdp läistä kansaa
Kokoomuksella oli valtiovarainministerin salkku Sipilän oikeistohallituksessa (kepu-kok-persut).
Leikattiin sosiaaliturvasta, palkat jäädytettiin, hoitajien vuosi-lomapäiviä poistettiin, työttömät saivat lisää sanktioita - leikkaajahallitustako taas halutaan äänestää. Miksi ihmeessä?
Leipäjonot kasvavat eriarvoisuuden kasvun takia, kun pienituloisilta leikataan.
Varakkaiden verot vähenevät eniten, kun palkkoja verotetaan progressiivisesti.
Kokoomus ei kerro, mikä on Suomen vähimmäisturvan taso, eli miten paljon haluavat leikata sosiaaliturvaa. EU on huomauttanut Suomea liian matalasta perusturvasta.
Ulkomaan velkaa on otettu
- Natoon liittyminen ja puolustusmenojen kasvu, uudet jävittäjät
- koronan hoito, tuet yrityksille
- Ukrainan sota ja energiakriisi
- Fortumin pelastus neljällä miljardilla, kun Sipilän hallituksen aikana Fortum osti Uniperin osake-enemmistön.
Mikä olisi kokoomuksen mukaan pitänyt jättää tekemättä, jotta ulkomaan velkaa ei olisi tarvinnut ottaa?
Äänestä SDP - Anonyymi
Suomen poliittisella sähellyksellä ei taida olla juuri mitään vaikutusta sähkön hintaan. Paljon merkittävämpiä syitä on mm:
Talvi on ollut leuto, sekä meillä että varsinkin etelämpänä. Pitkiä tyyniä pakkasjaksoja ei ole ollut. Saksa (ja muut maat) sai kaasuvarastonsa täyteen. Venäjä ei ole keksinyt tai jaksanut toteuttaa mitään isompia ilkeyksiä EU-maihin. - Anonyymi
Sähkön hinta huolettaa, vaikka joka päivä on varaa kännätä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569