Mustalaisten käytös ja aikuisten piittaamattomuus

Anonyymi-ap

Istuin junassa, kun junaan hyppäsi yhdeltä asemalta kolme mustalais poikaa ja yksi tyttö. Kaikki heistä olivat noin 15 vuotiaita. Pojat sitten huomasivat yhden emo- tytön (sori jos nimitys on hyökkäävä, en tiedä parempaa) ja alkoivat härnäämään tätä. Yksi heistä muutaman kerran sanoivat moi mitä kuluu, jonka jälkeen tuli tauko härnäämisessä. Sitten sama tyyppi alkoi tekemään tätä uudestaan ja kyseli, että mikset sää puhu mulle. Hän myös alkoi sanomaan kis kis (imitoi siis kissaa) tytölle. Meinasinpahan käydä sanomassa pojille päin naamaa, että mikäs tässä on hätänä. Päätin kuitenkin lähteä kertomaan konnarille tilanteesta, joka kävi ilmeisesti sanomassa pojille jotakin (itse menin ravintolavaunuun muutamaksi kymmeneksi minuutiksi).

Miksi niin moni mustalainen nuori käyttäytyy tällälailla varsinkin porukassa? Olen kohdannut monia mukavia mustalaisia, mutta miksi osa on tämmöisiä? Ja miksi kukaan aikuinen ei tehnyt asialle mitään vaan katsoivat ja kuuntelivat vain? Itse olen siis 16- vuotias

Mikä tässä maailmassa on vikana?

9

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Manne on aina manne ei muuksi muutu. Joku voi teeskennellä mukavaa mutta kun selkäsi käännät, vie rahat.

    • Anonyymi

      mustalaiset ei käy kouluja,ei töissä , pelkkiä sosiaalipummeja suurin osa , täytyyhän sitä johonkin turhanpäiväiseen päivänsä ja energiansa kuluttaa, LAPSILISÄN JÄLKEEN ALKAA SOSIAALITANTTOJEN ELÄTTEINÄ OLEMINEN.
      varsinkin nuoret mustalaismiehet ihan helvetin lihavia kun ei ole muuta kuin syomistä, juomista , tupakkahampaissa olostelimista.

      • Anonyymi
        UUSI

        kiäh-kiäh-Mukava asua seudulla - ei äo-65nekgkruja, narkki-riukuja, koulupudokasmulatttteja.......

        raiskaaaajia, matu-katujengejä, ryöstäjiä, puuukottajia, som ale ja, löyhkä-kaaaaapuakkoja,

        saastamustalaisia, vajakkkiarabeja, lihavia suvakkkeja, vokkeja, syyhymatuja, mosskeijjoita, kerjäläisiä,

        nolopoliiiseja pelkäämässä autoissaan, ryzzz, zzziä, ex-ryzz. zzzziä eli ukrainalaisia,

        ym työtöntä kela-rikos-huuuume LOISpassskasakkia.
        jatkuu pian lista....,..


    • Anonyymi

      Eivätpä nuo valkolaisnuoretkaan niin hyvin käyttäydy.

      • Anonyymi

        Mustalais naisten vaatteet ovat kauniita. Naiset naisellisia ja kauniin näköisiä ja miehet komeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustalais naisten vaatteet ovat kauniita. Naiset naisellisia ja kauniin näköisiä ja miehet komeita.

        Hameeseen mahtuu uskomaton määrä tavaraa.
        Esiliinan alla kaljalaatikon mentävä tasku.
        Pyöräyttämällä menee seuraavakin.
        On tavarakoukkua, on taskua hihan sisällä.

        ...menee kokonaisen asunnon verhot hameeseen tai 2 auton rengasta, mitä on jäänyt kiinni.

        Kela maksaa hamerahan.


    • Anonyymi

      Mustalaisten jengikulttuuriin ilmeisesti kuuluu, että näytetään muille paikkansa.
      Väkivalta ja sen uhka on niiden juttu.

      Ryhmissä kulkevat, yhtenäiset jengivaatteet ja puukot pelotteena. Aseet ja kaasut tulee esiin vasta tiukemmassa paikassa tai jos piri vaan lyö liian lujaa.

    • Anonyymi

      Ihme on, ettei Suomeen ole syntynyt mustalaisten murhaamiseen syntyneitä jengejä, sillä niin huonoa on mustalaisten käytös.

    • Anonyymi
      UUSI

      kiäh-kiäh-Mukava asua seudulla - ei äo-65nekgkruja, narkki-riukuja, koulupudokasmulatttteja.......

      raiskaaaajia, matu-katujengejä, ryöstäjiä, puuukottajia, som ale ja, löyhkä-kaaaaapuakkoja,

      saastamustalaisia, vajakkkiarabeja, lihavia suvakkkeja, vokkeja, syyhymatuja, mosskeijjoita, kerjäläisiä,

      nolopoliiiseja pelkäämässä autoissaan, ryzzz, zzziä, ex-ryzz. zzzziä eli ukrainalaisia,

      ym työtöntä kela-rikos-huuuume LOISpassskasakkia.
      jatkuu pian lista....,..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe