ylämaan koirasudet lopetetaan.Näkeehän tuon sokea reettakin että iltalehden kuvassa on koira susi.ilomantsissa virka intoiset pollarit ei erota koirasutta oikeasta sudesta.Taittaa vaan olla pääasiana häiritä normaalia metsästystä ilomantsin saloilla
koirasudet
Anonyymi-ap
6
978
Vastaukset
- Anonyymi
Hoskosen vouhotusta, kettu on liikkunut Hutunniemessä, ei ole mikään susi, pelkääkö hän että susihukka vie jonkunkoululapsen suuhunsa. se se on ihan höpötaririnoita, ei sudet ole kylällä, itse kuljin kouluun 60-luvulla ei silloin sudet häirinneet, kuljin kouluunn kesät talvet hiihtäen, mites Hokonen mites kuljit kouluun? silloin
- Anonyymi
kuljin C-mersun kyydillä t hokonen
- Anonyymi
Mites suksi luisti kesällä?
- Anonyymi
Toivottavasti lopettavat kaikki turhat rakit samalla.
- Anonyymi
Ilomantsi Hesarissa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009391649.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562